تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/01/03 - 00:28
کد خبر: 389713

تصاویری از فعالیت دانشجویان جهادی تهران‌ در نوروز

معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی تهران بزرگ تصریح کرد: در همین راستا ۴۰ پزشک در منطقه حضور پیدا کرده و و ارائه خدماتی از قبیل دندان‌پزشکی، بینایی‌سنجی، مامایی، توانبخشی،غربالگری و... خواهند پرداخت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، تابستان و نوروز فرصت خوبی است برای گروه های جهادی دانشجو که با استفاده از این تعطیلات این ایام در اردوهای جهادی شرکت کنند. نوروز امسال هم دانشجویان جهادی این فرصت را از دست نداده و در قالب گروه های مختلف به مناطق محروم کشور سفر کردند تا یاری گر محرومان باشند.

دانشجویان بسیجی و جهادی دانشگاه های تهران بزرگ هم این روزها به کرمان هجرت کرده اند تا با انجام خدمات مختلف رایگان در کنار محرومان این استان باشند.

تصاویری از فعالیت دانشجویان جهادی تهران‌ در نوروز

رضا محمدی‌نژاد مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی تهران بزرگ درباره این اردو به خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس گفت: هرساله با فرارسیدن ایام نوروز فرصت‌ ویژه‌ای برای حضور دانشجویان جهادگر در مناطق محروم ایجاد می‌شود و اگرچه امسال شرایط کرونا محدودیت‌های زیادی را به وجود آورد اما برنامه‌ریزی‌های خوبی جهت اعزام دانشجویان بسیجی به مناطق محروم صورت گرفت.

وی ادامه داد: ۳۰۰ دانشجوی جهادگر از ۲۰ اسفندماه ۹۹ الی ۷ فروردین ۱۴۰۰ در بازه‌های زمانی مختلف وارد منطقه شده و طبق برنامه قرارگاه در چهار عرصه عمرانی، پزشکی ، فرهنگی و آموزشی به ارائه خدمات به مردم شریف این بخش از کشورمان خواهند پرداخت.

محمدی‌نژاد در ادامه تصریح کرد: معاونت عملیات جهادی بسیج دانشجویی تهران بزرگ در نوروز امسال اقدام به برپایی یک قرارگاه جهادی جهت حضور گروههای دانشجویی در منطقه زهکلوت استان کرمان کرد که این قرارگاه در بیستم اسفند ماه سال ۹۹ همزمان با ولادت امام حسین علیه السلام افتتاح شد.

تصاویری از فعالیت دانشجویان جهادی تهران‌ در نوروز

وی افزود: در همین راستا به یاری خدا ۱۵ گروه جهادی دانشگاه های تهران بزرگ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مناطق محروم اعزام شدند.

معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی تهران بزرگ تصریح کرد: در همین راستا ۴۰ پزشک در منطقه حضور پیدا کرده و و ارائه خدماتی از قبیل دندان‌پزشکی، بینایی‌سنجی، مامایی، توانبخشی،غربالگری و... خواهند پرداخت.

 در میان اعضای این گروه جهادی، ۱۰ دانشجوی رتبه برتر کنکور هم جهت آموزش و پشتیبانی از دانش آموزان کنکوری منطقه در حال فعالیت هستند.

ساخت ۶ باب منزل مسکونی؛ ساخت ۱۰ چشمه سرویس بهداشتی و ساخت ۱۰ چشمه حمام از فعالیت‌های عمرانی گروه‌های جهادی دانشگاه‌های تهران بزرگ در مناطق محروم کرمان است.

جمعی از این دانشجویان جهادی هم در این منطقه به ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی می‌پردازند.

تصاویری از فعالیت دانشجویان جهادی تهران‌ در نوروز

شور و شوق دانشجویان جهادی برای خدمت رسانی به نیازمندان این روزها در بیشتر مناطق محروم دیده می شود. دانشجویان جهادی در این مناطق هرکاری بتوانند انجام می دهند تا مشکلات محرومان کشورمان کمتر شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top