تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/03/09 - 08:40
کد خبر: 396678

اعلام دستورالعمل مصاحبه آنلاین دانشجویان دکتری علامه طباطبایی

دستورالعمل برگزاری مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۰ دانشگاه علامه طباطبایی به شیوه برخط (آنلاین) و تصویری منتشر شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل ازایسنا،  بر اساس این دستورالعمل داوطلبان شرکت کننده در مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری به صورت برخط(آنلاین)، ملزم به داشتن وب کم، امکان برقراری صدا از طریق هدست یا میکروفون و اسپیکر سیستم هستند در صورت امکان و ترجیحا از میکروفن و اسپیکر به دلیل برگشت صدا استفاده نشود و با هدست ارتباط برقرار شود

دانشجویان جهت شرکت در مصاحبه به شیوه برخط(آنلاین) باید از لپ تاپ یا رایانه شخصی استفاده کنند. همچنین در طول مصاحبه باید ارتباط صوتی و تصویری داوطلبان به طور کامل برقرار باشد.

استفاده از تلفن همراه در طول مدت مصاحبه ممنوع است اما در صورت قطع ارتباط پیش بینی نشده و الزام به تماس اضطراری تلفن همراه  داوطلبان باید در دسترس باشد. به جز کلاس برخط(آن لاین) هیچ پنجره یا فایلی در صفحه رایانه شما باز نباشد.

ساعت تخمینی آمادگی داوطلب برای برقراری ارتباط برخط(آنلاین) در کارت آزمون درج می شود و در صورت عدم حضور داوطلب در روز و ساعت تعیین شده امکان تکرار جلسه وجود نخواهد داشت و برای داوطلب غیبت لحاظ خواهد شد.

کارشناسان دانشگاه علامه طباطبایی طبق روز و ساعت تخمینی اعلام شده در کارت آزمون با داوطلبان تماس خواهند گرفت؛ بنابراین ضروری است در ساعت تخمینی اعلام شده در محل مورد نظر آماده باشند.

داوطلبان پذیرفته شده مرحله اول آزمون دکتری سال ۱۴۰۰ باید فایل الکترونیکی کلیه مدارک بارگذاری شده در سامانه را در دسترس داشته باشند تا در صورت نیاز آن را در کلاس برخط به اشتراک بگذارند.داوطلبان باید در طول مدت برگزاری مصاحبه پوشش و شئونات اسلامی را رعایت کنند.

داوطلبان می توانند از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۷ تا  ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ در سامانه آموزش مجازی دانشگاه علامه طباطبایی وارد شده و نسبت به تست میکروفن و دوربین خود در "جلسه مصاحبه آزمایشی" در بخش درس های من اقدام کنند.

نحوه ورود  به سامانه آموزش مجازی دانشگاه علامه طباطبایی به این صورت است که داوطلب با اضافه کردن d به ابتدای کد ملی، به عنوان نام کاربری و رمز عبور  به عنوان نمونه (d۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱ )می تواند به سامانه کاربری خود وارد شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top