تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/11/26 - 18:44
کد خبر: 385830

تقدیر فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی از فرشتگان نینجا

فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، به پاس راهیابی مقتدرانه فرشتگان نینجا به مرحله فینال مسابقات عصرجدید با اهدای لوح و جوایزی از این گروه تقدیر کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، در مراسمی که ظهر امروز (یکشنبه - 26 بهمن ماه) با حضور یوسف بهتری رئیس فدراسیون، همایون خرم نایب رئیس، علیرضا نصیری سرپرست دبیری و دیگر مسئولین در محل فدراسیون برگزار شد، فرشتگان نینجا مورد تقدیر قرار گرفتند.

یوسف بهتری ضمن آرزوی موفقیت برای دختران نینجا گفت: هنرنمایی شما بسیار زیبا و باقدرت بود و شاید حتی بزرگترها هم جذابیت اجرای شما را نداشتند.

وی افزود: ورزشکاری خوب است که ورزش و تحصیل را در اولویت قرار داده و بتواند الگوی مناسبی برای جامعه باشد.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی از اکبر فرجی و فرجی‌پور هم قدردانی کرد و گفت: دختران نینجا الگوی جامعه هستند و با دیدن آنها در تلویزیون احساس شادی و غرور می‌کنم. امیدوارم این افتخارآفرینی‌ها ادامه‌دار باشد، زیرا دختران ما که قوی باشند ما هم قوی هستیم.

اکبر فرجی رئیس گروه نینجوتسو نیز ضمن تشکر از مسئولان فدراسیون گفت: بسیار خرسندم که با گروه نینجا در فدراسیون حضور دارم. ما سال‌های پیش هم به‌عنوان دختران نینجا به مرحله نیمه نهایی مسابقات عصرجدید راه یافتیم، اما متأسفانه هیچ نوع حمایتی نشدیم.

فرجی ادامه داد: از عرفان فرجی سرپرست پسران و سنسی فرجی‌پور سرپرست دختران که بیشترین زحمات هم بر دوش ایشان است و از مجموعه فدراسیون که همیشه حامی ما هستند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: تلاش کردیم در میان چند هزار نفری که در برنامه عصر جدید شرکت کرده بودند، رکورددار باشیم. ما کار سختی را پشت سر گذاشتیم و دوست داریم فدراسیون و مجموعه دختران ایران را سربلند کنیم.

فرج‌‌پور سرپرست گروه فرشتگان نینجا نیز خاطر نشان کرد: دو سال متوالی است تیم ما به فینال راه پیدا کرده و خوشحالم که توجه مسئولان و مخصوصاً فدراسیون که خانواده ما محسوب می‌شود، به گروه فرشتگان نینجاست.

وی افزود: یازدهم اسفندماه فینال مسابقات است، به همین خاطر روزی هشت تا 10 ساعت با بچه‌ها کار و تلاش می‌کنیم بتوانیم قهرمان شویم.

سرپرست گروه فرشتگان نینجا تصریح کرد: در این مرحله، شرکت‌کنندگان حذف نمی‌شوند بلکه بهترین آنها توسط رأی مردم انتخاب می‌شود و امیدوارم دختران ما بتوانند رضایت مردم عزیزمان را به دست بیاورند و قهرمان این مسابقات شوند.

در پایان مراسم، بهتری رئیس فدراسیون ضمن اهدای لوح تقدیر و جوایز به گروه فرشتگان نینجا اظهار داشت: ورزش‌های رزمی پارتنر خوبی برای وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش است، چرا که در ارتقای سطح بهداشت، ایمنی بدن و حتی کیفیت تحصیل دانش آموزان تاثیرگذار است و امیدوارم روزی فرا برسد که ورزش های رزمی به عنوان یک ضرورت وارد خانواده‌ها شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top