تاریخ انتشار: جمعه 1400/02/10 - 22:46
کد خبر: 393879

برگزاری نشست «جمعه‌های انتخاباتی» توسط جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی قم

دبیر واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم از برگزاری نشست‌های «جمعه های انتخاباتی»، خبر داد و گفت: این برنامه از امروز تا جمعه قبل از انتخابات با محوریت حضور حداکثری و انتخاب کاندید اصلح برگزار خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، محمدمهدی کریمیان دبیر واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم  گفت: در آستانه انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری ۱۴۰۰ قرار داریم و امروز جبهه انقلاب موظف است گوش جان به فرمان رهبر معظم انقلاب بسپارد و تمام تلاش خود را برای حضور حداکثری در انتخابات داشته باشد.

وی ادامه داد: پس از گذشت چهار دهه پر فراز و فرود، همچنان مردم سالاری دینی در کشور وجود دارد؛ نمونه بارز مردم سالاری نیز همین انتخابات ها است.  امروز در راس امور سیاسی کشور، انتخابات ۲۸ خرداد قرار دارد؛ انتخاباتی که یک روزه برگزار می‌شود ولی دامنه تاثیر آن انتخاب، محدود به ۴ و یا ۸ سال هم نخواهد شد. 

کریمیان اضافه کرد: بنابر اهمیت این واقعه، سربازان مکتب ولایت در دانشگاه صنعتی قم بر آن شدند تا با برگزاری سلسله نشست های « جمعه های انتخاباتی»، رسالت دانشجوی انقلابی را به نحو احسن به سرانجام برسانند. 

وی افزود: طرح جمعه های انتخاباتی از ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ شروع خواهد شد و تا جمعه قبل از انتخابات ادامه خواهد داشت ؛ موضوعات کلی این نشست ها تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات، نقد و بررسی عملکرد و ایده کاندیداها و در نهایت انتخاب کاندید اصلح خواهد بود. 

این فعال دانشجویی ادامه داد: جمعه های انتخاباتی یک طرح ملی است که جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم آخر هر هفته با همکاری سایر دفاتر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان آن را اجرا خواهد کرد.

کریمیان گفت: با اجرای این طرح بصیرت افزایی، تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم سعی دارد، نامزدی در انتخابات پیروز شود که مواضع عزت آفرین وی سبب تثبیت انقلاب و نظام باشد. انشالله با تشویق و ترغیب نسل جوان برای شرکت در انتخابات ، امید است به لطف صاحب اصلی این انقلاب، حضرت حجت بن الحسن (عج) ، بر نسل جوان آرمان ها و آرزو های بزرگ انقلاب اسلامی محقق شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
در نخستین سفر استانی ۱۴۰۳؛ رئیس جمهور وارد سمنان شد +فیلم
به کودکان بیسکوییت و کلوچه ندهید
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
چرا دچار وسواس می‌شویم؟
هشدار ایران به گروه ۷؛ تصمیمات غیرسازنده باعث افزایش تنش خواهد شد
صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه ۳۰ فروردین
صفر تا صد انتخاب رشته مقطع دکتری ۱۴۰۳
قطر: بهترین راه توقف تنش منطقه، پایان دادن به جنگ غزه است
غرب و اسرائیل مواظب رفتارهایشان باشند!
جهان ۲۴۶ میلیارد دلار زیان، فقط به خاطر لجبازی های اردوغان
ایران از همیشه در منطقه قوی تر است
زمین‌لرزه شدیدی جنوب ژاپن را لرزاند
پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
زمان حمله اسرائیل به ایران فاش شد
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
قوانین کپی رایت اینستاگرام: سفری در دنیای مالکیت معنوی
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
بلیچینگ چیست و چگونه انجام می‌شود؟
قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top