تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/02/06 - 11:18
کد خبر: 393438

از Amazon تا دکتر فرش!

حالا که به دلیل شیوع ویروس کرونا، خرید کالا و محصولات سخت تر شده و ممکن است موجب انتقال این بیماری به خود یا اطرافیمانمان و عزیزانمان شویم؛ بیایید با خرید آنلاین، زنجیره ی این شیوع را قطع کنیم و تا حد امکان از خرید حضوری در اماکن شلوغ و پرجمعیت خودداری کنیم. یکی از این راه های قطع زنجیره، شناخت و بررسی بهترین فروشگاه های آنلاین ایرانی است که ما دراین مقاله سعی کردیم یکی از آن ها که فعال در حوزه فرش و ملزومات فرش است را با هم بررسی کنیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، در تمام دنیا کسب و کارهای آنلاین هر روز در حال گسترش و پیشرفت است. این کسب و کارها محدود به یک نوع یا صنف خاصی نمی شوند و هر روز می توان کسب وکار جدیدی را درحوزه آنلاین یافت.

از Amazon تا دکتر فرش!

انتخاب محصول یا کالای مورد نظر برای فروش در این کسب و کارهای آنلاین یکی از اصلی ترین دغدغه های صاحبان کسب وکارهاست که گاهی با موفقیت و گاهی با شکست همراه هستند.

کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست و ما هر روز شاهد آن هستیم که کسب و کار یا استارتاپی در حوزه ای جدید شروع به فعالیت می کند اما اینکه این استارتاپ چه هدفی داشته و بعد از مدتی تا چه اندازه در نیل به این اهداف موفق بوده است، نکته ای است که برای کسب اطلاعات درباره آن، بایستی کمی جستجو کنیم.

فروشگاه آنلاین فرش

فرش یکی از کالاهای اساسی، ارزشمند و اصیل ایرانی است که سال های سال است در کشور ما تولید می شود و خیلی از بازارهای بین المللی مقصد این کالای ارزشمند است تا جایی که در بسیاری از کشورهای دنیا، می توان فرش ایرانی را به عنوان یکی از نمادهای هویت ایرانی دانست و الحق و الانصاف که فرش اصیل ایرانی با آن کیفیت و نقش منحصر به فرد، نماینده خوبی برای محصولات باکیفیت ایرانی بوده است.

در همین راستا تعداد زیادی از کسب و کارها و استارتاپ ها، چه داخل ایران و چه خارج از ایران به سمت خرید و فروش فرش در انواع مختلف فرش ماشینی و فرش دستباف و همچنین ملزومات فرش روی آورده اند که ما به اختصار به معرفی یک کسب و کار داخلی و یک کسب و کار خارجی می پردازیم...

 در اولین قسمت به معرفی مختصر یک فروشگاه آنلاین فرش خارجی می پردازیم.

اگر بخواهیم معروف ترین فروشگاه فرش را در سراسر دنیا نام ببریم شاید بتوان به آمازون اشاره کرد.

البته بهتر است بگوییم آمازون (Amazon.com)، معروف ترین فروشگاه اینترنتی جامع دنیاست که آقای جف بزوس یکی از ثروتمندترین افراد دنیا مدیریت آن را برعهده دارد. اما از آنجایی که فروشگاه آمازون دایره محصولات بسیار زیادی را شامل می شود، ما در این قسمت از معرفی آن به عنوان یک فروشگاه اینترنتی تخصصی فرش خودداری می کنیم.

اما بهترین راه برای شناخت بهترین یا پربازدیدترین فروشگاه اینترنتی فرش در دنیا چیست؟

احتمالا شما هم با من موافق باشید که بهترین راه جستجو در گوگل است.

بنابراین بیایید با هم شروع به جستجو کنیم

با جستجو عبارت online carpet store به معنای فروشگاه فرش آنلاین، با نتیجه زیر روبرو می شویم.

از Amazon تا دکتر فرش!

نکته جالب در این جستجو این است که فروشگاه آمازون در انتهای صفحه اول دیده می شود و در رتبه اول می توان فروشگاه onlinecarpets.co.uk را مشاهده کرد.

این سایت در بسیاری از عبارات در صفحه اول گوگل مشاهده می شود.

اما چون این مقاله برای کاربران ایرانی نوشته شده است سعی می کنیم بیشتر تمرکز را روی فروشگاه های فارسی زبان معطوف کنیم تا بلکه برای شخص یا اشخاصی گره گشا باشد.

در زمینه فروش فرش، فروشگاه های آنلاین مختلفی را می توان یافت که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند .ما در این مقاله به معرفی یکی از آن ها اکتفا می کنیم.

دکتر فرش برندی است فعال در زمینه فروش فرش ماشینی، فرش دستباف و ملزومات فرش.

از Amazon تا دکتر فرش!

اولین نکته ای که در برخورد با این برند جلب توجه می نماید، نام جالب آن است. دکتر فرش به معنای شخص یا برندی است که در حوزه فرش تخصص دارد و می تواند شما را از مراجعه به هر فروشگاه آنلاین یا آفلاین دیگر بی نیاز کند.

دومین نکته درباره دکتر فرش این است که این فروشگاه اینترنتی یک سایت بسیار شکیل و زیبا دارد که شما می توانید با خیال راحت، ساعت ها در آن بگردید، قیمت فرش ماشینی را در ابعاد و اندازه ها و برندهای مختلف بررسی نمایید و با توجه به این که این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) می باشد، تجربه یک خرید مطمئن و خاطره انگیز را داشته باشید.

همچنین دکتر فرش در فضای مجازی هم فعالیت بسیار قابل قبولی دارد که شما می توانید در آن جا نیز طرح های و نقش های بسیاری را از ابعاد مختلف ببینید، از پشتیبانی دکتر فرش استفاده کنید و با فراغ بال خرید خود را انجام دهید.

یکی از نکاتی که وجه تمایز دکتر فرش با بسیاری از فروشگاه های اینترنتی فرش ایرانی است وبلاگ غنی و بروز دکتر فرش است. دست اندر کاران برند دکتر فرش همواره سعی می کنند نکات مهمی را درباره نحوه خرید و نگهداری از فرش های ایرانی در اختیار کاربرانشان قرار دهند تا مشتریان با چشم باز و دیدی وسیع تر انتخاب کنند و بتوانند سال های سال به بهینه ترین حالت ممکن از فرش خود نهایت بهره را ببرند.

و اما آخرین نکته که می توان به آن اشاره کرد این است که دکتر فرش با توجه به نیاز مشتریان خود اقدام به تولید و عرضه محصولاتی در راستای نگهداری بهتر از فرش می کند که از بهترین آن ها می توان به محافظ ریشه فرش دکتر فرش اشاره نمود که با کمی گشت وگذار در سایت دکتر فرش می توانید آن را مشاهده و بررسی نمایید.

نتیجه

حالا که به دلیل شیوع ویروس کرونا، خرید کالا و محصولات سخت تر شده و ممکن است موجب انتقال این بیماری به خود یا اطرافیمانمان و عزیزانمان شویم؛ بیایید با خرید آنلاین، زنجیره ی این شیوع را قطع کنیم و تا حد امکان از خرید حضوری در اماکن شلوغ و پرجمعیت خودداری کنیم.

یکی از این راه ها، شناخت و بررسی بهترین فروشگاه های آنلاین ایرانی است که ما دراین مقاله سعی کردیم یکی از آن ها که فعال در حوزه فرش و ملزومات فرش است را با هم بررسی کنیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top