تاریخ انتشار: جمعه 1400/02/31 - 18:54
کد خبر: 395842

رسوایی جدید برای رئیس دولت اصلاحات

عضو اصلاح طلب مجمع تشخیص گفته است: «آقای خاتمی توصیه به ثبت‌نام داشتند. قضیه من از دو سه‌ماه پیش مطرح است که من نه می‌گفتم. آقای خاتمی به من گفتند حالا شما نه نگو».

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از جهانی نیوز، سید محمد صدر، چهره اصلاح طلب مجمع تشخیص مصلحت نظام که نام او در بین لیست 14 نفره اصلاح طلبان برای ریاست جمهوری قرار داشت، اذعان کرده است که خود را برای ریاست جمهوری ذی صلاح ندانسته و برنامه اقتصادی هم با توجه به مشکلات اقتصادی کشور نداشته است؛ بر همین اساس او برای انتخابات ثبت نام نکرد.

صدر گفته است: «رئیس‌جمهور آینده باید یک برنامه اقتصادی جدی داشته باشد که بتواند آنچه حق مردم است را تامین کند. من به‌واقع در خودم ندیدم. ممکن است من الفبایی از مسائل سیاست داخلی و خارجی بلد باشم، ولی آن کسی که می‌آید باید به سمت حل همه‌جانبه مسائل مردم برود. من دیدم اگر بیایم ممکن است به مردم جفا کرده باشم.»

صدر همچنین گفته است که خاتمی به او برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری توصیه و تاکید داشته است اما صدر قبول نکرده است.

عضو اصلاح طلب مجمع تشخیص در این باره گفته است: «آقای خاتمی توصیه به ثبت‌نام داشتند. قضیه من از دو سه‌ماه پیش مطرح است که من نه می‌گفتم. آقای خاتمی به من گفتند حالا شما نه نگو. خیلی دوستان دیگر هم اظهار لطف داشتند ولی من خودم را ذی‌صلاح برای این بخش ندانستم.»

آن چیز که مشهود است سیر ادامه دار رسوایی برای سید محمد خاتمی است. خاتمی در حالی فریبکارانه، در دروغی آشکار  رئیس جمهور را «تدارکاتچی» می‌نامد که از پشت صحنه در حال ایفای نقش جدی در انتخابات ریاست جمهوری است. جلسات روزهای اخیر خاتمی با ظریف هم نمونه دیگری از تلاش های خاتمی در این راستاست.

اما نکته بعد که علاوه بر عدم صداقت، سوءنیت خاتمی را نمایان می کند آنجاست که چهره ای مثل «صدر» از عدم توان کار و نبود برنامه صحبت می کند اما خاتمی با اهدافی که در سر داشته به او برای کاندیداتوری اصرار می کند!

البته که هرچند صدر همچون دیگر هم حزبی هایش ثبت نام نکرد اما ترافیک ثبت نام کاندیداهای اصلاح طلبان در ستاد انتخابات موضوعی بود که در مقابل چشم همگان رخ داد.

به طور کلی صداقت در بین اصلاح طلبان اگر نایاب نباشد، کمیاب است. فارغ از طومار عدم صداقت اصلاح طلبان با مردم، علاوه بر اظهارات تازه صدر، نمونه های خوب دیگری هم برای این عدم صداقت در این روزها پیدا شد؛ جهانگیری بعد از هشت سال لطمه به معیشت مردم، تئاتر بازی کرده و بغض می کند، محسن هاشمی هم که می‌گفت توان ریاست جمهوری ندارد در دقایق ابتدایی روز آخر، اولین نفری بود که کاندیدا شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
کاریکاتور| پاسخ مسخره!
قدردانی زلفی‌گل از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی
زلفی گل: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا: به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است
جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
تجمع دانشجویان در محکومیت عملکرد آمریکا در برخورد با دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین +عکس
حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top