تاریخ انتشار: شنبه 1399/12/02 - 14:08
کد خبر: 386515

مبل بین بگ چیست و چه کاربردی دارد؟

مبل های شنی 1 نفره راحتی دارای مدل های گلابی شکل، توپی، دایره ای و قطره ای می باشد و مدل های دو نفره آن دارای شکل مستطیل، سوسیسی و بیضی می باشد و مدل سه نفره آن که بسیار کم فروش و گران تر از دیگر مدل های موجود می باشد به شکل تشک و تختخواب می باشد که بیشتر برای خواب مناسب است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مبل بین بگ یا همان صندلی های شنی هیپی چیر یک نوع صندلی راحتی 1 نفره و 2 نفره است که می تواند با روکش چرم یا، پارچه ای یا خز باشد که قابل استفاده در خانه، ویلا، رستوران، عکاسی ها، دانشگاه و هر مکان دیگری می باشد و قیمت آن نیز می تواند از قیمت مبل های راحتی تکنفره یا دو نفره فلزی و چوبی بسیار ارزان تر باشد و همچنین وزن آن نیز بسیار سبک تر از آنها می باشد.

مبل بین بگ چیست و چه کاربردی دارد؟

مبل بین بگ از جنس پارچه ای  یا چرمی است که برای مدل های 1 نفره حدود 4 متر روکش نیاز دارد و بعد از دوخت داخل آن با گرانول های یونولیت سفید رنگ و توپی پر می شود که وزن این مبل های شن دار کلا 4 الی 5 کیلوگرم برای مدل های یکنفره و حدود 8 الی 10 کیلوگرم برای مدل های دو نفره می باشد که از طریق یک زیپ در زیر آن پر می شود و بعد از تکمیل و تایید نهایی در اختیار خریدار قرار می گیرد.

مبل بین بگ و رنگبندی های آن

مبل شنی دارای مزیت های بسیار زیادی دارد که می توان به رنگ بندی های آن اشاره نمود که حدود 40 رنگ را دارد می توانید هر نوع رنگی را برای مبل شنی خود سفارش دهید تا به فضای خانه و محل کار شما رنگ و روی خاصی ببخشد به این ترتیب با هزینه بسیار کمی می توانید یک صندلی یونولیتی کیسه  ای عالی خرید کنید و همه جا آنرا به همراه خود داشته باشید.

مبل بین بگ اصلی در اصل جز صندلی های تولید شده در کشور های خارجی است که شرکت ها و کارخانه های ایرانی مثل شرکت تولیدی مبل بین بگ اینتکس لند نیز در تهران اقدام به ساخت و تولید آنها نموده است و دارای چندین نمونه بسیار زیبا و شیک می باشد تا بتوانید مدل مورد نظر را با رنگ بندی سفارشی خرید کنید.

مبل های بین بگ و مبل های شنی را می توانید با سایز و رنگ بندی خود سفارش دهید و آنرا در منزل و محل کار استفاده کنید، البته باید توجه داشته باشید که یونولیت های داخل مبل بین بگ تکنفره و دو نفره یا سه نفره که به شکل توپی سبک می باشد بعد از مدتی نسبت به وزن افراد و میزان استفاده به طور طبیعی افت و نشست می کند و باید اقدام به خرید گرانول یونولیت از سایت اینتکس لند کنید و از طریق زیپ زیر آن، مبل بین بگ را پر کنید تا به حالت طبی و استاندارد اولیه بازگردد.

مبل بین بگ چیست و چه کاربردی دارد؟

گرانول های یونولیتی داخل مبل های بین بگ تولیدی همان یونولیت هایی است که در داخل عروسک ها نیز کاربردارد و به شکل ساچمه ای دانه می باشند وزن کمی دارند ولی انعطاف بسیار بالایی دارند و به همین خاطر در داخل این صندلی ها کار می شود که منعطف و حالت پذیر هستند و با نشستن افراد حالت طبی کمر و گردن را حفظ می کنند، و به این خاطر است که پزشکان ارتوپد نیز سفارش این مبلمان بینبگ را برای افراد چاق یا افرادی که کمردرد دارند پیشنهاد می کنند.

مبل های شنی 1 نفره راحتی دارای مدل های گلابی شکل، توپی، دایره ای و قطره ای می باشد و مدل های دو نفره آن دارای شکل مستطیل، سوسیسی و بیضی می باشد و مدل سه نفره آن که بسیار کم فروش و گران تر از دیگر مدل های موجود می باشد به شکل تشک و تختخواب می باشد که بیشتر برای خواب مناسب است.

مبلهای بین بگ دارای مدل های بزرگسال، کودک و نوجوان با تحمل وزن 150 کیلوگرم تا 400 کیلوگرم است که برای استراحت، نشستن، استراحت، مطالعه و بازی مناسب است و بهترین نوع استفاده آن نیز برای آقایان و نوجوانان است که با کنسول های بازی گیم می کنند، البته برای مصارف دیگری مثل شرکت ها، عکاسی ها و دانشگاه ها نیز بسیار مناسب است چون با توجه به رنگبندی های زیبای آن به فضای شما حالت های شاد و تنوع بالایی را به وجود می آورد.

مبل بادی تختخوابشو اینتکس 

مبل بادی تختخوابشو اینتکس نیز یکی دیگر از صندلی های بادی سبک و ارزان است که می خواهیم به شما معرفی کنیم که دوکاره است و باید برای باد کردن آن یک پمپ بادبرقی از نمایندگی اینتکس خرید کنید و آنرا باد کنید این مبل بادی اینتکس به سادگی و راحتی مبل های معمولی است و فقط باید مراقب سوراخ شدن آن باشید و نباید به اشیا تیز برخورد کند زیرا ممکن است پاره یا سوراخ شود که صد البته به وسیله چسب های تعمیرات مخصوص مبل بادی تختشو قابل تعمیر است.

مبل بادی تختخوابشو دو نفره و یکنفره اینتکس یک مدل دارد که رنگ آن فقط مشکی تولید شده است و با باز کردن تای آن به تخت خواب و با برگردادن تای باز شده به مبل تبدیل می شود، وزن این مبل بادی 4 تا 9 کیلوگرم می باشد که تحمل وزن تکنفره آن 100 کیلو و مدل دونفره آن 200 کیلوگرم می باشد و قابل استفاده در خانه و محل های کار است و بهترین گزینه برای کسانی که فضای کمی دارند عالی است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۴ تیم صعودکننده و برنامه مسابقات نیمه‌نهایی جام حذفی
جام حذفی/ سپاهان با برد مقابل ملوان انزلی به نیمه نهایی صعود کرد
مورایس: تنها رقابتی که به ما جام می‌دهد، جام حذفی است
پخش فصل دوم مجموعه «آقای قاضی، شعبه ۱۲۱» با اکران خصوصی آغاز شد
وزیر علوم: منابع مالی شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق بورس و فرابورس تامین می‌شود
خطیبی: وزارت علوم از عدم همکاری بانک‌ها برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی گله‌مند است
رئیسی: همه امکانات برای رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان خراسان رضوی بسیج شود
تجلیل از جوان‌ترین عضو ناوگروه ۸۶ ارتش
سازمان ملل: ورود سوخت به غزه تقریبا محال است
حزب الله ۲ مقر صنایع نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
ایروانی ادعاها درباره استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین را رد کرد
نامه ایران به شورای امنیت درباره یمن
اختصاص ۷۵ همت به پروژه‌های راه و شهرسازی
اختصاص اعتبار به پروژه‌های پیشران و ملی بیش از سقف ترازنامه بانک‌ها
هشدار دوباره سازمان مدیریت بحران درباره بارش‌های سیل آسا
نخست وزیر اسلواکی از خطر مرگ نجات یافت
دسترسی به بزرگراه شهید چمران شمال از شنبه فراهم می شود
جزئیات جدید و مهم از تعداد پهپادها و موشکها در حمله ایران به اسرائیل
امیر قطر بدون سخنرانی اجلاس سران عرب را ترک کرد
دیدار مهم بن‌سلمان و بشار اسد در بحرین +عکس
زیر گرفته شدن چند نظامی اسرائیلی در حیفا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top