تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/11/26 - 10:08
کد خبر: 385748

درب سردخانه آریا بارون - درب‌های سردخانه‌ای ضدحریق CNC

کارخانه آریا بارون توس قابلیت تولید درب‌ها با فوم نسوز PIR را دارد. این درب‌ها طوری ساخته می‌شوند که مقاومت لازم را در برابر دماهای بالاتر از 300 درجه سانتی‌گراد دارند. این کارخانه درب‌هایی با عایق پشم سنگ (راک وول) را تولید می‌کند که تا دمای 900 درجه سانتی‌گراد مقاوم است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ساندویچ پانل‌هایی که کارخانه آریا بارون توس با هسته فوم پلی یورتان تولید می‌کند در بدنه سردخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. درب‌های سردخانه‌ای هم باید از همین جنس باشند تا مانند دیگر اجزای سردخانه‌ها از انتقال حرارت به خوبی جلوگیری کند. این درب‌ها در انواع سردخانه‌ای و گرم خانه‌ای در کارخانه آریا بارون توس با استفاده از جدیدترین ماشین آلات فشار بالا شرکت OMS ایتالیا و با مکانیزم تزریق یکپارچه تولید می‌شوند. کارخانه آریا بارون توس این درب‌ها را با رعایت تمام استانداردهای بین المللی تولید می‌کند.

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین موارد در احداث سردخانه‌ها انتخاب درب مناسب با توجه به نوع سردخانه‌ای که طراحی می‌شود است. درب‌ها تأثیر زیادی بر میزان انرژی مصرف شده سردخانه‌ها دارند. در واقع می‌توان گفت از نقش مهمی در انتقال هوا به درون و بیرون سردخانه برخورداراند. میزان انرژی مصرف شده به تعداد باز و بسته شدن درب بستگی دارد زیرا اگر به طور مکرر درب‌ها باز و بسته شوند نفوذ هوای بیرون به داخل افزایش می‌یابد و در کارایی سردخانه‌ها تأثیر می‌گذارد و همچنین می‌تواند مصرف انرژی را تا 50 درصد افزایش دهد. بنابراین استفاده از درب‌های سرخانه‌ای مناسب و استاندارد، روی کارکرد بهینه سردخانه تأثیر زیادی دارد. آریا بارون درب‌های سردخانه‌ای را در انواع درب‌های سردخانه‌ای کشویی، درب‌های سردخانه‌ای لولایی و درب‌های سردخانه‌ای ضدحریق تولید می‌کند.

درب سردخانه‌

درب‌های سردخانه‌ای آریا بارون توس در سه نوع تولید می‌شوند

برند آریا بارون توس با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی و ساخت درب‌های سردخانه‌ای در حال حاضر 3 محصول با کیفیت عالی طراحی و تولید می‌کند. در ادامه بیشتر در رابطه با درب‌های سردخانه‌ای آریا بارون توس بیشتر خواهیم گرفت.

درب سردخانه‌ای کشویی یا ریلی آریا بارون توس

استفاده از درب سردخانه‌ای ریلی یا کشویی برای سردخانه‌هایی مناسب است که درب آن‌ها به صورت پی در پی باز و بسته می‌شود. به این دلیل که در زمان باز و بست درب‌های سردخانه‌ای میزان رد و بدل شدن هوا پایین است. علاوه بر این درب‌های کشویی موتور دار هم تولید می‌شوند که برخی از سردخانه‌های بزرگ برای بالا رفتن سرعت باز و بسته شدن، از این نوع درب‌ها استفاده می‌کنند. درب‌های کشویی جهت باز و بسته شدن بر خلاف درب‌های لولایی، فضای کمتری را اشغال می‌کنند.

درب سردخانه‌ای لولایی

در خیلی از سردخانه‌ها از درب‌های لولایی استفاده می‌شود. زیرا درب‌های سردخانه‌ای آریا بارون توس از مکانیزم ساده‌ای برخورداراند و یکی از پرکاربردترین درب‌های سردخانه‌ای به شمار می‌روند که در بیشتر سردخانه‌های کشور مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از مزیت‌های مهم تولید این درب‌ها کاهش هزینه احداث سردخانه‌ها است.  عوامل دیگری مانند هزینه پایین، عمربالا، سادگی مکانیزم و نصب راحت از مزیت‌های درب‌های سردخانه‌ای‌اند. نکته قابل توجه این است که این درب‌ها اغلب برای سرخانه‌هایی که رفت و آمد در آن کم باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد. زیرا در هنگام باز و بسته شدن این نوع درب‌ها حرارت بالایی هدر می‌رود. این نوع درب‌ها در ابعاد بزرگ کاربردی برای سردخانه‌ها ندارند. زیرا تکیه گاه در یک سمت درب قرار می‌گیرد و بزرگ بودن درب باعث می‌شود به لولاها فشار زیادی وارد شود. درب‌های بزرگ به فضای زیادی برای باز و بسته شدن نیاز دارند.

درب سردخانه‌

درب سردخانه‌ای ضدحریق آریا بارون توس

کارخانه آریا بارون توس قابلیت تولید درب‌ها با فوم نسوز  PIR را دارد. این درب‌ها طوری ساخته می‌شوند که مقاومت لازم را در برابر دماهای بالاتر از 300 درجه سانتی‌گراد دارند. این کارخانه درب‌هایی با عایق پشم سنگ (راک وول) را تولید می‌کند که تا دمای 900 درجه سانتی‌گراد مقاوم است.

چه عوامی در کارخانه آریا بارون توس بر کیفیت درب‌های سردخانه‌ای تأثیر می‌گذارد؟

عوامل و موارد مختلفی وجود دارد که باعث بالا رفتن کیفیت محصولات تولیدی برند آریا بارون توس می‌شود از جمله این موارد برای طراحی و ساخت درب‌های آریا بارون توی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

جنس ورق رویه و زیره درب سردخانه‌ای

جنس ورق رویه و زیره برای سردخانه‌ها و گرم‌خانه‌ها در آریا بارون توس با کاربردهای مختلف، از گالوانیزه پیش رنگ شده با آلوزینک با ضخامت 3/0 تا 7/0 میلیمتر و در رنگ‌های متفاوت است. از ورق‌هایی از جنس آلومینیوم، استنلس استیل، PVC و یا فایبرگلاس برای محیط‌های اسیدی در تولید درب‌ها استفاده می‌شود.

فوم عایق به کار رفته در درب‌های سردخانه‌ای آریا بارون توس

آریا بارون توس درب‌ها را مطابق با استانداردهای صنعتی آلمان DIN 4102 با عایق فوم پلی یورتان B1 یا B2 در خط تمام اتوماتیک ایتالیایی به طور یکپارچه با فشردگی دانسیته تزریق می‌کند. ضخامت این لایه‌ها متناسب با کاربردشان بین 5 تا 25 سانتیمتر است.

لاستیک هوا بندی دور درب (گسکت) درب‌های آریا بارون توس

گسکت بین درب و کم درب را به خوبی پوشانده و از رد شدن هوا جلوگیری می‌کند. جنس، شکل و چگونگی نصب آن بسیار مهم و تاثیرگذار است. آریا بارون برای اینکه هوابندی درب‌ها بهتر صورت بگیرد از گسکت‌های دو قله بر روی درب‌ها استفاده می‌کند.

درب‌های بدون قاب و درب‌های با فریم آلومینیوم آریا بارون توس

در تولید درب‌های قدیمی از درب‌های فریم دار که از جنس پروفیل آلومینیوم اکسترود شده هستند استفاده می‌شود. این پروفیل به عنوان کلاف نگه دارنده برای ورق رویه و ورق زیره استفاده می‌شود. در این روش بر اثر فشارهای دینامیکی که به درب وارد می‌شود احتمال جدا شدن ورق‌ها از قاب آلومینیوم زیاد است.

چارچوب درب‌های تولید شده توسط برند آریا بارون توس

کم درب‌های سردخانه‌ای در آریا بارون توس برای جلوگیری از تابیدگی و آسیب در برابر ضربه از رنگ کوره‌ای و پروفیل فلزی خمکاری شده ساخته می‌شوند. به جهت اینکه بین فضای بیرون و درون پل حرارتی ایجاد نشود، کم‌ها به صورت دو تکه طراحی می‌شوند و یک پروفیل لاستیکی T شکل بین دو تکه قرار می‌گیرد.

یراق آلات به کار رفته در درب‌های سردخانه‌ای و گرم خانه‌ای آریا بارون توس

عامل مهم در زیبایی و کارایی درب‌ها استفاده از یراق آلات استاندارد و با دوام است. کارخانه آریا بارون توس جهت افزایش کیفیت و عمر درب‌ها، از یراق آلاتی استفاده می‌کند که امکان ریگلاژ و تنظیم در چند جهت را داشته باشد. کارخانه آریا بارون توس نسبت به کاربری درب‌ها در تجهیز آن‌ها از یراق آلاتی با جنس پلاستیک فشرده یا استنلس استیل استفاده می‌کند.

درب‌های سردخانه‌ای از چه مشخصاتی فنی برخوردار هستند؟

  • عایق فوم پلی یورتان
  • گسکت پایدار در برابر سرما و گرما
  • چهارچوب مقاوم در برابر ضربه و رطوبت
  • فوم با کلاس پایداری در برابر آتش
  • ورق پوشش درب از ورق‌های گالوانیزه پیش رنگ شده روکش دار و رنگ‌های متنوع، آلوزینک و فایبرگلاس
  • وجود المنت حرارتی ضد یخ زدگی گسکت‌های دور درب
  • فریم آلومینیومی
  • درب کشویی اتوماتیک
  • نصب دریچه دید مخصوص در درب‌های کشویی
  • قفل درب در انواع ماولختلف
  • یراق آلات با بهترین نوع مواد اولیه

شرکت آریا بارون توس همزمان با پیدایش ساندویچ پانل های پلی اوریتان در اروپا و بهره گیری از این فراورده نوین در ساختمان، فعالیت خود را با رویکردی مهندسی به پروسه ساخت وسازهای مدرن، در شهر مشهد / ایران، در زمینی به مساحت شصت هزار متر مربع و با زیربنایی بیش از بیست هزار متر مربع آغاز نمود. آریا بارون با بهره گیری از فن آوری روز دنیا و بکارگیری ماشین آلات پیشرفته تمام خودکار اروپایی و همکاری با مدیران و نیرو های فنی کار آمد و بکار بردن بهترین مواد اولیه و آمیختن تمامی این ها با چند دهه پیشینه کاری با رعایت استانداردهای جهان روا (بین المللی) هم اکنون سبد کالایی زیر را با استاندارد CE اروپا تولید و عرضه می نماید: لیست محصولات آریا بارون توس

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار
کنایه سنگین یک استقلالی به پرسپولیس
واکنش‌ها به گفته‌های تازه اشکان خطیبی
گلایه بازیگر نقش سلمان از مردم +فیلم
مرگ شهروند آمریکایی پس از دستگیری توسط پلیس
واکنش رسانه‌های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی +فیلم
حضور رئیس مخالفان کابینه نتانیاهو در تظاهرات شهرک‌نشینان
ادعای گاردین درباره طرح اعزام نیروهای انگلیس به غزه
جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است
بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه آریزونا +فیلم
وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت
شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
خوش خدمتی عجیب نشریات زنجیره‌ای به دلالان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top