تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/02/06 - 18:28
کد خبر: 393519

تجمع دانشجویان مقابل شهرداری اصفهان در اعتراض به واکسن خواری مسئولان

تجمع اعتراضی دانشجویان نسبت به ثبت نام شهردار اصفهان در فهرست دریافت کنندگان کرونا ظهر امروز، مقابل شهرداری این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دانشجویان دانشگاه‌های اصفهان در اعتراض به اینکه نام شهردار اصفهان در لیست دریافت کنندگان واکسن کرونا بوده، تجمع اعتراضی برگزار می‌کنند.

این تجمع را جمعی از تشکل‌های دانشجویی اصفهان برنامه ریزی کرده و قرار است به همراه دانشجویان انقلابی این شهرستان مقابل شهرداری اصفهان حضور یابند.

دانشجویان همچنین در واکنش به این موضوع نامه‌ای به دادستان عمومی و انقلاب اصفهان نوشتند و در آن درخواست رسیدگی قضایی به ثبت شماره ملی شهردار اصفهان در فهرست دریافت کنندگان واکسن کرونا را مطرح کردند.

در این نامه آمده است:

همانطور که مستحضر هستید، اخیراً اخبار منتشر شده مبنی بر ثبت نام و ثبت شماره ملی جناب آقای قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان، در سامانه سیب جهت اولویت یافتن تزریق واکسن کرونا بعنوان کادر درمان بیمارستان خصوصی میلاد، توسط دانشگاه علوم پزشکی تأیید شده است. چنین مسئله‌ای حتی اگر واکسنی هم تزریق نشده باشد، شائبه استفاده از رانت و تخلف را به ذهن متبادر می‌سازد و همچنین برخلاف عدالت که از آرمان‌های اصلی انقلاب اسلامی ایران است، می‌باشد.

اکنون که وضعیت کرونایی کشور با تصمیم‌های غلط دولتمردان بحرانی شده و آمار مبتلایان و فوت شدگان به شدت افزایش یافته است، ملت ایران که در این وضعیت وخیم بیشترین آسیب را دیده اند و منتظر آغاز واکسیناسیون عمومی بعنوان اصلی‌ترین حق خود هستند، استفاده از رانت و بی عدالتی را در تزریق واکسن‌های وارداتی، آن هم با چنین تخلفاتی، برنمی تابند.

یقینا می‌دانید که طی هفته‌های گذشته مقاماتی در سایر استان‌ها نیز با دریافت واکسن، اعتماد عمومی را خدشه دار و مردم شریف ایران اسلامی را آزرده خاطر کرده‌اند. همچنین در این مورد دو تخلف آشکار رخ داده است که در بیانیه دانشگاه علوم پزشکی نیز به آن اشاره شده است. اول اینکه چگونه مسئول فنی بیمارستان ایشان را بعنوان یکی از کارکنان بیمارستان در سامانه ثبت نام نموده است؟ و دومین تخلف مربوط به خود شهردار اصفهان است که با استفاده از رانت و بر خلاف سند ملی واکسیناسیون کشور و همچنین بر خلاف آرمان‌های انقلاب اسلامی، اقدام به دریافت واکسن خارج از نوبت کرده است؛ لذا بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان ضمن تقدیر از زحمات بی شائبه شما اعلام می‌دارد مقاماتی که با استفاده از رانت برای تزریق واکسن، سلامتی خود را بر سلامتی سایر مردم ترجیح می‌دهند به هیچ عنوان شایستگی هیچگونه مسئولیتی را ندارند و علاوه بر برخورد قانونی و قضایی با آن ها، باید به مردم معرفی شده تا دیگر نتوانند با فریب افکار عمومی اعتماد آن‌ها را جلب کنند. با توجه به اینکه احیای حقوق عامه و حفظ حقوق شهروندی از رسالت‌های دادستانی می‌باشد و همچنین برای جلوگیری از بی عدالتی و تضییع حق، شایسته است دادستانی اصفهان به طور جدی به این مسئله ورود و با شناسایی متخلفین با آن‌ها برخورد کرده و مردم شریف اصفهان را از روند رسیدگی به آن مطلع کند. همچنین برخورد دقیق و قاطع با این موضوع در اصفهان، می‌تواند سد محکمی در برابر واکسن خواری سایر مسئولان بی کفایت در جای جای ایران اسلامی باشد.

ضمنا ما دانشجویان بسیجی دانشگاه اصفهان تا حصول نتیجه و پیگیری کامل این موضوع سکوت نخواهیم کرد و اقدامات مختلفی را برای قطع این روند ناصواب انجام خواهیم داد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top