تاریخ انتشار: چهارشنبه 1400/01/11 - 11:40
کد خبر: 390420

خطر محرومیت دوباره برای عیسی آل‌کثیر!

امیرساعد وکیل گفت: خوشبختانه اخبار مربوط به تمرین عیسی تکذیب شده است و امیدوارم مشکلی برای این بازیکن و باشگاه پیش نیاید و متأسفم این حجم از حاشیه سازی‌ها و کارشکنی‌ها بر فضای فوتبال کشور ما سایه افکنده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از خبرآنلاین؛ چند روز قبل خبرهایی مبنی بر حضور عیسی آل‌کثیر در تمرینات باشگاه پرسپولیس منتشر شده بود که این باشگاه آن را تکذیب کرد. امیرساعد وکیل ضمن ابراز خوش‌حالی از تکذیب این خبر گفت:« برخلاف برخی اظهارنظرهایی که شده است قطعا اگر عیسی در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شده بود و اثبات این امر در این دوران که هنوز مدت محرومیت او تمام نشده به منزله تخلف رای انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیاست و محرومیت‌های بعدی برای عیسی به همراه می‌داشت. متأسفانه برخی با تفسیر غلطی که از مقررات انضباطی AFC کرده‌اند تصور می کنند ممنوعیت از فعالیت های فوتبالی برای آل‌کثیر، صرفا به معنی عدم شرکت در مسابقات رسمی است اما لازم است توجه داشته باشیم مطابق ماده ۱۷ مقررات انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا اولا حتی حضور و یا شرکت در هر نوع تمرینی که به نحوی مرتبط با باشگاه باشد به منزله نقض رای انضباطی ای.اف.سی است و ثانیا در صدر ماده ۱۷ مقررات انضباطی، مواردی که به عنوان مصادیق ممنوعیت شرکت در فعالیت‌های فوتبالی ذکر شده که عیسی نیز مشمول همین محدودیت قرار دارد، جنبه تمثیلی دارند نه احصایی. بنابراین با تشخیص کمیته انضباطی ای.اف.سی حتی موارد دیگری که در مقررات انضباطی ذکر نشده‌اند نیز می‌تواند به منزله قانون‌شکنی از سوی بازیکن یا باشگاه تلفی شود و در این صورت چون با تکرار تخلف از سوی بازیکن مواجه می‌شویم قطعا هم بازیکن و هم خود باشگاه با محکومی‌ های انضباطی سنگین‌تری روبرو خواهند شد. خوشبختانه اخبار مربوط به تمرین عیسی تکذیب شده است و امیدوارم مشکلی برای این بازیکن و باشگاه پیش نیاید و متأسفم این حجم از حاشیه سازی‌ها و کارشکنی‌ها بر فضای فوتبال کشور ما سایه افکنده است.  یکبار دیگر حدود دو ماه پیش، مشکل مشابهی برای عیسی پیش آمد که با دفاعیاتی که طی چهار مرحله نامه نگاری با ای.اف. سی در دوران خدمت من در پرسپولیس صورت گرفت کنفدراسیون فوتبال آسیا متقاعد شد تخلفی ضورت نگرفته و خطر از بیخ گوش باشگاه و بازیکن گذشت. باشگاه ها باید باور کنند در فضای فعالیت های حرفه ای خود نمی توانند مسایل حقوقی را دست کم بگیرند و بی توجهی به این مباحث ‌و عدم بکارگیری افراد متخصص در حقوق ورزشی، پیامدهای سختی را به بازیکن، کادر فنی یا باشگاه تحمیل خواهد کرد.»

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دولت آینده همسو با شهید آیت‌الله رئیسی روی کار بیاید
اعطای پایه‌های تشویقی و پژوهانه به سردبیران نشریات علمی
فیلم/ شهادت کودک ۹ ساله فلسطینی بر اثر سوءتغذیه(۱۶+)
منظومه ماهواره‌ای شهید سلیمانی با ۲۰ ماهواره پرتاب می‌شود
چند نکته در مورد مناظره جنجالی بایدن و ترامپ
تسلیت جلیلی در پی شهادت دو سرباز حین انتقال صندوق‌های رأی
افزایش دقت در امتیازدهی به رتبه‌ معلمان
تقدیر از عربستان برای همراهی در برگزاری انتخابات حجاج ایرانی
شانس ایران برای صعود مستقیم به جام جهانی ۵۰ - ۵۰ است
پیشنهاد اغواکننده پاری‌سن‌ژرمن برای جذب یامال
میانگین افتتاح ایستگاه‌های متروی تهران رکورد زد
زاکانی: جلیلی تنها مصداق اصلح است
دعوت شورای عالی اجماع نیروهای انقلاب برای حمایت از جلیلی
محسن رضایی: آمادگی جبهه انقلاب برای کمک به جلیلی فصل جدیدی از برادری نیروهای انقلاب است
انتخاب اصلح نیازمند مناظرات رو در رو
سخنگوی شورای نگهبان: نامزدها و مردم اگر شکایتی در مورد انتخابات دارند، اعلام کنند
تبلیغات دور دوم انتخابات ریاست جمهوری از فردا آغاز می‌شود
وحدت نیروهای جبهه انقلاب با اجماع حول سعید جلیلی/ با حمایت از جلیلی ادامه راه شهید رئیسی را محقق کنیم
جلوگیری از بازگشت به عقب و دوران سیاه گذشته میثاق جبهه متحد فعالان انقلاب است
جلیلی شهادت مدافعان آرای مردم در سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
امشب درباره تبلیغات تلویزیونی دور دوم تصمیم‌گیری می‌کنیم/ مناظره دو نفره هنوز قطعی نیست
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top