تاریخ انتشار: شنبه 1400/01/07 - 11:51
کد خبر: 390090

جاذبه‌های دیدنی در سفر به شرق آسیا

اما این پایان تفریحات این جزیره نیست و گردشگران در امتداد سواحل طلائی رنگ ساعت ها به شنا مشغول اند و یا حمام آفتاب می گیرند. همچنین در کنار غواصی، امکانات لازم برای قایق سواری و پاراسیلینگ نیز در این منطقه فراهم شده که طرفداران زیادی دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، این عمارت شگفت انگیز از دیگر جاذبه های شهر بانکوک است که در میان مردم این کشور دارای اهمیت بسیاری است. ویمانمک تماما از چوب ساج ساخته شده و معماری آن یک شگفتی محسوب می گردد. این عمارت در ابتدا محل زندگی سلاطین این کشور بوده که تنها برای چند سال از آن استفاده شد سپس برای مدت بسیار خالی از سکنه رها گردید تا اینکه به موزه تبدیل شد.

پاتایا در تور تایلند ارزان لحظه آخری مقصدی ایده ال برای گردشگران است و یک شهر همه چیز تمام بوده و جاذبه های متنوعی را در خود جای داده است. یکی از این جاذبه ها همین خیابان پر شور و نشاط است که به محلی برای خوشگذرانی جوانان تبدیل شده است.  این خیابان یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های این شهر است که با تاریک شدن هوا زندگی و رفت و آمد در آن جان تازه می گیرد. سراسر این خیابانپر شده از کافه ها و بارهای مختلف که همگی با انواع نوشیدنی و موسیقی از مهمانان خود پذیرایی می کنند و گاه این خوشگذرانی تا سحر ادامه می یابد. نام دیگر این خیابان دروازه‌ تکنولوژی است و شب ها  به دلیل ازدحام جمعیت، تردد خودروها به آن ممنوع خواهد بود.

معبد حقیقت– پاتایا

به گزارش سفر باتو، برخلاف اینکه اغلب مردم شهر پاتایا را به واسطه وجود بارها و خوشگذرانی شبانه آن می شناسند اما در این شهر معابد باشکوهی نیز وجود دارد، که برخی قرن ها قدمت دارند. معبد باشکوه حقیقت یکی از همین معابد زیباست که تماما از چوب درخت ساج ساخته شده و دارای منظره ای تماشایی رو  به ساحل ونگامات است. در تمامی بدنه این معبد نمادهایی از فیل، انسان‌، مناظر طبیعی، خدایان به چشم می خورد که با جزئیاتی باور نکردنی طراحی و حکاکی شده اند. این نقوش برای به تصویر کشیدن طبیعت پرتلاطم و رنج ناتمام انسان‌ طراحی شده و جالب است بدانید ساخت‌ و ساز این معبد در سال ۱۹۸۱ میلادی آغاز شد و تا به امروز نیز ادامه دارد.

خیابان رنگارنگ فانگ نگا - پوکت

در جزیره زیبا و شگفت انگیز پوکت با خیابان های زیبایی برخورد می کنید که یکی از معروف ترین آن ها فانگ نگا نام دارد. این خیابان بافتی تاریخی دارد و شما را با فرهنگ و تمدن مردمان این سرزمین آشنا می کند. در این خیابان مغازه های فروشی دست دوم را می بینید که بد نیست برخی از این کتاب ها را از نزدیک وارسی کنید. و در اطراف آن کافه و بارهای مختلفی دیده می شود که برای صرف غذا بسیار مناسب اند. همچنین در این خیابان هتلی به نام  Memory at On On  وجود دارد که محل فیلم برداری فیلم   The Beachبا بازی لئوناردو دیکاپریو بوده است.

جزیره مانوکان

معرفی شهر کوالالامپور را با یکی از جزایر زیبای آن آغاز می کنیم، که اتفاقا مقصد اولیه بسیاری از مسافران است. این جزیره دومین جزیره در این منطقه است که با وجود طبیعتی شگفت انگیز و مناظری سرسبز و بسیار چشم نواز به شهرت رسیده و توانسته سالانه میزبان هزاران گردشگر از سراسر دنیا باشد.

جزیره مانوکان در تور مالزی لحظه آخری ارزان دارای هتل ها و اقامتگاههای متنوع است و برخی گردشگران ترجیح می دهند یکی دو روز را در همین منطقه اقامت کنند. مانوکان مکان مناسبی برای تفریحات آبی است. و آبهای زلال این منطقه زیستگاه گونه های مختلفی از آبزیان است و به همین جهت انتخاب مناسبی برای غواصان نیز هست. همچنین غواصی در این آب ها بسیار پر طرفدار است و سالانه غواصان زیادی از سراسر دنیا به این جزیره آمده و از آبهای غنی آن بهره مند می شوند.

اما این پایان تفریحات این جزیره نیست و گردشگران در امتداد سواحل طلائی رنگ ساعت ها به شنا مشغول اند و یا حمام آفتاب می گیرند. همچنین در کنار غواصی، امکانات لازم برای قایق سواری و پاراسیلینگ نیز در این منطقه فراهم شده که طرفداران زیادی دارد.

در ادامه باید افزود جزیره مانوکان پذیرای سالانه بیست هزار گردشگر است که این میزان از جمعیت برای جزیره ای آسیایی رقم بسیار بالا و قابل توجهی است.

مصافت کوتاه این جزیره تا مرکز شهر سبب شده گرشگران بسیاری علاقمند به تفریح در این مکان باشند و آنها تنها با پانزده دقیقه قایق سواری به این جزیره می رسند.  اغلب تورهای گردشگری مسافران را در قالب تورهای یکروزه به این منطقه آورده و اغلب بعد از آن گشت و گذار در مانوکان به سمت شهر کوتا کینابالو  می روند.

جزیره مانوکان دارای سواحل شنی سفید رنگ و طولانی است و حدود هزار و پانصد متر طول داشته و در سمت جنوب جزیره قرار گرفته است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
خبر جدید وزیر کار درباره تعداد تعطیلات آخر هفته
۴ گزینه اصلی اسرائیل برای پاسخ به ایران
دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top