تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/12/24 - 09:17
کد خبر: 388841

تارتار: هردو گل استقلال روی اشتباه داوری بود

سرمربی تیم پیکان تهران نسبت به اشتباهات داوری بسیار ناراحت است؛ او می گوید در بازی با استقلال هردوگل حریف با اشتباه داوری رقم خورده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ درباره شکست تیمش مقابل استقلال تهران در مرحله یک  شانزدهم نهایی جام حذفی بیان کرد: ما در این مسابقه خوب کار کردیم. شروع خوبی داشتیم و فکر می کنم توانستیم جلوی تیم بزرگ استقلال روز خوبی را سپری کنیم. متاسفانه در این بازی هم اسیر اشتباهات داوری شدیم و پنالتی که در دقایق ابتدایی به ضررمان گرفته شد، کار را خراب کرد.

وی ادامه داد: ما در جریان بازی هم به تصمیم داور مسابقه مبنی بر اعلام پنالتی به سود استقلال اعتراض کردیم، اما فریادمان به جایی نرسید. بعد از بازی برخی کارشناسان گفتند نظر داور درست بوده اما من وقتی فیلم بازی را تماشا کردم، مطمئن شدم که داور بازی اشتباهات فاحشی داشته است. نه تنها آن صحنه خطای پنالتی نبوده که گل دوم استقلال هم در شرایط آفساید به ثمر می رسد و واقعا نمی دانیم چه بگوییم.

سرمربی پیکان همچنین گفت: در صحنه ای که داور به سود استقلال پنالتی می گیرد، هیچ اتفاقی رخ نمی دهد.بازیکن ما کاملا از شیخ دیاباته جلوتر است و مهاجم استقلال با زیرکی از داور خطای پنالتی می گیرد. کسی که فوتبال بازی کرده باشد، متوجه می شود که در آن صحنه مجید عیدی هیچ خطایی روی دیاباته نمی کند و چون از او جلوتر است مانع از ورود توپ به دروازه می شود و شیخ خودش را روی زمین می اندازد و با زیرکی پنالتی می گیرد.البته کاری به این نداریم که دیاباته زیرکی به خرج داده اما داوران نباید فریب بخورند و اینطور اشتباه سوت بزنند.

تارتار با اشاره به صحنه گل دوم استقلال تاکید کرد: من این صحنه را هم چند بار دیدم؛ بازیکن استقلال یک نیم بدن از آخرین مدافع ما جلوتر است و متاسفانه کمک داور آفساید را اعلام نکرده است. به غیر از این موضوع صحنه های مشکوک دیگری نیز وجود داشت که داور اشتباه کرد.

وی با انتقاد از داوری های لیگ برتر خاطرنشان کرد: هفته گذشته در لیگ برتر مقابل پدیده مشهد پنالتی واضح ما را که داور وسط گرفته بود، توسط داور پشت دروازه برگردانده شد و بازی را باختیم. همه کارشناسان هم تایید کردند که این اتفاق افتاده است. متاسفانه یک پنالتی دیگر هم در بازی با شهرخودرو از داور طلبکار شدیم. در جام حذفی هم مقابل استقلال هردوگل حریف با اشتباه داوری بوده و من واقعا نمی دانم چه کاری باید انجام بدهم. مجموعه ما این همه زحمت می کشد اما متاسفانه با یک سوت اشتباه همه زحمات مان را به باد می دهند.

تارتار در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: درست نیست چون تیم مقابل ما تیمی مثل استقلال است، داور هم تحت تاثیر نام این تیم قرار بگیرد. ما هم زحمت می کشیم و کار می کنیم. متاسفانه تیم داوری برد مسابقه را تقدیم استقلال کرد. ما دیگر از این اشتباهات خسته شده ایم. واقعا تا چه زمانی باید از بابت داوری ضرر کنیم؟ ما با هزار مشکل تیم مان را آماده می کنیم و دوست داریم بابت زحمات مان نتیجه بگیریم اما متاسفانه خیلی راحت با اشتباه داوری همه چیز بر باد می رود.

سرمربی پیکان که خیلی عصبانی به نظر می رسید، در پایان افزود: ما دیگر آنقدر گفتیم که امیدواریم از بازی بعد اشتباهات داوری علیه مان کمتر باشد، خودمان هم خسته شده ایم. فقط امیدوارم کمیته داوران فکری به حال داوری‌ها انجام بدهد تا تیم‌هایی مثل ما که با هزینه اندک وارد مسابقات شده‌ایم و با نفرات جوان به مصاف حریفان می رویم، اینطور متضرر نشویم. ما فقط خواهان برقراری عدالت هستیم و هیچ چیز دیگری نمی‌خواهیم. حال باید چه کنیم تا حق خودمان را بدهند؟

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top