تاریخ انتشار: شنبه 1400/02/04 - 08:51
کد خبر: 393176

مشارکت ۱۰۰۰ دانشجو در دوره‌های آموزشی بسیج دانشجویی

معاون رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: تا اواخر فروردین ۱۴۰۰، بیش از ۲۸ دوره مصباح در سطح دانشگاه‌های استان اصفهان برگزار شده و حدود ۱۰۰۰ دانشجو در این نشست‌ها و دوره‌های آموزشی، مشارکت داشتند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فازس؛ میلاد منصوری، در اصفهان در خصوص طرح آموزشی و تشکیلاتی مصباح اظهار کرد: رزمایش دوره‌های آموزشی مصباح از دهه سوم بهمن سال ۹۹ شروع شد که مبنای این دوره‌ها به صورت وبیناری و مجازی در بستر اسکای‌روم، با مشارکت دانشگاه‌های استان اصفهان و با حمایت و پشتیبانی مدیریت محتوایی مدرسه تشکیلاتی شهید بهشتی بسیج دانشجویی استان اصفهان برگزار می‌شود.

معاون رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی استان اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه برخی دانشگاه‌ها به صورت وبیناری، برخی حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برخی به صورت تلفیق دو روش دوره‌ها را برگزار کردند، خاطرنشان کرد: تا اواخر فروردین ۱۴۰۰، بیش از ۲۸ دوره مصباح در سطح دانشگاه‌های استان اصفهان برگزار شده و حدود ۱۰۰۰ دانشجو در این نشست‌ها و دوره‌های آموزشی، مشارکت داشتند.

وی در خصوص موضوعات این دوره آموزشی توضیح داد: بخش اول  شامل موضوعات الزامی متشکل از دو قالب «آموزش کار تشکیلاتی در بسیج دانشجویی و تشکل‌های دانشجویی» و «نقش دانشجویان در شکل‌گیری دولت جوان حزب‌اللهی» که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، درمانگر بسیاری از دردها و غم‌های ملت ایران است.

منصوری در ادامه موضوعات مربوط به دوره گفت: در قسمت دوم موضوعات انتخابی وجود دارد که دانشجویان متناسب با بوم و شرایط دانشگاه خود آن‌ها را انتخاب می‌کنند که شامل سواد رسانه، هویت زن انقلابی، مکتب حاج قاسم و شاخص‌های مدیریت جهادی  است که بازتاب خوبی نیز داشته و هم‌چنان این دوره‌ها ادامه‌دار است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top