تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/03/27 - 10:07
کد خبر: 398957

۵ تکنیک مهم افزایش رتبه گوگل سایت شما

این مسئله نشان می دهد که ویدئو مارکتینگ یک تکنیک بسیار عالی برای انتخاب و استفاده است؛ با ویدئو هم مخاطبین جدید جذب کنید و هم تعاملات کسب و کار اینترنتی خود را به شدت افزایش دهید و به صدر نتایج گوگل بیایید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ راهکارهای بسیاری برای افزایش رتبه گوگل و بالابردن تعداد کلیک های سایت وجود دارد. در این مطلب برای شما 5 تکنیک مهم افزایش رتبه گوگل را بیان خواهیم کرد که پیش از این احتمالا در مورد آن ها چیزهای زیادی نشنیده اید.

  1. بهبود تجربه کاربری با دقت بسیار بالا

پلاگین های موجود برای وردپرس مثل Yoast، معمولا سعی دارند وب سایت شما را در نظر موتورهای جستجو مثل گوگل و یاهو خوب جلوه بدهند. اما مسئله ای که شما باید از آن اطمینان حاصل کنید، این است که صفحات سایت شما باید برای انسان ها نیز جلوه خوب و مناسبی داشته باشد. در واقع، استراتژی بهبود تجربه کاربری سایت باید با دقت هرچه بیشتر و بالاتر انجام شود.

۵ تکنیک مهم افزایش رتبه گوگل سایت شما

نکته مهم این است که هرچه تجربه کاربری سایت شما بهبود پیدا کند، رتبه صفحات سایت نیز افزایش زیادی پیدا خواهد کرد. چراکه گوگل به طور مکرر اعلام کرده است که تجربه کاربری یکی از فاکتورهای اصلی رنکینگ این موتور جستجوگر می باشد. هدف اصلی گوگل این است که بهترین نتایج را برای کاربران خود به نمایش دراورد.

مهمترین کاری که در این زمینه می توانید انجام دهید، این است که طراحی صفحات سایت خود را به طراحان حرفه ای ui , ux واگذار نمایید تا به شکل علمی و دقیق صفر تا صد طراحی ظاهر سایت شما را انجام دهند.

مسئله بعدی که برای بهبود تجربه کاربری اهمیت زیادی دارد، افزایش سرعت بارگذاری صفحات سایت شما می باشد. اگر واقعا به دنبال افزایش بازدید گوگل به شکل رایگان و بدون هزینه می باشید، باید تمرکز ویژه ای بر بهینه سازی سرعت سایت خود داشته باشید و از تکنیک های مختلف موجود در این زمینه به خوبی استفاده کنید. کاربران اگر نتوانند در ثانیه های ابتدایی که بر روی یک لینک کلیک می کنند، وارد وب سایت شوند، مطمئنا از صفحه مورد نظر خود خیلی سریع خارج خواهند شد. از بهینه سازی تصاویر که نقش موثری در سرعت سایت دارند، به هیچ وجه غافل نشوید.

  1. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما ریسپانسیو است

مدت زیادی است که استفاده انحصاری از اینترنت برای سیستم های PC به پایان رسیده است. همه شما می دانید که افراد برای دسترسی به دنیای آنلاین، بیشتر از تلفن های همراه خود استفاده می کنند. برخی از سایت ها بیش از 90 درصد بازدیدشان را از موبایل ها می گیرند.

حال اگر شما وب سایتی داشته باشید که برای تلفن های همراه طراحی نشده باشد، در واقع شما به کاربران موبایل خود می گویید که از سایتتان خارج شده و به جای دیگری بروند! افراد وارد سایت شما می شوند و ظاهر درست و مناسبی را در گوشی همراه خودشان دریافت نمی کنند و این برای شما فاجعه است. حتی اگر یک وب سایت اصلی دیگر دارید، باز هم باید ریسپانسیو بودن را برای تمامی وب سایت های مرتبط با برند خود، پیاده سازی کنید. در این صورت که افزایش بازدید گوگل برای شما اتفاق خواهد افتاد.

۵ تکنیک مهم افزایش رتبه گوگل سایت شما

  1. خودتان را در کامنت ها به دیگران معرفی کنید

مطمئنا شما در طول روز، وب سایت های زیادی که در زمینه کسب و کار شما در حال فعالیت هستند را بررسی می کنید و یا حداقل به آن ها سر می زنید تا اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید. خب، اگر این وب سایت ها از اعتبار و رنک بالایی برخوردار باشند، چرا در نظرات آن ها شرکت نکنید و نام برند خودتان را به دیگران نمی شناسانید تا به این روش از اعتبار آن ها استفاده کنید؟

این مطلب صحیح است که کامنت گذاری به سرعت نمی تواند موجب افزایش بازدید گوگل سایت شما شود؛ اما دقت داشته باشید که افزایش شهرت برند و همینکه دیگران با مشاهده سایتتان متوجه شوند که این نام برند را قبلا در جایی شنیده اند یا دیده اند، می تواند به پیشرفت شما و  معروف شدن شما کمک بسزایی بکند. دقت کنید که کامنت های شما باید کاربردی و مفید باشد؛ اگر بتوانید عملکرد خوبی در این زمینه داشته باشید، شاید در همان موقع، کاربران تمایل پیدا کنند که در مورد شما و ماهیت شغلتان بیشتر بداند و طبیعتا به دنبال سایت شما خواهد رفت. طبیعتا شما در شغل خود متخصص هستید؛ در نتیجه، سعی کنید تا مقاله ها یا صفحات پربازدید سایت رقیب را مطالعه کرده و مشکلات آن را پیدا کنید و با رعایت کمال احترام، در بخش کامنت ها این موارد را به خوبی بیان کنید. مطمئنا این یکی از موثرترین راه های افزایش بازدید سایت شما در موتور جستجوگر گوگل است.

  1. در استراتژی محتوای خود از ویدئو های خوب استفاده کنید

محتواهای متنی، بسیار خوب و ارزشمند هستند؛ اما ویدئو در عین حالی که می تواند بازدید سایت را افزایش دهد، این کاربران جذب شده را ترغیب می کند تا با کار و کسب شما هم تعامل داشته باشند. آمارها نشان می دهد که اطلاعاتی که یک فرد از طریق ویدئو در ذهنش نگه می دارد، به مراتب بیشتر از محتواهای متنی است.

این مسئله نشان می دهد که ویدئو مارکتینگ یک تکنیک بسیار عالی برای انتخاب و استفاده است؛ با ویدئو هم مخاطبین جدید جذب کنید و هم تعاملات کسب و کار اینترنتی خود را به شدت افزایش دهید و به صدر نتایج گوگل بیایید.

  1. رپورتاژ آگهی ماهانه

درست است که هزینه سفارش یک رپورتاژ آگهی در یک وب سایت خبری با اعتبار دامنه بالا، بسیار زیاد است و شاید برای شمایی که به تازگی کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کرده اید، این هزینه ها تا حدودی سنگین به نظر برسد، اما پیشنهاد آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ به شما این است که سفارش و انتشار رپورتاژ آگهی را در همین ابتدای فعالیت آنلاین خود شروع کنید؛ حداقل سعی کنید ماهانه یک رپورتاژ در یک وب سایت معتبرتر از وب سایت خودتان، منتشر کنید تا رتبه خوبی در گوگل پیدا کنید.

رپورتاژ آگهی در واقع نوعی از انواع بک لینک است؛ رپورتاژ باید محتوایی 800 تا 1000 کلمه داشته باشد و این محتوا دارای لینک هایی باشد که شما قصد افزایش رتبه آن ها در گوگل را دارید. بعد از تولید رپورتاژ آگهی توسط شما، باید سفارش ثبت رپورتاژ در یک سایت را بدهید و از آن ها بخواهید که محتوای شما را در سایتشان نشر دهند, رپورتاژ آگهی بک لینکی است که همواره در سایت هدف باقی خواهد ماند. این مطلب توسط آسابرندینگ، که یک آژانس تبلیغاتی در مشهد می باشد آماده شده و تقدیم شما عزیزان گردید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top