تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/03/10 - 02:36
کد خبر: 396787

آشنایی با ۶ مدل از هدایای تبلیغاتی زنانه مناسب برای معرفی برند

در این رابطه جالب است بدانید امروزه بیشتر کارمندان یک شرکت را بانوان تشکیل می‌دهند. همچنین با توجه به مشغله کاری آقایان اغلب بانوان برای خرید به فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنند. بنابراین طبق آمار به دست آمده، تهیه هدایای تبلیغاتی زنانه یکی از بهترین پیشنهادها برای پیشرفت یک سازمان و معرفی کسب وکار آن است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ هر یک از شرکت‌ها و سازمان‌ها با توجه به نوع فعالیت خود با دیگر سازمان‌ها یا اشخاص به‌عنوان مشتری در ارتباط هستند. این سازمان‌ها برای آنکه قادر باشند به‌راحتی با مشتریان خود به‌خصوص بانوان ارتباط برقرار کنند، به دنبال تهیه هدایای تبلیغاتی زنانه هستند.

همچنین امروزه یکی از روش‌های شناساندن برند به دیگران، تهیه کالاهای تبلیغاتی است. زیرا با این هدایا علاوه‌بر اینکه به مشتریان خود نشان می‌دهید که برای آنها ارزش قائل هستید؛ برندتان را نیز به آن‌ها معرفی می‌کنید. در این رابطه باید بدانید هر یک از این هدایا با قیمتهای مختلفی در بازار عرضه می‌شوند.

بنابراین با توجه به بودجه خود یکی از این محصولات را تهیه و به مشتریان قدیمی یا حتی مشتریان جدید خود پیشکش کنید. در این راستا ما در این مقاله قصد داریم به معرفی 6 نمونه از هدایای تبلیغاتی مختص بانوان بپردازیم. پیشنهاد می‌دهیم در ادامه ما را همراهی کنید.  

6 نمونه از بهترین هدایای تبلیغاتی زنانه

زمانی که یک شرکت یا سازمان به‌تازگی شروع به کار کرده باشد، باید خود را به دیگران بشناساند. زیرا از این طریق علاوه ‌بر حفظ جایگاه خود مشتریان زیادی را به دست می‌آورد و قادر است به سود فراوانی دست پیدا کند. روش‌های مختلفی برای معرفی برند به دیگران وجود دارد. یکی از این روش‌ها استفاده از هدایای سازمانی است.

در این رابطه جالب است بدانید امروزه بیشتر کارمندان یک شرکت را بانوان تشکیل می‌دهند. همچنین با توجه به مشغله کاری آقایان اغلب بانوان برای خرید به فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنند. بنابراین طبق آمار به دست آمده، تهیه هدایای تبلیغاتی زنانه یکی از بهترین پیشنهادها برای پیشرفت یک سازمان و معرفی کسب وکار آن است.

البته اغلب محصولاتی که برای تبلیغ پیشنهاد می‌شوند، باید کاربردی نیز باشند. زیرا هر زمان که مشتریان یا کارکنان از آن استفاده می‌کنند، به یاد خدمات یا برند مربوطه می‌افتند. با این حساب برای پیشرفت کسب وکارتان بهتر است مطابق با مطالب بیان شده، بهترین کالا را برای هدیه انتخاب کنید. بنابراین ما در ادامه چند مورد از این هدایا را به شما معرفی می‌کنیم.

ساک دستی تبلیغاتی و جلب توجه مشتریان خانم

اگر از آن دسته کسب وکارهایی هستید که به عرضه و فروش کالا می‌پردازید، بدون‌شک یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی زنانه، ساک‌های دستی هستند. این اقلام اغلب به صورت پارچه‌ای تهیه می‌شوند. به طوری که ماندگاری بالایی دارند و به‌راحتی قابل شستشو هستند. بنابراین یک هدیه بسیار کاربردی برای بانوان به‌شمار می‌روند.

امروزه در فروشگاه‌های لباس و پوشاک از ساک‌های پارچه‌ای برای قراردادن خرید مشتریان استفاده می‌کنند. این اقلام با استفاده از پارچه تولید شده‌اند و روی آن‌ها نام برند مدنظر و طرح آن هک شده است. از این‌رو هر زمان که از این ساک‌ها استفاده شود، برند آن فروشگاه به چشم میآید. بنابراین ساکهای تبلیغاتی هرچقدر که کوچک و ارزان قیمت باشند، نیز تاثیر زیادی در معرفی برند دارند.

زیرا به طور کلی تمامی افراد برای جابه‌جایی وسایل خود همچون ظرف غذا نیاز به یک ساک دستی دارند. ساک‌هایی که با نام و سایت شرکت، برند و لوگوی شما مزین شده‌اند، به هرگوشه‌ای از شهر که بروند، افراد زیادی ناخودآگاه آن را می‌بینند. از این‌رو به‌راحتی نام برند شما در ذهنشان ماندگار می‌شود.

برای مدیران زن ست هدیه مدیریتی بخرید!

بدون‌شک یکی از بهترین هدایای سازمانی برای کارمندانی که جایگاه ویژه‌ای دارند یا مشتریان خاص شرکت، ست‌های مدیریتی است. این ست‌ها در روزهای مختلف سال همچون عید نوروز، روز زن و دیگر موارد مشابه برای هدیه دادن پیشنهاد می‌شوند.

هدایای مدیریتی از اقلام بسیار ارزشمند و شیک تهیه می‌شوند و درون یک جعبه قرار می‌گیرند. این اقلام شامل کالاهای چرم یا صنایع‌دستی گران‌قیمت هستند. بنابراین اگر به دنبال تهیه یک هدیه برای تشکر از مشتریان خاص و ممتاز خود هستید، باید بدانید این اقلام بانوان را بسیار خوشحال می‌کند.

همچنین باید توجه داشته باشید که اغلب کالاهای چرمی باعث جلب رضایت مشتریان می‌شود؛ زیرا گران‌قیمت هستند و ماندگاری بالایی دارند. از این رو بانوان نیز از دیدن آن‌ها ذوق‌زده می‌شوند. علاوه بر این هر زمان که یکی از دوستان آن‌ها این کالا را با نام برند شما ببیند، وسوسه می‌شود که یکی از آن‌ها را به دست آورد. از این‌رو به مجموعه شما مراجعه می‌کند و با افزایش تعداد مشتریان مواجه خواهید شد.

در این رابطه باید بدانید به طور کلی ست هدیه مدیریتی از دو یا سه تکه تشکیل می‌شود. البته علاوه‌ بر کالاهای چرمی، محصولات نفیس دیگری همچون صنایع‌دستی نیز برای مدیران یا کارمندان زن ایده خوبی هستند.

خرید لوازم دکوری به عنوان هدیه تبلیغاتی و جلب نظر مشتریان خانم

یکی از پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی زنانه، لوازم دکوری است. کالاهایی همچون گلدان، ترمه، محصولات منبت‌کاری‌شده یا اقلام میناکاری‌شده برای هدیه به بانوان بسیار جذاب هستند. این کالاها علاوه‌بر آنکه در قیمت‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند، بسیار ارزشمند هستند.

بنابراین با توجه به بودجه سازمان یا شرکت خود یکی از این کالاها را تهیه کنید و با درج برندتان روی آن‌ها شرکت خود را به شهرت برسانید. اغلب روی این اقلام برند سازمان درج می‌شود که به عنوان هدایای تبلیغاتی زنان در اختیار کارکنان یا مشتریان قرار بگیرند.

برای مثال یکی از ارزشمندترین محصولات دکوری، صنایع‌دستی اصیل ایرانی هستند. این کالاها قیمت بالایی نسبت به محصولات کارخانه‌ای دارند. از این‌رو به عنوان هدایای مدیریتی نیز خریداری می‌شوند. بنابراین برای آنکه برند خود را در ذهن دیگران ماندگار کنید، به مشتریان و کارمندان خود با تهیه هدایای ارزشمند احترام بگذارید.

ست مانیکور، جدیدترین هدیه تبلیغاتی زنانه

امروزه هر خانمی به یک ست مانیکور شامل ناخن‌گیر، سوهان ناخن و قیچی نیاز دارد. زیرا این کالاها به طور میانگین روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. با این حساب یکی از کاربردی‌ترین هدایای سازمانی برای خانم‌ها، ست مانیکور است.

این محصولات با جنس‌های مختلفی در بازار موجود هستند؛ به همین دلیل قیمتهای متفاوتی دارند. اغلب در یک کیف کوچک اقلام مورد نیاز برای مانیکور قرار می‌گیرد. با این حساب نهتنها جز هدایای تبلیغاتی زنانه محسوب می‌شود بلکه بسیار شیک و زیباست. بنابراین روی هر یک از این ست‌ها برند خود را چاپ کنید و به مشتریان زن هدیه دهید که هر لحظه به یاد سازمان یا خدمات شما بیافتند.      

لوازم آرایش، یک هدیه تبلیغاتی پرطرفدار زنانه

اگر داخل کیف هر خانمی را نگاه کنید، یک کیف لوازم آرایش به همراه اقلام آن وجود دارد. لوازمی همچون آینه، کرم‌های مرطوب‌کننده و دیگر موارد مشابه که در روز چندین بار استفاده می‌شوند. به همین دلیل وجود آن‌ها ضروری است. برای آنکه علاوه بر ذهن مشتریان، در دل آن‌ها نیز جای باز کنید، خرید لوازم آرایش را به‌عنوان هدایای تبلیغاتی زنانه به شما پیشنهاد می‌دهیم.

زیرا هر خانمی اگر آرایش نکند نیز به آینه یا کرم‌های مرطوب‌کننده نیاز دارد. بنابراین چه بهتر که آن محصول را از شما هدیه گرفته باشد. همچنین لوازم آرایش به‌عنوان یک ست هدیه مدیریتی ایده خوبی است. به طوری که با قراردادن چند قطعه از این محصولات با برندهای معتبر و شناخته‌شده در یک جعبه از مدیران خانم خود می‌توانید به زیباترین شکل تشکر کنید.

کیف های زنانه، پرکاربردترین هدیه تبلیغاتی برای زنان

در بین تمامی اقلامی که نام بردیم به جرات باید بگوییم که یکی از اساسی‌ترین کالاها کیف‌ها هستند. این محصولات در انواع مختلفی همچون کیف پول‌های کتی و جیبی، کیف اداری، کیف دستی و کوله پشتی طراحی و تولید می‌شوند.

هر خانمی برای آنکه به محل کار خود برود یا خرید کند به یک یا حداقل دو کیف در سایزهای مختلف نیاز دارد. همچنین خانم‌های جوان که دانشجو هستند، از کوله پشتی استفاده می‌کنند. بنابراین یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای ماندگاری در ذهن مخاطبان کسب و کارتان، خرید این هدیه تبلیغاتی کاربردی متناسب با نیاز و سن آن‌ها است.

پیشنهاد می‌دهیم با تهیه کیف‌های زنانه از جنس چرم یا پارچه‌ای در هر لحظه کنار مشتریان خود باشید. البته توجه داشته باشید حتی اگر بودجه کمی دارید نیز با خرید کیف پول‌های ساده به هدف خود می‌رسید.

سخن آخر

در مقاله دانستید که امروزه شرکت‌ها برای آنکه به‌راحتی برند خود را در ذهن‌ها ماندگار کنند، از کالاهایی برای تبلیغ حوزه فعالیت خود استفاده می‌کنند. همچنین گفته شد که با توجه به آنکه بیش‌ترین مخاطبان یک شرکت یا سازمان خانم‌ها هستند، بهتر است به آن‌ها توجه بیشتری داشته باشید.

به همین دلیل با چند نمونه از پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی زنانه آشنا شدید. به طوری که امکان خرید اکثر این هدایا از فروشگاه‌های اینترنتی همچون حس هفتم در کوتاه‌ترین زمان ممکن وجود دارد. ضمن اینکه از خدمات دیگری همچون تنوع محصولات، قیمت مناسب و ارسال سریع بهره‌مند می‌شوید.

در نهایت نیز اگر ایده به‌خصوصی در زمینه هدایای تبلیغاتی دارید، پیشنهاد می‌دهیم با درج نظرات خود این مجموعه را در بهبود کیفیت ارائه خدمات یاری کنید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top