تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/03/27 - 20:38
کد خبر: 399018

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی؛

انتخاب اصلح، راه رسیدن به ایران قوی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه اکنون در مقطع بسیار حساسی قرار داریم، گفت: راه رسیدن به ایران قوی، مشارکت پرشور مردم در انتخابات و انتخاب اصلح است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از خبرگزاری مهر، دکتر محمدمهدی طهرانچی گفت: در گذشته پادشاهانی بر این مملکت حاکم بودند که خود را سایه خدا می‌دیدند و نباید با گذشت ایام، رفتار حاکمان و سرگذشت کشورمان از یاد برود. باید بدانیم کجا هستیم و به کجا می‌رویم، چرا که اگر اینها را ندانیم، اشتباهاتی در بزنگاه‌های تاریخ مرتکب می‌شویم که خسارات جبران ناپذیری را به وجود خواهد آورد.

طهرانچی یادآور شد: اسلام، دین به هنگام عمل کردن است و به همین دلیل است که نماز، روزه و عبادات واجب و مستحب، زمان خاص خود را دارد و نباید زودتر یا دیرتر از موعد آن انجام شود. همانطور که سه نهضت با جمعیت‌های ۱۰ هزار نفری پس از واقعه عاشورا به خونخواهی سیدالشهدا (ع) تشکیل شد، اما هیچکدام از آنها به اندازه شهدای کربلا مأجور نشدند. این نشان از اهمیت هوشیار بودن در روز تصمیم گیری است.

وی افزود: دشمنان جمهوری اسلامی می‌خواهند، ایران مستقل را که حضور مقتدرانه‌ای در منطقه دارد، مهار کنند و برای همین است که انتخابات ۱۴۰۰ از اهمیت منحصر به فردی برخوردار است. هدف دشمنان انقلاب از به تنگنا کشیدن معیشت مردم این است که از ادامه خط انقلاب و پیشرفت ایران اسلامی جلوگیری کنند.

رئیس دانشگاه آزاد ادامه داد: خداوند وعده داده که اگر مردم وحدت داشته باشند، برکات خود را نصیب آنها خواهد کرد. اگر اکنون کشور در اقتصاد با مشکل مواجه شده، پاسخ آن مشارکت در انتخابات، انتخاب درست، فعالیت و تبعیت است، چرا که سنت‌های الهی پایدار است.

وی گفت: همه آنهایی که به معیشت فکر می‌کنند، راه آن، شرکت در انتخابات و انتخاب صحیح است. آنها که به ایران فردا و قوی می‌اندیشند، راه آن، مشارکت پرشور مردم در انتخابات و انتخاب اصلح است. برای تحقق این امر مهم باید چهره به چهره صحبت کنیم، چرا که اگر برهان قاطع داشته باشیم و استدلال قرآنی بیاوریم، دشمنان نمی‌توانند ما را در مسیر مشارکت افزایی منحرف کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: راه مبارزه با این دشمنی‌ها تسلیم شدن نیست، بلکه باید با منطق قوی سخن گفت و نگذاشت تا فتنه دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات در خانواده‌ها نفوذ کند. آیا با شرکت نکردن در انتخابات مشکلات درست خواهد شد؟ آیا با تسلیم در برابر دشمن گشایشی اتفاق می‌افتد؟ خیر، چرا که ما دیدیم لیبی با تسلیم شدن در برابر استکبار چه سرگذشتی پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در مقطع بسیار حساسی قرار داریم و مقام معظم رهبری نیز تکلیف کردند که همه پای صندوق رأی بیایند. باید همه وارد صحنه شویم و مشارکت و انتخاب اصلح را یادآوری کنیم، چرا که وعده خداست که منطق نظری و اعمالمان را درست کنیم تا برکات و گشایش حاصل شود. از خدا می‌خواهیم که بصیرت در دین و امر جامع که در این دوره انتخابات است را به ما عطا کند و بتوانیم با منطق برتر و زبان صریح مُبلغ اسلام ناب محمدی (ص) بوده و توفیق سربازی امام زمان (عج) و کسب رضایت ولی خدا را داشته باشیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top