تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/01/19 - 16:30
کد خبر: 391435

تاکید بر اخلاق محوری در تیم ملی بانوان والیبال

وی با بیان اینکه نشست برنامه ریزی برای تشکیل تیم‌های ملی و رده‌های سنی مختلف بانوان جلسه بسیار خوبی بود، افزود: در این نشست راهکارهای مناسبی برای تدوین منشورهای اخلاقی در تیم ملی والیبال بانوان ارائه شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، در نشست علاوه بر محمدرضا داورزنی، فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان، میلاد تقوی دبیر فدراسیون، مهناز شاددل مشاور امور بانوان، محمد وکیلی، دکتر سید محمد کاظم واعظ موسوی، پدیده بلوری‌زاده، مریم هاشمی و نوید مشجری حضور داشتند.

رئیس فدراسیون والیبال در ابتدای این نشست به حضور تیم والیبال بانوان سایپا در رقابت‌های قهرمانی زنان آسیا و تیم ملی بانوان ایران در مسابقات قهرمانی زنان ۲۰۲۱ آسیا اشاره کرد و گفت: با توجه به این که دو رویداد مهم پیش روی والیبال بانوان ایران قرار دارد و بازیکنان مشترکی در سایپا و تیم ملی ایران حضور دارند، باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که تعامل بسیار خوبی در حوزه والیبال بانوان برقرار شود.

داورزنی تاکید کرد: فدراسیون والیبال در نظر دارد با استفاده از ظرفیت‌های مختلف، تیم‌های قدرتمندی به این مسابقات اعزام کند. باید کمک کنیم که سایپا حضوری شایسته در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا داشته باشد و از سوی دیگر، تیم ملی والیبال بانوان بتواند در مسابقات قهرمانی زنان آسیا از توان واقعی والیبال بانوان ایران دفاع کند.

وی به شرایط کرونایی ایران و جهان اشاره کرد و گفت: امیدوارم با برنامه‌ریزی و تلاش، زمینه حضور شایسته نمایندگان والیبال بانوان ایران در مسابقات پیش رو مهیا شود. طبیعی است که فدراسیون هیچ تفاوتی برای والیبال مردان و بانوان خود قائل نیست و برای رشد و توسعه هر دو تلاش خواهد کرد.

نیازهای استاندارد تیم ملی والیبال بانوان شناسایی شد

نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال درباره مباحث مطرح شده در این نشست گفت: اولین جلسه برنامه‌ریزی برای تشکیل تیم‌های ملی والیبال بانوان، به ریاست دکتر داورزنی تشکیل شد. در این جلسه، تحلیلی بر فرآیند عملکرد کادر فنی تیم‌های ملی بانوان و نیز عملکرد لیگ برتر و دسته یک بانوان در سال ۱۳۹۹ انجام شد.

فریبا محمدیان با بیان این که در این جلسه نیازهای استاندارد برای تشکیل تیم ملی بانوان از سوی اعضا به شکل تخصصی در محورهای تکنیکال، فیتنس، روانشناختی و محورهای مربوط به کوچینگ و ترینینگ مطرح شد، افزود: رهنمودهای رئیس فدراسیون برای برخورداری از یک تیم مقتدر نیز بیان شد. ضمن این که دکتر واعظ موسوی و خانم‌ها هاشمی و بلوری‌زاده، نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

وی ادامه داد: مشجری آنالیزور تیم ملی والیبال ایران نیز درخصوص مسائل مربوط به VIS صحبت کرد. ضمن این‌ که درخصوص نیازهای منابع انسانی تخصصی تیم ملی هم مباحث ارزنده‌ای عنوان شد و اعضا درخصوص محورهای مذکور به اجماع رسیدند.

نایب رئیس بانوان تاکید کرد: انشاالله در هفته‌های پیش رو، اعضای کادرفنی تیم ملی بانوان معرفی می‌شوند و اردوهای تیم ملی بانوان در آینده‌ای نزدیک تشکیل خواهد شد.

تاکید بر اخلاق محوری در تیم ملی بانوان

مشاور امور بانوان رئیس فدراسیون والیبال نیز درباره این نشست، گفت: اخلاق، محور ویژه این نشست بود که برای بازیکنان تیم ملی والیبال بانوان به عنوان یک اصل مهم مطرح شد.

مهناز شاددل تصریح کرد: اخلاق ویژگی مهم و شاخص ارزنده‌ای برای بازیکنان است که باید به آن بپردازیم تا با جوانگرایی در تیم ملی بانوان، تیم ایران متحول و کارآمد شود.

وی با بیان اینکه نشست برنامه ریزی برای تشکیل تیم‌های ملی و رده‌های سنی مختلف بانوان جلسه بسیار خوبی بود، افزود: در این نشست راهکارهای مناسبی برای تدوین منشورهای اخلاقی در تیم ملی والیبال بانوان ارائه شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
خط و نشان ترامپ برای حسین وفایی
۹۵۶ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کردند
درس اخلاق آیت‌الله جاودان درباره امان‌نامه +فیلم
یک سد دیگر سرریز شد
جزئیات برگزاری نوزدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله
ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه گروهک زیرزمینی داعش + جزئیات
زائران حج عمره حتما این وسایل را همراهشان ببرند
هشدار درباره خطرات تنش نظامی در منطقه
آخرین خبرها از حمله هوایی به پایگاه الحشدالشعبی
اسم پدر هم از کارت ملی حذف می‌شود
کشتی‌گیر افسانه‌ای المپیک را از دست داد
پاسخ به شایعه/ تکذیب آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران
نظر خواننده مشهور آمریکایی درباره پاسخ ایران به اسرائیل + فیلم
ورود کمیته انضباطی به خوشحالی کادرفنی استقلال
مداحی ضد اسرائیلی شنیدنی مهدی رسولی +فیلم
تیراندازی به پلیس برای ربودن دختر ۱۵ ساله
موشک‌ها و پهپادهای ایران از جایی عبور کردند که می‌گفتند پرنده از آن رد نمی‌شود
حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالی
زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
خداحافظی رقیب آمریکایی کامران قاسمپور از دنیای کشتی
جدایی یک بازیکن از جمع آبی پوشان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top