تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/04/06 - 20:30
کد خبر: 400061

رقابت بیش از ۴۰۰۰ کنکوری در دانشگاه سمنان

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: آزمون سراسری ۱۴۰۰ با رقابت چهار هزار و ۴۴۷ داوطلب در حوزه امتحانی دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو؛ پرویز ملک زاده، نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت: آزمون سراسری ۱۴۰۰ در نوبت صبح روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم تیر در نوبت صبح و و در دانشکده‌های مهندسی برق و کامپیوتر، ریاضی، مهندسی عمران، علوم انسانی و پردیس علوم پایه برگزار می‌شود.

ملک‌زاده افزود: داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صبح روز چهارشنبه ۹ تیر، گروه‌های آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح روز پنج شنبه ۱۰ تیر، گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه ۱۱ تیر و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح روز شنبه ۱۲ تیر در بزرگترین ماراتن علمی کشور با یکدیگر رقابت می‌کنند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان بیان کرد: کارتهای شرکت در آزمون همه داوطلبان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه ۶ تیر برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

وی در برگزاری آزمون‌های سراسری تاکید کرد: باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون نیز در مرکز چاپ و انتشارات در پردیس شماره یک دانشگاه واقع و از روز سه شنبه ۸ تیر صبح‌ها از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲ و بعدازظهر‌ها از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ فعال است.

ملک زاده با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۰ به منظور آرامش خاطر داوطلبان و خانواده‌های آنان اظهار داشت: این آزمون با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری تعیین شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و ستاد ملی مقابله با کرونا در دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.

وی از داوطلبان خواست حتما در روز آزمون ماسک داشته باشند و جز کارت ورود به جلسه آزمون، اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار و چند مداد، پاک‌کن و مداد تراش هیچ وسیله اضافه دیگری (مانند موبایل، کیف، جزوه و ...) با خود به همراه نیاورند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
خیزش دانشجویان بحران سیاست خارجی آمریکا را فاش کرد
اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
نظر استاندار تهران برای تقسیم استان تهران؛ باید تأمل کرد
تجمع دانشجویان امیرکبیر در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی
قهرمانی سیزدهم فوتسال ایران در آسیا
روسیه آمریکا را تهدید کرد
تکلیف حسن یزدانی برای المپیک مشخص شد
لحظات به ثمر رسیدن گل اول و دوم ایران به تایلند +فیلم
توجیهات عجیب نخست‌وزیر ارمنستان برای واگذاری روستاها به آذربایجان
بن‌گویر با ۳ دنده شکسته از بیمارستان مرخص شد
همه چیز درباره چراغ چک تیگو ۵ + علت روشن شدن چراغ چک تیگو ۵
محبوب‌ترین میز تلویزیون چه ویژگی‌هایی دارد؟
آیا جک پارکینگ سیماران انتخاب خوبی است؟
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top