تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/04/15 - 16:20
کد خبر: 401006

بدلیجات شیک را از بدلیجات دودووم بخرید!

همچنین جهت افزایش میزان درخشندگی و استحکام، برخی از بدلیجات دودوم آب طلا کاری شده هستند. یعنی روی آن روکشی از طلای اصل وجود دارد که هم زیبایی آن را دو چندان می‌کند و هم از خراب شدن آن جلوگیری می‌کند و سبب افزایش استحکام و ماندگاری آن می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، علاقه به زیبایی و شیک به نظر رسیدن یکی از مواردی‌ست که از ابتدای تاریخ تا به حال با ما همراه بوده است. یافته‌های باستان شناسان و موارد کشف شده توسط آنها  به خوبی این حقیقت را اثبات می‌کند. از گذشته تا به حال از زیورآلات برای افزایش میزان جذابیت و به رخ کشیدن زیبایی اندام استفاده می‌شده است اما امروزه با افزایش قیمت چشمگیر طلا و نقره برخی دیگر قادر نیستند آنطوری که می‌خواهند و شایسته می‌دانند در انظار ظاهر شوند. با ما باشید تا بدلیجات دودوم را به عنوان جایگزینی به صرفه و با کیفیت به جای زیرآلات گران قیمت به شما معرفی کنیم.

بدلیجات شیک را از بدلیجات دودووم بخرید!

بدلیجات دودووم زیبایی خیره کننده‌ای دارند به طوری که با استفاده از آنها شما در مجالس خواهید درخشید. طرح‌های زیبا و چشم نواز این بدلیجات سبب می‌شود همه نگاه‌ها به شما معطوف شود. از زیبایی که بگذریم این بدلیجات کیفیت بالا و باور نکردنی‌ای نیز دارند. آلیاژها و مواد استفاده شده در آنها از ترکیب بهترین فلزها هم از نظر درخشندگی و هم از نظر استحکام هستند.

همچنین جهت افزایش میزان درخشندگی و استحکام، برخی از بدلیجات دودوم آب طلا کاری شده هستند. یعنی روی آن روکشی از طلای اصل وجود دارد که هم زیبایی آن را دو چندان می‌کند و هم از خراب شدن آن جلوگیری می‌کند و سبب افزایش استحکام و ماندگاری آن می‌شود.

بدلیجات دودوم علاوه بر زیبایی دارای شکل مناسبی هم هستند. حتماً تا به حال هنگام پوشیدن یک دستبند حس کرده‌اید که فشار زیادی به دست شما وارد می‌کند و یا به خوبی روی دست قرار نمی‌گیرد یا هنگام استفاده از انگشتری حس کنید فشار زیادی روی انگشتانتان قرار دارد یا حساسیت ایجاد می‌کند، اما بدلیجات دودوم این چنین نیستند. این بدلیجات با بدن سازگاری و هماهنگی دارند و به خوبی در محل لازمه قرار می‌گیرند.

انواع مختلف بدلیجات دودوم در دسته‌ها و انواع مختلفی موجود هستند که هر کدام به تنهایی بار زیبایی زیادی را به دوش می‌کشند. انواع بدلیجات موجود در فروشگاه دودوم به شرح زیرند.

  • انگشترهای مجلسی
  • دستبند
  • گردنبند
  • نیم ست طلایی
  • تاج‌های مجلسی و شیک
  • کلیپس‌ موی سر
  • گل سر و گیره مرواریدی
  • جعبه و استند جواهرات و بدلیجات و..

داشتن تمامی محصولات گفته شده با قیمتی بسیار کمتر نسبت جواهرات ساخته شده از طلا، سبب می‌شود هنگام حضور در جمع اعتماد به نفس بالاتری داشته باشید و خوش بدرخشید. همچنین یک جعبه و یا استند شیک و زیبا برای بدلیجات دوست داشتنی‌تان  به منظور قرار دادن بدلیجات در آن پس از استفاده نه تنها از گم شدن آنها جلوگیری می‌کند بلکه به خوبی از آنها مراقبت کرده و طول عمر آنها را افزایش می‌دهد.

بدلیجات شیک را از بدلیجات دودووم بخرید!

همه بدلیجات گفته شده در بهترین اشکال و بالاترین کیفیت در فروشگاه دودوم موجود هستند. پس اگر قصد خرید و اضافه کردن آنها به کلکسیون اکسسوری‌هایتان را دارید وقت آن رسیده بدلیجات دودوم سری بزنید. برای خرید این بدلیجات زیبا و جذاب از یک فروشگاه معتبر با رابط کاربری ساده و راحت و 20 درصد تخفیف برای اولین خرید، به بدلیجات دودوم به نشانی اینترنتی https://dodoom.ir/ مراجعه نمایید و خریدی سودمند و دوست داشتنی را برای خود رقم زنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحلیلی کوتاه بر کابینه پزشکیان!
گزارش کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درباره ضرورت ساماندهی رمز ارزها
نامه خداحافظی زلفی گل از وزارت علوم
قالیباف: نمایندگان گام دوم وفاق را برداشتند
جزییات حریق در موکب مردمی حضرت معصومه(س) در کربلا
آخرین روز جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم +عکس
خاطره حاج آقا مجتبی تهرانی از پیاده‌روی اربعین
حال اعضای کاروان دانشجویی دانشگاه پزشکی قم مساعد است
رضایی: امروز صدای واحدی از ایران بلند شده است
فرهادیان قائم مقام شبکه ورزش شد
جزئیات میزبانی قبله تهران از جاماندگان اربعین‌
جزئیات رای وزرای دولت پزشکیان ؛ بیشترین و کمترین رای مربوط به کدام وزیر است؟
اغفال یک دختر به بهانه ازدواج
اعتماد کم‌نظیر مجلس به دولت پزشکیان
پزشکیان: صلاحیت من را برای نمایندگی رد کرده بودند؛ در صورتی که ...
تاثیر بازی درمانی در سرعت رشد کودک
در مظان اتهام اطرافیان
درباره تیرآهن IPB و کاربردهای آن چه می‌دانید؟
غذاهای محلی مراغه که باید امتحان کنید
معروف ترین خلبان‌های ایرانی
راهنمای خرید هندزفری بلوتوث | نکاتی که کسی به شما نمی گوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top