تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/03/27 - 11:54
کد خبر: 398968

دعوت انجمن‌های اسلامی دانشجویان از مردم برای شرکت در انتخابات

جمعی از دفاتر انجمن‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های کشور طی بیانیه‌ای از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، جمعی از دفاتر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های کشور طی بیانیه‌ای از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت کردند.

دعوت انجمن‌های اسلامی دانشجویان از مردم برای شرکت در انتخابات

در متن این بیانیه آمده است:

انتخابات حائز اهمیت است، همیشه؛ در بعضی از تقاطع اهمیت بیشتری دارد. توصیه من به مردم عزیزمان این است که همه شرکت کنند در انتخابات؛ همه، هر کسی که ایران را دوست دارد، هر کسی که جمهوری اسلامی را دوست دارد، هر کسی که شکوه و عزت و عظمت ملی را دوست دارد، در این انتخابات شرکت کند.

مقام معظّم رهبری

بزرگ‌ترین نماد مشارکت سیاسی و شاخص‌ترین نشان حضور مردم در امور سیاسی یک کشور، شرکت آنان در انتخابات است. جمهوری و حاکمیت مردم، از طریق حضور و مشارکت آنان در صحنه‌های انتخابات و تعیین سرنوشت جمعی تبلور پیدا می‌کند.

در این سال‌های اخیر شاهد وضعیت نامساعد اقتصادی و معیشتی بودیم و همه اقشار مردم آن را با پوست و گوشت خود احساس کردند. دولتی روی کار بود که شعارش رسیدگی به وضعیت مردم بود اما حتی در شرایط سخت حضور قابل توجهی در میان مردم نداشت؛ چه برسد به رفع مشکلات آن‌ها. پیچیدن نسخه‌های غلط برای دردهای مردم و جامعه نتیجه‌ای داد که پیش روی ما است.

حال فرصتی مجدد در پیش روی ما مردم قرار گرفته است تا وضعیت را تغییر بدهیم. درست است در این سال‌ها صدای مردم توسط برخی از مسئولین یا درست شنیده نشد و یا اصلا خاموش شد اما الان زمان برآوردن صدا است تا نشان دهیم آنان که با اقتصاد و معیشت چنین کردند به واسطه‌ی حضور ما مردم بود که فرصت در اختیار قرار گرفته‌شان را نابود کردند؛ حال مجدد ما مردم آنان را به کناری گذاشته تا در زباله‌دان قدرت خوش باشند و اقتصاد ایران را به دست افرادی می‌سپاریم که از جنس مردم هستند و دغدغه‌شان را می‌دانند.

در صحنه انتخابات آن چه اهم بر انتخاب اصلح قرار می‌گیرد، موضوع مشارکت حداکثری است؛ چرا که می‌دانیم دولت‌ها می‌آیند و می‌روند و آنچه مهم تر است، حفظ نظام جمهوری اسلامی است که از اوجب واجبات به شمار می‌رود و آن هم به وسیله ما مردم رخ می‌دهد. ما مردم با حضور در کنار هم می‌توانیم صدا و قدرت خود را به گوش آنان که وضع مردم برایشان مهم نیست، اعم از داخلی و خارجی نشان دهیم.

اکنون که جمهوری اسلامی ایران کشوری با پشتوانه تاریخی وثیق و سرشار از ظرفیت‌های کمی و کیفی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و ... است و مسیرهای دشواری را نیز پشت سر گذاشته و این چنین قدرت ایستادگی و مقاومت خود را به جهانیان ثابت کرده است؛ ما مردم ایران نیز به عنوان اعضای تشکیل‌دهنده این جمهوری اسلامی، با حضور پای صندوق های رای و در گام بعد انتخاب اصلح، از تکرار آنچه برای ایران پیش آمد و احتمال پیش آمدن مجدد آن جلوگیری کرده و با ایجاد یک مشارکت حداکثری در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، ایران عزیز را در مسیر تحقق اهداف خویش و در رأس آن حفظ جمهوریت، عدالت و اصلاح وضعیت اقتصادی فعلی یاری خواهیم داد و این چنین همه دشمنان این جمهوری و در رأس آن دشمنان اسلام را به یأسی فلسفی خواهیم که رساند و با استناد به سخنی از شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی، عهد و پیمان ‌می‌بندیم.

مدافعانی باشیم که در مسیر دفاع از حرم جمهوری اسلامی ایران، از هیچ تلاش و پشتیبانی دریغ نکنیم و این کشور عزیز ایران را، تا رسیدن به آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی یاری کنیم.

اسامی انجمن‌های امضا کننده:

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشی(ره)
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم و صنعت
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی خوزستان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صعنتی سیرجان

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
کارگر رکن جهش تولید/ حال خوب کارگر، حال خوب کشور
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top