تاریخ انتشار: چهارشنبه 1400/02/01 - 11:21
کد خبر: 392954

مدیکال استوز، از برنامه‌ریزی تا موفقیت در کنکور

مدیکال استوز با ارائه خدمات و سرویس های عملی و واقع گرایانه، انتظارات غیر واقعی که بسیاری از مراکز از دانش آموزان دارند (19 ساعت درس در روز و ...!) را کنار گذاشته است و به آنها کمک می کند تا بجای تلاش بیش تر، ذهن خود را تیز تر کنند!

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، یکی از اشتباهاتی که بسیاری از افراد و دانش آموزان کنکوری مرتکب می شوند، این است که آنها بدون داشتن برنامه ریزی مشخص و هیچ روش خاصی شروع به درس خواندن می کنند.

آنها ساعت ها پای کتاب ها می نشینند و آن را خط به خط با دقت می خوانند تا زمانی که ذهن آنها خسته شود و دیگر توان مطالعه نداشته باشند. سپس، با این آرامش خاطر که «آخیش! درسم رو خوندم» به کار های دیگر می پردازند.

اما اشتباه کار آنجایی برملا می شود که دانش آموز زمانی که به سراغ تست زدن می رود، متوجه می شود که آنقدر ها هم که فکر می کرده است نتوانسته درس را خوب فرا بگیرد، و نتیجه ی تست هایش نشان از این دارد که جایی از کار آنها اشکال دارد.

مدیکال استوز، از برنامه‌ریزی تا موفقیت در کنکور

موفقیت یا بی انگیزگی؟

در چنین مواقعی دانش آموزان معمولا دانش آموزان بر سر نوعی دو راهی قرار می گیرند:

  1. مسیر بی انگیزه شدن
  2. مسیر موفقیت،

مسیر بی انگیزگی

اگر دانش آموز ما به همان روش قدیمی مطالعه ی خود ادامه بدهد و فقط تلاش و زمانی که روی درس خواندن می گذارد را بیش تر کند، باید بداند که در مسیر خطرناکی پا گذاشته است!

از آنجایی که مشکل چنین دانش آموزانی روش درس خواندن آنهاست، و نه میزان تلاشی که می کنند، اگر با تلاش بیش تر نتیجه ی آنها کمی مطلوب تر هم بشود باز هم نتیجه ی دلخواه آنها نخواهد بود.

در اینجاست که دانش آموزان ممکن است کم کم از درس خواندن خسته شوند و کار به جایی برسد که به طور کل انگیزه ی خود را برای درس خواندن از دست بدهند. دقیقا در همین مرحله است که از دانش آموزان چنین جملاتی می شنویم:

  • درس بخونم که چی بشه؟
  • این همه درس خوندم به کجا رسیدم؟
  • تهش هیچی نیست!

اینجاست که متوجه می شویم دانش آموز از درس خواندن نا امید شده است و انگیزه ای برای درس خواندن و تلاش کردن ندارد. اما دیر نشده! هنوز می شود او را از این مسیر باز گرداند!

مسیر موفقیت

دسته ی دوم از دانش آموزان آنهایی هستند که آنقدر پشتکار و انگیزه برای رسیدن به اهدافشان دارند که بجای تسلیم شدن، تصمیم می گیرند اشکال کارشان را پیدا کنند و آن را برطرف کنند.

این دانش آموزان زمانی که ایراد کار خودشان را برطرف کنند، و نتیجه ی مثبت تغییری که ایجاد کرده اند را مشاهده کنند حتی انگیزه ی بیش تری هم برای ادامه ی کار خود پیدا می کنند.

اشکال کار کجاست؟

داستان این دانش آموزان، داستان همان چوب بری است که بجای اینکه تبر خودش را تیز کند، هر روز تلاش بیش تری می کند اما چوب کمتری جمع آوری می کند!

امروزه علم ثابت کرده است که نمی توان تنها با استفاده از یک روش، تمامی مطالب علمی که در کتاب های درسی ما وجود دارد را فرا گرفت. به قول انگلیسی ها:

No size fits all!

به این ترتیب دانش آموزان باید روش مناسب و تکنیک های خاص یادگیری و مطالعه ی هر درس را شناسایی کنند و با استفاده از آن تکنیک ها یادگیری خود را دو یا چندین برابر کنند، و به اصطلاح تبرشان را تیز کنند!

با مدیکال استوز مسیر موفقیت را بشناسید

بسیاری از خود ما و نه تنها دانش آموزان فکر می کنیم که اگر همیشه بیش تر تلاش کنیم به موفقیت می رسیم. اما ما اینجاییم تا به شما بگوییم فقط تلاش کردن کافی نیست!

مدیکال استوز یکی از مراکز مشاوره و آموزشی است که توانسته است در چند سال اخیر، با موفقیت های زیادی که در کمک به دانش آموزان کنکوری برای رشته و دانشگاه مورد علاقه شان داشته است سر و صدای زیادی بپا کند.

امروز مدیکال استوز اینجاست تا راهکار های اساسی که دانش آموزان دبیرستانی باید برای رسیدن به موفقیت طی کنند را به شما عزیزان معرفی کند. اما قبل از هر چیزی، بیایید کمی با مدیکال استوز آشنا شویم.

مدیکال استوز چیست؟

مدیکال استوز یک تیم آموزشی و مشاوره ای حرفه ای است که چند سالی است با فعالیت های تخصصی خود در زمینه آموزش و مشاوره کنکور و مشاوره تلفنی کنکور به دانش آموزان (به خصوص دانش آموزان دبیرستانی و کنکوری) شروع به فعالیت کرده است.

مدیکال استوز توسط دو دانشجوی ممتاز و رتبه برتر کنکور تجربی که امروز در دانشگاه تبریز مشغول به فعالیت هستند مدیریت می شود.

تیم مدیکال استوز امروز با داشتن بیش تیم بزرگی از مشاوران حرفه ای که تعداد آنها به بیش از 200 نفر می رسد، در سر تا سر کشور مشغول به فعالیت می باشد.

مدیکال استوز چطور شروع به فعالیت کرد؟

همانطور که گفتیم، مدیکال استوز توسط دو دانشجوی ممتاز کشور مدیریت می شود که نام های آنها حامد غفار پور و یوسف یوسف پور است.

بیایید داستان شروع تیم مدیکال استوز را از زبان خود این دو عزیز بشنویم:

سال های قبل خود ما دانش آموزان کنکوری در رشته ی تجربی بودیم که در شهری دور که دارای امکانات کمی بود زندگی می کردیم. ما با کمک همدیگر درس خواندیم، پیشرفت کردیم و مشکلات یکدیگر را برطرف کردیم تا بالاخره توانستیم در کنکور تجربی رتبه ی عالی بدست بیاوریم و امروز در دانشگاه مورد علاقه ی خود، در رشته ای که عاشق آن هستیم تحصیل کنیم.

به نظر ما دلیل موفقیت مدیکال استوز و نقط عطف آن همین است! از آنجایی همین چند سال پیش خود ما دانش آموز کنکوری بودیم، می دانیم که یک دانش آموز در کشورمان چه مشکلات و چالش هایی را بر سر راه دارد و چه چیزی مانع این می شود که او از تمام توان و پتانسیل خود استفاده نکند. همین باعث می شود که تیم ما راهکار هایی ارائه کند که واقعا مناسب سبک زندگی دانش آموزان ایرانی می باشد.

پس از اینکه کنکور به اتمام رسید و ما توانستیم در دانشگاه دولتی تبریز مشغول به تحصیل شویم، تصمیم گرفتیم تجربیات خود و آنچه آموخته بودیم که باعث موفقیت ما شد را به دیگر دانش آموزان کنکوری نیز آموزش بدهیم و منتقل کنیم.

به این ترتیب در ابتدای کار فعالیت خود را به صورت حضوری و محدود شروع کردیم، و رفته رفته ایده ی گسترش کار در ذهن ما شکل گرفت و در نهایت تصمیم گرفتیم با استفاده از امکاناتی که در اختیار همه قرار داشت، کار خود را به صورت مجازی و گسترده تر شروع کنیم.

 همین شد که امروز در تمام شهر های ایران، مدیکال استوز دارای مشاوران و متخصصانی است که 24 ساعت روز در هفت روز هفته آماده ی خدمات رسانی به دانش آموزان می باشد.

نام مدیکال استوز از کجا آمد؟

اگر تا به حال دقت کرده باشید، دانشجویان پزشکی خودشان را با نام medical stu معرفی می کنند که به معنای دانشجوی پزشکی می باشد. از آنجایی که تیم ما نیز با مدیریت دو دانشجوی پزشکی شروع به کار کرد، نام آن را مدیکال استوز (medical stus) که به معنای دانشجویان پزشکی می باشد گذاشتیم.

مدیکال استوز مخصوص چه کسانی است؟

تیم مشاوره و آموزشی تخصصی مدیکال استوز مخصوص تمام دانش آموزان دبیرستان دوره دوم، دبیرستان دوره اول و حتی ابتدایی است که می خواهند با برنامه ریزی و روش های حرفه ای مطالعه ی هر درس در آزمون های مختلف  مثل آزمون پایان سال، آزمون های قلم چی، گاج، مرآت و در آخر کنکور بهترین نتیجه را بگیرند.

بسیاری از افراد بر این باورند که مشاوره و برنامه ریزی تنها و تنها برای سال کنکور یا نهایتا دبیرستان است! برخی از مراجعان به ما می گویند:

فعلا که راه طولانی تا سال کنکور مونده! از الآن برای چی برنامه ریزی کنکور کنیم؟

این حرف به شدت اشتباه است! درست مثل اینکه فردی که یک عمر هیچ فعالیت بدنی خاصی نداشته است را به یکباره به بازی ها جام جهانی که همه با آمادگی کامل آمده اند وارد کنیم!

علاوه بر آن، هرچه دانش آموزان زودتر شروع به برنامه ریزی های درسی و استفاده از تکنیک های مطالعه کنند آمادگی و مهارت بیش تری برای رقابت با دیگران پیدا خواهند کرد که نتیجه ی این امر شکوفایی دانش آموز در هر پایه درسی، و در نهایت موفقیت در آزمون کنکور سراسری خواهد بود.

خدمات مرکز تخصصی مدیکال استوز

خوب، تا اینجای کار فهمیدیم که مدیکال استوز از کجا شکل گرفته است و اینجاست تا به تمام دانش آموزان در هر پایه تحصیلی کمک کند. در ادامه قصد داریم به برخی از خدماتی که مدیکال استوز آنها را ارائه می کند بپردازیم.

مشاوران حرفه ای و مجرب

مدیکال استوز سیاست و حساسیت ویژه ای برای استخدام و همکاری با مشاوران خود دارد. تمامی افرادی که برای درخواست همکاری با مدیکال استوز را دارند طی چندین مرحله آزموده و بررسی می شوند تا تنها و تنها افرادی موفق به ورود به مدیکال استوز شوند که مورد تائید متخصصان مدیکال استوز باشند.

مشاوره رایگان برای همه!

بخش زیادی از فعالیت های تیم مرکز مشاوره تخصصی مدیکال استوز در بستر و رسانه هایی صورت می گیرد که امروزه تقریبا توسط همه ی ما قابل دسترسی هستند.

پیج و صفحه اینستاگرام، کانال تلگرام و وب سایت مدیکال استوز از جمله این رسانه ها هستند که تیم مدیکال استوز پیوسته نکات مهم و ارزشمندی در خصوص روش مطالعه درس ها و آزمون های مختلف در آنها ارائه می کند.

پاسخگویی 24 ساعته

تیم مشاوره حرفه ای مدیکال استوز خود را موظف می داند تا در هر ساعت از شبانه روز و در هر روزی از هفته آمادگی کامل برای برطرف کردن سوالات و ابهامات دانش آموزانی که به این تیم اعتماد کرده اند را داشته باشد.

تنها کافی است با مشاوران ما در ارتباط باشید تا هر نوع ابهام و مشکل درسی که دارید را با آنها در میان بگذارید. متخصصان ما تا برطرف نشدن مشکل شما ارتباط خود با شما را حفظ می کنند.

مدیکال استوز کار خود را تضمین می کند

موفقیت مدیکال استوز در چندین سال سابقه ی حرفه ای خود باعث شده تا این تیم اطمینان کامل به کاری که انجام می دهد داشته باشد، و با اطمینان تمام کار خود را نزد شما عزیزان هم تضمین کند.

تمامی دانش آموزانی که به مدیکال استوز اعتماد می کنند و از خدمات ما استفاده می کنند، می توانند در هر زمان که مشکلی با تیم مشاوره ی خود داشتند درخواست تغییر تیم خود را داشته باشند.

همچنین تمامی هزینه های دریافت شده از دانش آموزان و خانواده های گرامی تا مدت زمان مشخصی قابل باز پس گیری خواهد بود.

بورسیه تحصیلی

یکی از خدمات ویژه ای که تیم حرفه ای مشاوره و آموزشی مدیکال استوز انجام می دهد بورسیه ی دانش آموزان می باشد. مدیکال استوز از ابتدا کار خود را با هدف به کمک به دانش آموزان شروع کرده است، و دانش آموزان تلاشگر و جدی خود که توانسته اند نتایج درخشانی از خودشان ارائه بدهند را بورسیه می کند.

مدیکال استوز در نظر دارد تا رفته رفته این میزان بورسیه را افزایش بدهد. هدف نهایی مدیکال استوز از این کار این است که بتواند به دانش آموزان برجسته و با هوشی که در مناطق محروم مشغول به فعالیت می باشند، و کمبود امکانات باعث هدر رفتن استعداد ها و پتانسیل بالای آنها شده است کمک کند.

جلسات مشاوره انگیزشی

یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که دانش آموزان بخصوص در دوران کرونا با آن دست و پنجه نرم می کنند بی انگیزگی و نا امیدی از ادامه ی راه می باشد.

یکی از خدماتی مهمی که مدیکال استوز به دانش آموزان ارائه می کند، خدمات مشاوره ی انگیزشی و امیدبخشی به آنهاست. دانش آموزان باید بدانند که شرایط کرونا نباید مانع پیشرفت آنها شود.

متخصصان مدیکال استوز با مشاوره با دانش آموزان و بررسی شرایط ویژه ای که هر یک از آنها دارند می توانند راهکار هایی به هر دانش آموز ارائه دهند، و به آنها کمک کنند تا با به دست آوردن نتایج مطلوب و مشاهده کارشان، انگیزه ی واقعی به دست بیاورند!

مدیکال استوز، از برنامه‌ریزی تا موفقیت در کنکور

مدیکال استوز، نور امید دانش آموزان

مدیکال استوز با ارائه خدمات و سرویس های عملی و واقع گرایانه، انتظارات غیر واقعی که بسیاری از مراکز از دانش آموزان دارند (19 ساعت درس در روز و ...!) را کنار گذاشته است و به آنها کمک می کند تا بجای تلاش بیش تر، ذهن خود را تیز تر کنند!

در صورتی که شما عزیزان نیز مایلید به جمع عظیمی از دانش آموزان که امروزه از مدیکال استوز استفاده می کنند بپیوندید، می توانید همین حالا با مرکز مشاوره ما تماس حاصل فرمایید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
کارگر رکن جهش تولید/ حال خوب کارگر، حال خوب کشور
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top