تاریخ انتشار: شنبه 1400/04/05 - 21:48
کد خبر: 399939

فراخوان شناسایی هیات علمی فناور

قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فراخوان شناسایی اعضای هیات علمی فناور دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۱ تیرماه ادامه دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»وحید ضرغامی با اشاره به ابلاغ آیین نامه و شیوه نامه حمایت از فعالیت های فناورانه اعضای هیات علمی در آبان سال ۹۹، گفت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب برای اولویت بخشی به موضوعات فناورانه و علمی، دانشگاه آزاد اسلامی گفتمان دانشگاه کارآفرین و حل مساله را در راس اقدامات خود قرار داده است.

وی افزود: در کنار بسترسازی ساختاری برای زیرساخت سازی فناورانه در دانشگاه آزاد اسلامی، شیوه نامه ها و آیین نامه ها جهت تسهیل این امورات نیز در دستور کار قرار گرفت تا فعالیت های فناورانه با چابکی پیش روند. آنچه اهمیت دارد، وجود اراده بالا در ساختار دانشگاه آزاد اسلامی برای جهش در حوزه های فناورانه است.

قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری ادامه داد: در راستای گفتمان جدید دانشگاه آزاد اسلامی، آیین نامه حمایت از فعالیت های فناورانه در هیات رئیسه این دانشگاه تصویب و ابلاغ شد. بر اساس این آئین نامه شناسایی اعضای هیات علمی فناور به منظور تشویق و ارائه تسهیلات در دستور کار قرار گرفت و مطابق آن فراخوان برای شناسایی اعضای هیات علمی باید در دو نوبت در سال صورت گیرد. مرحله نخست اجرایی در دی ماه و بهمن ماه ۹۹ با شناسایی ۲۹۰ عضو هیات علمی از میان حدود ۵۰۰ پرونده دریافتی صورت گرفت.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به دستورالعمل اجرایی بخشنامه، نوبت دوم اجرایی فرآیند در خرداد ماه و این بار در سامانه ساجد انجام شد. براساس برنامه زمانبندی شده اعضای هیات علمی فناور به مدت ۲۰ روز تا تاریخ ۱۱ تیرماه ۱۴۰۰ می توانند اطلاعات مورد نیاز را در سامانه ساجد بارگذاری کنند.

ضرغامی در پایان گفت: پس از دریافت اطلاعات، معاونین پژوهشی یا علمی واحد، رئیس واحد و در مرحله سوم معاون پژوهش و فناوری و رئیس استان پرونده متقاضیان را بررسی و در نهایت پرونده های تایید شده به کمیته اجرایی ارجاع می شود. برنامه ریزی های صورت گرفته تا در سامانه ساجد مستندی در قالب گواهی تاییدیه به اعضای هیات علمی ارائه شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسکای ویو دبی: تجربه فوق العاده سرسره شیشه ای و سکو تماشای دبی
دیزل ژنراتور؛ راهکاری قدرتمند برای تأمین برق
اصولی که هر دانشجویی باید آن را رعایت کند
تظاهرات دانشجویان دانشگاه راتگرز در نیوجرسی آمریکا +فیلم
وعده صادق ضربه مهلکی به غرب پرستان داخلی بود!
شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه
محل آخرین بازی استقلال در لیگ برتر
آیا طرفداران امام خمینی خرافاتی بودند؟! +فیلم
پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
اوسمار مدعی شد که سپاهان بلوف زده است
زمان بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
کارگران قرارداد موقت دائمی می‌شوند؟
آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از امروز
پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G
سیر تا پیاز جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در آمریکا
کاهش صادرات تسلیحاتی فرانسه به اسرائیل با فشار افکارعمومی
بورس جذاب شد/ کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه
کمک‌های اهدایی به سیل‌زدگان در کارتخوان عبدالحمید!
اعتراف «آسترازنکا» درباره عوارض جانبی واکسن
برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top