تاریخ انتشار: شنبه 1399/12/16 - 11:09
کد خبر: 387967

چه رنگی برای اتاق خواب مناسب است؟

رنگ مثبت است، که به شما کمک می کند بعد از یک روز طولانی آرامش داشته باشید و آن را به یک انتخاب عالی برای اتاق خواب تبدیل کنید. این رنگ همچنین به معنای یادگیری و دانش است، بنابراین برای اتاق خواب کودکان نیز رنگ مناسبی است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، طبق نظر واتسو رنگ‌ها بر انرژی موجود در فضا اثر گذار هستند. به عنوان مثال، در مورد اتاق های خواب، رنگ ها نقشی اساسی در سلامتی، شکوفایی، خلق و خوی و رفاه عمومی افراد دارند. اتاق خواب فضایی برای استراحت است.  بنابراین، بهتر است فضا را با رنگ‌های تسکین دهنده و چشم نواز آرام و خنک نگه دارید. بنابراین چه رنگی برای اتاق خواب مناسب است؟ بنابراین قبل از اینکه به سراغ نقاشی ساختمان بروید ابتدا با این رنگ‌ها آشنا شوید.

چه رنگی برای اتاق خواب مناسب است؟

قرمز روشن و صورتی

طیف‌های مختلف این رنگ نشان دهنده گرما و عشق است. دقیقا عناصری که هر خانه به آن احتیاج دارد. اگر متاهل هستی رنگ قرمز و یا صورتی ایده‌آل‌ترین رنگ برای اتاق خواب شماست.

نارنجی

این رنگ نشانگر جاه طلبی است و برای جوانان متخصص و حرفه ای انتخابی عالی به شمار می‌آید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید افرادی که معمولا از این رنگ در اتاق خواب خود استفاده می‌کنند به اهداف خود خواهند رسید. در عین حال این رنگ نماد سلامتی و نشاط نیز می‌باشد.

سبز

رنگ مثبت است، که به شما کمک می کند بعد از یک روز طولانی آرامش داشته باشید و آن را به یک انتخاب عالی برای اتاق خواب تبدیل کنید. این رنگ همچنین به معنای یادگیری و دانش است، بنابراین برای اتاق خواب کودکان نیز رنگ مناسبی است.

سفید

هرگز نمی‌توانید با رنگ سفید اشتباه کنید.  رنگ ساده، واضح و آرام بخش است و هیچ اثر منفی ندارد. به گفته واستو، رنگ سفید همه چیز در مورد صلح، آزادی و پاکی است. و چه کسی بیشتر از اینها را در زندگی خود نمی‌خواهد؟

قهوه ای

رنگ‌هایی مانند قهوه ای روشن و سایه‌های خاکی باعث پایداری و احساس ماندگاری می‌شوند. طیف‌های رنگ قهوه ای به خوبی برای اتاق خواب کار می‌کند زیرا جذب کننده و آرامش بخش خواهد بود.

بنفش

بنفش از نظر ما در کافه نقاشی جدا از ایجاد جذابیت بصری برای اتاق خواب، دارای خواص درمانی نیز است. این رنگ به شما کمک می کند تا با رویاهای خوب و شاد و آرام باشید.

چرا اتاق خواب دارای اهمیت است؟

اتاق‌های خواب معمولا دارای یک درب برای حفظ حریم شخصی و یک پنجره برای تهویه بهتر هوا هستند. در اتاق‌های خواب بزرگتر، از یک میز و صندلی کوچک و یا یک دراور هم استفاده می‌شود. در برخی از کشورها به اتاق خواب‌های بزرگ اتاق خواب مستر هم گفته می‌شود که معمولا دارای حمام نیز هستند. بعلاوه در این نوع از اتاق خواب‌ها تلویزیون و یا پخش کننده ویدیویی و میز کامپیوتر نیز وجود خواهد داشت.

چه نکاتی را در چیدمان اتاق خواب در نظر داشته باشیم؟

در این بخش قصد داریم به نکاتی کلیدی برای چیدمان اتاق خواب اشاره کنیم که مطمئنا برای شما مفید خواهد بود و از سردرگمی شما را نجات خواهد داد.

فقط از مبلمان ضروری استفاده کنید

چیزهای زیادی می‌توانید در اتاق خواب داشته باشید، اما شما باید دقیقا با همان چیزهایی که لازم دارید شروع کنید. تلاش برای خرید وسایل مختلف تنها باعث آشفتگی در اتاق خواب مب‌شود. به خصوص اگر در یک آپارتمان کوچک زندگی می‌کنید. اگر اتاق شما بسیار کوچک است، از کمدها و قفسه‌های بلندتر استفاده کنید تا فضای بیشتری داشته باشید.

با تخت خواب شروع کنید

مکانی را برای تختخواب خود پیدا کنید که بیشترین حس را برای شما داشته باشد، فقط مطمئن شوید که می‌توانید درهای اتاق خواب و کمد خود را باز و بسته کنید. همچنین، در حالی که قرار دادن تختخواب خود در زیر پنجره از منظر طراحی کاملاً مناسب است، اما ممکن است در زمستان احساس سرما اجازه خوب خوابیدن را از شما بگیرد بنابراین آینده نگر باشید!

قالیچه را در جای درست پهن کنید

قرارگیری فرش منطقه شما به چیدمان نهایی اتاق شما بستگی دارد. فرش های منطقه معمولاً در زیر دو سوم پایینی تخت قرار می‌گیرند، بنابراین هنگام بلند شدن از رختخواب یک منطقه پرتحرک برای پا زدن ایجاد می‌کنند. اگر تختخواب شما در گوشه ای فرو رفته باشد، فرش شما احتمالاً باید در جای دیگری مانند کنار تخت یا مرکز قسمت باز اتاق شما قرار گیرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top