تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/02/21 - 14:12
کد خبر: 394977

کلید مینیاتوری، محصولی برای افزایش امنیت محیط

در این مقاله تلاش کردیم تا اطلاعات کافی را در مورد کلید مینیاتوری، لوله برق و اتصالات و داکت در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید کلید های مینیاتوری نوسانات برقی را کنترل می کنند و از بروز آتش سوزی جلوگیری به عمل می آورند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، کلید مینیاتوری، لوله برق و اتصالات و داکت از جمله وسایلی هستند که تمامی ساختمان ها به آن نیاز دارند. هریک از این وسایل به حفظ امنیت ساختمان ها کمک می کنند و سبب می شوند افراد در محیطی ایمن به زندگی، کار و یا فعالیت خود ادامه دهند. به همین دلیل شما باید مرغوب ترین محصولات را برای ساختمان خود انتخاب کنید تا بتوانید با خیالی آسوده در آن ساختمان رفت و آمد داشته باشید. برای تهیه بهترین محصولات ابتدا باید با این وسایل آشنایی داشته باشید. در ادامه شما را با این وسایل آشنا می کنیم.

کلید مینیاتوری، محصولی برای افزایش امنیت محیط

کلید مینیاتوری چیست؟

همانطور که می دانید امروزه جریان الکتریسته به بخش جدایی ناپذیری از زندگی تبدیل شده است و می توانیم بگوییم که زندگی بدون الکتریسته تقریبا غیر ممکن است. اما گاهی ممکن است در زمان انتقال جریان الکتریسته به درون ساختمان برق دچار نوساناتی شود. اگر این نوسانات بیش از حد مجاز باشند، کلید مینیاتوری جریان برق را قطع می کند و همین امر خطر آتش سوزی را به صرف می رساند. این کلید دارای انواع مختلفی است:

کلید مینیاتوری نوع B

این کلید دارای مصارف روشنایی است و پر مصرف ترین محصول در میان خریداران است.

کلید مینیاتوری نوع C

این کلید دارای مصارف صنعتی است و در مدارهای موتوری مورد استفاده قرار می گیرد.

کلید مینیاتوری نوع K یا کلید ترانسفورماتوری

این کلید دارای مصارف صنعتی است. استفاده از کلید مینیاتوری با کیفیت در ساختمان های مسکونی و اداری یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه شود.

لوله برق و اتصالات باید کیفیت بالایی داشته باشند!

وقتی ساختمان سازی شروع می شود، لوله برق و اتصالات برای انتقال جریان الکتریسته به درون ساختمان به کار برده می شوند. این محصولات باید از متریال های با کیفیت ساخته شوند و در برابر انتقال جریان الکتریسته مقاوم باشند. هر چقدر مقاومت این محصولات بیشتر باشد، ضریب امنیت آنها در محیط بالا می رود. ضریب امنیت بالا رابطه مستقیم با کاهش خطر آتش سوزی دارد و این موضوع برای کسانی که در یک ساختمان زندگی می کنند اهمیت زیادی دارد.

کلید مینیاتوری، محصولی برای افزایش امنیت محیط

داکت چیست؟

وقتی لوله برق و اتصالات دیگر در ساختمان به کار برده می شوند، از آنها در محفظه هایی پلاستیکی محافظت می شود. به این محفظه ها داکت گفته می شود که از محصولات پرکاربرد ساختمانی به شمار می روند. با توجه به این موضوع که این محصولات ضد آب نیستند، باید از آنها در محیط هایی مسقف استفاده کرد. داکت ها اتصالات برق را درون یک محفظه قرار می دهند و همین امر سبب می شود که ظاهر ساختمان نیز زیبا شود. وقتی می خواهید داکت را برای ساختمان خود تهیه کنید، باید به کیفیت این محصولات توجه داشته باشید. اگر این محصولات با کیفیت باشند، سالیان زیادی می توان از آنها استفاده کرد.

در هنگام خرید محصولات برقی به چه نکاتی باید توجه داشته باشید؟

با توجه به این موضوع که این محصولات در تماس مستقیم با جریان الکتریسته قرار دارند، در زمان خرید آنها باید به موارد مهمی توجه کنید. این موارد به شرح زیرند:

  • اولین موضوع ضریب امنیت محصولات برقی است. هر چقدر این محصولات ضریب امنیت بالاتری داشته باشند، ایمنی بیشتری را در محیط برقرار می کنند.
  • این محصولات باید در برابر انتقال جریان الکتریسته مقاوم باشند.
  • به این موضوع توجه داشته باشید که متریال به کار رفته در این محصولات باید متریال با کیفیتی باشد که این محصولات را در برابر ضربه و فشار مقاوم سازد.
  • این محصولات باید ضد غبار باشند تا گرد و غبار محیط سبب تجمع آلودگی بر روی آنها نشود.

تمامی این موارد سبب می شوند که شما محیطی ایمن را برای خود به وجود بیاورید و بتوانید با آرامش در آنجا زندگی کنید و یا به کار و فعالیت بپردازید. همچنین، برخی از محصولات برقی برای محیط های مسکونی طراحی شده اند و برخی از آنها برای محیط های صنعتی! در نتیجه قبل از سفارش این محصولات نوع کاربری محیط را مشخص کنید. محصولات برقی خود را تنها از وب سایت های معتبر تهیه کنید تا اطمینان داشته باشید این محصولات استاندارد هستند.

کلید مینیاتوری، محصولی برای افزایش امنیت محیط

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا اطلاعات کافی را در مورد کلید مینیاتوری، لوله برق و اتصالات و داکت در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید کلید های مینیاتوری نوسانات برقی را کنترل می کنند و از بروز آتش سوزی جلوگیری به عمل می آورند. لوله برق و اتصالات جریان الکتریسته را به درون ساختمان منتقل می کنند و داکت ها محفظه هایی هستند که اتصالات برقی در آنها قرار می گیرند. اگر می خواهید برای خرید این محصولات اقدام نمایید باید به کیفیت آنها توجه داشته باشید. به همین دلیل توصیه می شود تنها از وب سایت های معتبر اقدام به خرید محصولات برقی و ساختمانی نمایید. سایت برق نت (barghnet.com) مرجع اصلی تجهیزات برق و ساختمانی است که محصولاتی با کیفیت بسیار بالا را در اختیار کسانی قرار می دهد که به دنبال محصولات برقی و ساختمانی با کیفیت هستند. شما می توانید محصولات خود را از این سایت سفارش دهید و تجربه خرید خود را به تجربه ای لذت بخش تبدیل نمایید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top