تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/12/26 - 12:23
کد خبر: 389140

کدام یک از گوشی‌های سری A سامسونگ برای دانشجویان مناسب است؟

سامسونگ گلکسی A10 اولین گوشی سری A سامسونگ است. نسخه‌ی اولیه این گوشی رم ۲ و حافظه‌ی ۳۲ گیگابایتی دارد که با کارت حافظه قابل‌افزایش است. بدنه‌ی این گوشی پلاستیکی است و یک صفحه‌نمایش 6.2 اینچی با رزولوشن 720 در 1520 در اختیار کاربر قرا می‌دهد. صفحه‌نمایش این گوشی عملکرد قابل قبولی دارد و نسبت طول به عرض مناسب آن را چشم‌نواز کرده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ «نوآوری واقعی باید برای همه در دسترس باشد. برای همین ما گوشی‌های سری A را ساخته‌ایم. از صفحه‌نمایش بزرگ و زیبا تا عملکرد سریع و بی‌نقص، ما هر چیزی که نیاز دارید را در این سری منحصربه‌فرد و درعین‌حال مقرون‌به‌صرفه طراحی کرده‌ایم.» این جملاتی است که شرکت سامسونگ درباره‌ی گوشی‌های سری A گفته است. سامسونگ تلاش کرده است این گوشی‌های میان رده بهترین امکانات را در اختیار کاربران بگذارند. صفحه نمایش‌های بزرگ و باکیفیت، باتری قدرتمندی که با یک استفاده‌ی روزانه منطقی مجبور نباشید در طول روز شارژش کنید، دوربین‌های باکیفیت، حافظه‌ی داخلی زیاد و عملکرد سریع و بدون مشکل مشخصه‌های اصلی گوشی‌های این سری هستند.

 با توجه به اینکه Galaxy A80 هم به بازار آمده است، سری A سامسونگ را می‌توان کاملترین سری گوشی‌های میان‌رده‌ای دانست که تاکنون وجود داشته‌اند. این موضوع دست کاربر را برای داشتن یک انتخاب مناسب باز می‌گذارد اما از طرفی می‌تواند گیج‌کننده هم باشد. اگر بخواهیم خیلی ساده بگوییم وقتی از galaxy A10 به سمت galaxy A80 پیش می‌روید گوشی‌ها امکانات بیشتری را در اختیار شما می‌گذارند، هرچند در این میان استثناهایی هم وجود دارند. برای مثال galaxy A50 و galaxy A70 دوربین‌های عقب بیشتر و باتری بزرگتری نسبت به A80 دارند. همچنین A80 تنها گوشی سری A است که جک هدفون و جای کارت حافظه ندارد. انتخاب میان گوشی‌های سری A به اولویت‌های شما بستگی دارد اما اگر می‌خواهید بهترین گزینه را انتخاب کنید بهتر است با مشخصات تک تک این گوشی‌ها آشنا باشید. نگران نوسان قیمت گوشی‌های موجود در بازار هم نباشید چرا که با استفاده از خرید اقساطی گوشی‌های سامسونگ می‌توانید راحت‌تر از همیشه گوشی دلخواهتان را تهیه کنید. در ادامه درباره‌ی مشخصات گوشی‌های سری A سامسونگ صحبت می‌کنیم:

1.Samsung Galaxy A10

سامسونگ گلکسی A10 اولین گوشی سری A سامسونگ است. نسخه‌ی اولیه این گوشی رم ۲ و حافظه‌ی ۳۲ گیگابایتی دارد که با کارت حافظه قابل‌افزایش است. بدنه‌ی این گوشی پلاستیکی است و یک صفحه‌نمایش 6.2 اینچی با رزولوشن 720 در 1520 در اختیار کاربر قرا می‌دهد. صفحه‌نمایش این گوشی عملکرد قابل قبولی دارد و نسبت طول به عرض مناسب آن را چشم‌نواز کرده است.

پردازنده‌ی این گوشی Exynos 7884B است که در کنار رم ۲ گیگابایتی عملکرد به نسبت قابل قبولی دارد. تا وقتی به سراغ بازی‌هایی با گرافیک بالا نروید Galaxy A10 پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود هرچند باز کردن اپلیکیشن‌ها و جابه‌جایی میان آن‌ها در این گوشی با کمی تأخیر انجام می‌شود. باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گلکسی A10 می‌تواند ۷ ساعت پشت سر هم صفحه نمایش را روشن نگه دارد. دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیسکلی، دوربین‌های این گوشی را تشکیل می‌دهند. این مجموعه شاید فوق‌العاده به نظر نرسد اما در مقایسه با قیمت عملکرد بسیار قابل‌توجهی دارد.

2.Samsung Galaxy A20

گلکسی A20 یک گوشی جذاب با اسکرین superAMOLED بزرگ ۶.۴ اینچی است. هرچند کیفیت صفحه نمایش در مقایسه با نسل‌های بعدی عالی نیست اما کیفیت بسیار قابل قبولی را در اختیار کاربر می‌گذارد. این گوشی با پردازنده‌ی Exynos7884 و رم ۳ گیگابایتی عملکرد معقولی دارد اما تجربه‌ی بازی با آن چندان دلچسب نیست. Galaxy A20 ۳۲ گیگابایت حافظه نیز در اختیار کاربر قرار داده که با کارت حافظه میکرو اس دی قابل افزایش است. باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری این گوشی در کنار شارژر فست ۱۵ وات باعث شده است با وجد صفحه‌نمایش بزرگ نگرانی زیادی درباره‌ی باتری نداشته باشید. اگر بخواهیم درباره‌ی دوربین حرف بزنیم. دوربین اصلی ۱۳ مگا پیکسلی و لنز اولترا واید ۵ مگاپیکسلی این گوشی در نور مناسب عملکرد قابل قبولی دارند و در ثبت جزئیات موفق هستند.

3.Samsung Galaxy A30

طراحی ظریف و زیبا، صفحه نمایش باکیفیت superAMOLED و عمر باتری خوب، این‌ها مهمترین مزایای Galaxy A30 هستند. پردازنده‌ی این گوشی چیپ ست Exynos7904 است که عملکرد قابل قبولی دارد اما اگر به سراغ باز‌ی‌هایی با گرافیک بالا بروید چندان کارآمد نخواهد بود. این گوشی یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی اولترا واید دارد که عملکرد خوبی در نور طبیعی دارند اما برای عکاسی در محیط‌های بسته چندان کارآمد نیستند. دوربین سلفی این گوشی نیز ۱۶ مگا پیکسل است. galaxy A30 را می‌توانید با رم سه و حافظه‌ی ۳۲ گیگابایتی و رم چهار و حافظه‌ی ۶۴ گیگابایتی پیدا کنید.

4.Samsung Galaxy A40

Galaxy A40 گوشی میان رده‌ی دیگری است که امکانات قابل توجهی در اختیار کاربر می‌گذارد. اگر دنبال یک گوشی جمع‌وجور با یک صفحه‌نمایش بزرگ می‌گردید این یک انتخاب مناسب است. صفحه‌نمایش این گوشی ۵.۹ اینچ است اما باریک بودن لبه‌های گوشی باعث شده است کاملاً کافی باشد. پردازنده‌ی Exynos7885 در کنار 4 گیگ رم باعث شده است این گوشی عملکرد مناسبی داشته باشد و حافظه‌ی ۶۴ گیگابایتی که با کارت حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت قابل افزایش است نیازهای کاربر را برطرف می‌کند. باتری این گوشی ۳۱۰۰ آمپر است و در مدت یک ساعت و بیست دقیقه با شارژر فست ۱۵ واتی از صفر تا صد پر خواهد شد. دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی Galaxy A40 عملکرد مناسبی دارد و لنز اولترا واید ۵ مگاپیکسلی خوب آن باعث شده است تصاویر لنداسکیپ بسیار خوبی را بتوانید ثبت کنید، البته حالت پرتره در این گوشی چندان فوق‌العاده نیست.

5.Samsung Galaxy A50

این یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده‌ای است که می‌توانید تهیه کنید. دوربین خوب، سنسور اثرانگشت، جک هدفون و باتری عالی مزایایی هستند که نمی‌توانید از آن‌ها چشم‌پوشی کنید. صفحه نمایش 6.4 اینچی SuperAMOLED هم یکی از نقاط قوت این گوشی است. پردازنده‌ی Exynos9610 این گوشی تاکنون روی هیچ گوشی گلکسی دیگری قرار نگرفته است اما در این مورد خوب جواب داده است و بهتر از انتظار ظاهرشده است. این گوشی ۶۴ گیگابایت حافظه در اختیار کاربر قرار می‌دهد که با کارت حافظه قابل افزایش است و رم را هم می‌توانید از بین گزینه‌های ۴ و ۶ گیگابایتی انتخاب کنید. عملکرد باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی این گوشی قابل توجه است و می‌توانید مطمئن باشید با یک استفاده‌ی معقول روزانه برای لازم نیست هر روز این گوشی را شارژ کنید، هرچند به کمک شارژر فست ۱۵ واتی گلکسی A50 با سرعت خوبی شارژ می‌شود.

6.Samsung Galaxy A70

این یکی از بزرگترین گوشی‌های سامسونگ است. صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED این گوشی را برای عاشقان دیدن فیلم و سریال یا یوتیوب مناسب کرده است. پنل پشتی خمیده سه بعدی باعث شده در دست گرفتن این گوشی راحت باشد، گلکسی A70 برخلاف اندازه‌ی بزرگش وزن اندکی دارد. این گوشی از چیپ ست snapdragon675 استفاده می‌کند، این چیپ ست عالی باعث شده است این گوشی عملکرد بسیار روانی دارد و خیلی سریع اپلیکیشن‌های مختلف را باز می‌کند. گلکسی A70 شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه دارد و برخلاف A80 می‌توانید حافظه‌ی آن را به کمک کارت حافظه افزایش دهید. دوربین عقب این گوشی سه‌گانه است و در نورهای مختلف عملکرد قابل قبولی از خود نشان می‌دهد. باتری گلکسی A70 ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که برای سایز صفحه نمایش آن کاملاً مناسب است و با استفاده‌ی نرمال روزانه تقریباً یک روز و نیم دوام می‌آورد.

7.Samsung Galaxy A80

Galaxy A80 آخرین گوشی سری A است که برترین و البته گرانترین گوشی این سری محسوب می‌شود. این گوی یک صفحه نمایش superAMOLED یکپارچه با اندازه‌ی 6.7 اینچ دارد که هیچ شکافی نمی‌توانید در آن پیدا کنید. دوربین سلفی در این گوشی وجود ندارد و به کمک یک مکانیزم چرخان می‌توانید دوربین عقب را به‌عنوان دوربین سلفی به کار ببرید. این مکانیزم جذاب‌ به نظر می‌رسد اما آسیب‌پذیری در مقابل ضربه را هم افزایش داده است. درباره‌ی کیفیت دوربین‌های این گوشی باید گفت که A80 در زمینه‌ی رنگ کنتراست و داینامیک رنج در نورهای مختلف عملکرد قابل قبولی دارد و دوربین را می‌توانیم یکی از نقاط قوت این گوشی بدانیم. چیپ ست snapdragon730G این گوشی عملکرد سریع و روانی دارد و در کنار رم ۸ گیگابایتی توانسته است رضایت کاربران را به دست آورد. حافظه‌ی داخلی گلکسی A80، ۱۲۸ گیگابایت است اما قابلیت افزایش با کارت حافظه را ندارد. این گوشی یک باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که برای صفحه نمایش بزرگش چندان مناسب نیست.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
از ییل تا هاروارد یک‌صدا برعلیه اسرائیل
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top