تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/12/19 - 08:25
کد خبر: 388370

نقش موثر و کلیدی پروژه برلیان در منطقه ۲۲ چیست؟

حالا یک عده هستند که از زندگی کردن در برج‌های شلوغ که در هر طبقه بالای 10 واحد مسکونی قرار دارد، مشکل دارند و از طرفی هم امکانات یک برج برایشان مهم است و نمی‌خواهند در آپارتمان‌هایی زندگی کنند که امکانات عمومی ندارد و صرفا فقط خلوت هستند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، حتما برایتان پیش آمده است که وقتی از یک خیابان رد می‌شوید و یک مغازه خیل لوکس و شیک می‌بینید، از آن به بعد آن خیابان را با مغازه لوکسش نشان می‌کنید. نقش پروژه برلیان هم در منطقه 22 یک چیزی مثل همان مغازه لوکس خیابان شماست.

این پروژه از هر لحاظی کامل و لوکس می‌باشد و از این رو باعث شده تا توجه خیلی از سرمایه‌گذاران و حتی ساختمان سازان به سمت منطقه مروارید شهر که این برج در آ؛ن در حال ساخت می‌باشد، جلب شود. حالا برای آنکه صحبت ما خیلی کلی نباشد و شما متوجه همه ابعاد پروژه لوکس و مجلل برلیان در منطقه 22 بشوید، به طور کامل برای شما توضیح خواهیم داد.

نقش موثر و کلیدی پروژه برلیان در منطقه 22 چیست؟

ابعاد مختلف پروژه برلیان که بر منطقه 22 تاثیرگذار است:

پروژه برلیان منطقه 22 را از هر طرف که نگاه کنید، کامل و لوکس است. مثلا اگر از نظر قیمتی به آن نگاه کنید، متوجه می‌شوید که با وجود این حجم از تورم و نوسانات قیمتی، فقط به این خاطر که زمین آن را قبلا خریداری کرده‌اند و قیمت هر متر مربع زمینش حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان بوده‌است، قیمت واحدهایش نیز نسبت به سایر پروژه‌ها کمتر است. مثلا زمین همین برج را اگر الان اقدام به خریدش می‌نمودند، باید به ازای هر متر مربع آن 6 میلیون تومان هزینه می‌کردند. بنابراین با یک دو دو تا چهار تای ساده می‌توانید به این نتیجه برسید که در این پروژه ضرب المثل "هیچ ارزانی بی علت نیست" معنایی ندارد.

   نقش موثر و کلیدی پروژه برلیان در منطقه 22 چیست؟

حالا از نظر چشم‌انداز و دید اگر بخواهیم نگاهی به این پروژه بیاندازید، متوجه می‌شوید که دید واحدهای شمالی‌اش به کوه‌های شمالی، نورگیری هر واحد عالی و هیچ واحدی به واحد دیگر دید ندارد و همه این‌ها به خاطر شکل ستاره‌ای طراحی این برج است؛ یعنی طوری طراحی شده است که هیچی وجهی از ساختمان چند وجهی برج برلیان جلوی وجه‌های دیگر را نمی‌گیرد و به همین دلیل است که همه واحدها نورگیری عالی‌ای دارند و هیچ واحدی به دیگری دید ندارد.

حالا یک عده هستند که از زندگی کردن در برج‌های شلوغ که در هر طبقه بالای 10 واحد مسکونی قرار دارد، مشکل دارند و از طرفی هم امکانات یک برج برایشان مهم است و نمی‌خواهند در آپارتمان‌هایی زندگی کنند که امکانات عمومی ندارد و صرفا فقط خلوت هستند. برج برلیان برای این افراد بسیار مناسب است و انگار که برای این افراد طراحی شده است؛ زیرا در هر طبقه از 25 طبقه مسکونی این برج فقط 6 واحد وجود دارد!! 6 واحد در هر طبقه آن هم در برجی که همه امکانات عمومی و رفاهی برای ساکنین‌اش را دارد، بسیار عالی‌ست. یعنی شما اگر واحدی از این برج را خریداری کنید، 5 خانواده دیگر با شما در یک طبقه زندگی خواهند کرد و این یعنی بیشترین آرامش ممکن در یک برج مسکونی!!

از طرفی تنوع واحدها در هر طبقه به گونه‌ای است که برای هر خانواده با هر تعداد اعضا مناسب است؛ یا اگر شما صرفا برای سرمایه‌گذاری آن را خریداری کرده باشید می‌توانید متناسب با بودجه و سرمایه‌تان واحد مورد نظرتان را بخرید. متراژ واحدها 95 متر مربع، 127 متر مربع و 131 متر مربع است. البته این برج 31 طبقه است؛ 25 طبقه مسکونی، 5 طبقه پارکینگ که به صورت زیرزمینی است و 1 طبقه لابی که همکف است.

         نقش موثر و کلیدی پروژه برلیان در منطقه 22 چیست؟

حالا اگر بخواهید به امکانات عمومی این برج لوکس نگاهی بیاندازید، متوجه می‌شوید که امکاناتی نیست که در سایر برج‌های منطقه وجود داشته باشد اما برای برج برلیان آن را طراحی نکرده باشند؛ این امکاناتی که برج برلیان منطقه 22 را تبدیل به بهترین‌ها می‌کند شامل: لابی مجلل در طبقه همکف که که طبقه را برای این منظور اختصاص داده‌اند، سالن اجتماعات چندمنظوره، سالن ورزشی، آنتن مرکزی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، زمین بازی کودکان و نمای زیبایی که در آن از چوب استفاده می‌کنند، است. نمای چوب یکی از زیباترین و شیک‌ترین نماهای مدرن و لوکس است که در این برج مدرن به کار می‌رود.

اگر بخواهید دسترسی‌های برج برلیان را مورد بررسی قرار دهید، متوجه خواهید شد که حتی از نظر دسترسی هم این برج هیچ کم و کسری ندارد و کامل است. برج برلیان به سه اتوبان همت، حکیم و اتوبان تهران-کرج دسترسی مستقیم دارد و حتی اگر شما وسیله نقلیه نداشته باشد می‌توانید تنها با 3 دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه مترو برسید و با مترو در سطح شهر جابجا شوید.

سخن پایانی:

تمامی دلایلی که در بالا ذکر کردیم، دلایلی هستند که سرمایه‌گذاران به سمت این منطقه هجوم آورده‌اند و سرمایه‌هایشان را در منطقه 22 و به خصوص منطقه مروارید شهر تزریق می‌کنند. الان بهتر متوجه حرفی که در اول این مقاله زدیم می‌شوید؛ پروژه برلیان با لوکس بودنش و همه چیز تمام بودنش باعث شده تا توجه همه سرمایه‌گذاران به منطقه 22 جلب شود و برای منطقه 22 حکم همان مغازه لوکسی را دارد که همه را به خودش جذب می‌کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top