تاریخ انتشار: شنبه 1400/02/18 - 16:53
کد خبر: 394673

سریال جدید، از عید فطر

سریال "روزهای آبی" بالأخره به آنتن رسید و عید فطر از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد؛ همچنین سریال‌های جدید شبکه‌های رادیویی در این هفته هم مشخص شدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، در بسته خبری امروز رادیو و تلویزیون خبرهایی همچون پخش سریال "روزهای آبی" از عید سعید فطر، سریال‌های این هفته شبکه‌های رادیویی و آماده شدن مستند سردار بی‌قرار را به همراه جزئیات ببینید:

سریال جدید، از عید فطر

  پخش سریال «روز‌های آبی» از عید سعید فطر

اولین قسمت از سریال تلویزیونی «روز‌های آبی» به کارگردانی محمدرضا حاجی‌غلامی و تهیه‌کنندگی پرویز امیری، پنجشنبه 23 اردیبهشت ماه مصادف با عید سعید فطر ساعت 23 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

این سریال در 26 قسمت 40 دقیقه‌ای به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه پنج تهیه و تولید شده و اکبر عبدی، نادر سلیمانی، مهران رجبی، فریبا متخصص و ایرج نوذری، از سرشناس‌ترین هنرمندان این پروژه تلویزیونی‌اند.

از دیگر بازیگران این سریال هم می‌توان به ویدا جوان، سامان صفاری، امیر غفارمنش، علی سلیمانی، رامین ناصر نصیر، علیرضا جلالی تبار، افشین سنگ‌چاپ، کیوان ساکت‌اف، مجید پتکی، مهسا غفوری، مرتضی زارع، عاطفه چوپانی، مجید شهریاری، پرهام موحدی، پریا مهدوی و امین علی شهسواری اشاره کرد.

«روز‌های آبی» درباره خانواده‌ای است که در شرایط مالی سخت قرار می‌گیرد و اعضای آن مجبور می‌شوند در روستایی ساکن شوند و ارتباط آن‌ها با اهالی روستا، ماجرایی کمدی و تا حدودی فانتزی را پدید می‌آورد. زندگی خانواده‌ای که با توجه به مشکلات مالی پدر، مجبور به تجربه زندگی در روستای مادری‌شان می‌شوند و این آغاز چالش‌های تلخ و شیرین آن‌ها در روستاست.

«روز‌های آبی» از شنبه تا پنجشنبه هرشب ساعت 23 پخش و تکرار آن روز بعد 1:45 بامداد، 10 صبح و 19 خواهد بود.

    پخش سریال‌های جدید با موضوعات متنوع اجتماعی از رادیو

اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو، سه نمایش جدید"مستطیل سبز"،"آب و آبادی"،"و اینک پدرم هاشم آقا " را با موضوعات متنوع اجتماعی برای پخش از شبکه‌های رادیویی نمایش، ورزش، ایران و تهران آماده کرده است.

سریال رادیویی "مستطیل سبز" ساعت 8:15 صبح از رادیو نمایش و ساعت 13:30 روی آنتن رادیو ورزش خواهد رفت. "آب و آبادی" روایتی از چالش‌های زندگی در شهر و روستا است. این سریال رادیویی ساعت 22:45 از رادیو نمایش پخش و ساعت 22:30 به روی آنتن رادیو ایران می‌رود.

"و اینک پدرم هاشم آقا " نیز عنوان نمایشی است که از روز یکشنبه ساعت یک بامداد از رادیو نمایش و ساعت 1:40 دقیقه بامداد از رادیو تهران پخش می‌شود.

این آثار با بازیگری بیوک میرزایی، رضا عمرانی، قربان نجفی، میرطاهر مظلومی، راضیه مومیوند، بهناز بستان دوست، شهریار حمزیان، مهرداد مهماندوست، بهادر ابراهیمی، محمد آقامحمدی، سعید سلطانی، نگین خواجه نصیر، شیما جان قربان، امیر فرحان‌نیا، حمید یزدانی، رضا عمرانی، محمد رضاعلی، محمد شریفی‌مقدم، نورالدین جوادیان، شهیندخت نجف‌زاده، محمد پورحسن، ماندانا اصلانی، پریسا مقتدی، مونا صفی، فریبا طاهری، نازنین مهیمنی ساخته شده است.

تصویربرداری مستند «سردار بی‌قرار» به کارگردانی فردین جلیل و تهیه‌کنندگی و نویسندگی سعید قنبری که اواخر فروردین ماه در شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری آغاز شده بود، مدتی پیش به پایان رسید.

این مستند 70 دقیقه‌ای این روزها در مرحله تدوین قرار دارد و احتمالاً تا اوایل مردادماه آماده پخش می‌شود.

«سردار بی‌قرار» ضمن معرفی کوتاه شهدا، ایثارگران و جانبازان شهرستان لردگان به زندگی سردار شهید هادی سعیدی می‌پردازد؛ در حقیقت بخش‌هایی از زندگی این سردار شهید در این مستند بازسازی شده است که برای مخاطبان به نمایش در می‌آید.

شهید هادی سعیدی متولد سال 1347 در روستای ابواسحاق از توابع شهرستان لردگان بود. وی از سن 12 سالگی در جبهه حضور داشت و همزمان به تحصیل نیز می‌پرداخت. در سن 18 سالگی با سمت فرمانده اطلاعات و عملیات در عملیات والفجر 10 (شاخ شمیران) توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت تیر مستقیم به شهادت رسید.

روح الله جلیل، نرجس نادری، سارا کرمی، عذرا اقبال سعیدی، خیبر اقبال سعیدی، ظفر سعیدی، سعید قنبری، ماندنی سعیدی، زهرا اسماعیلی، سعیده سعیدی و بازیگران خردسال عسل سعیدی و آریا سعیدی بازیگران این مستند تلویزیونی‌اند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top