تاریخ انتشار: جمعه 1400/05/01 - 13:01
کد خبر: 402602

بهترین فصل استفاده از عطر کالوین کلین ایفوریا زنانه چه فصلی است؟

در تولید عطر زنانه ایفوریا از ترکیب میوه ها و گل های شرقی استفاده شده است که باعث ماندگاری بسیار زیاد این عطر می شود. در واقع ماندگاری این عطر چیزی حدود ۵ تا ۸ ساعت می باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، آن دسته از افرادی که به عطر و ادکلن علاقه خاصی دارند و همیشه از آن ها استفاده می کنند، برند کالوین کلین را به خوبی می شناسند. برند کالوین کلاین با نام اختصاری c.k  (سی.کی) شناخته می شود. کمپانی سی کی فعالیت خود را از سال ۱۹۶۰ در مقاطع مختلفی چون مد، لباس، اکسسوری و عطر آغاز کرد و در تمام این زمینه ها، بهترین ها را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. اگر از یک خانم خوش سلیقه در رابطه با عطر های مورد پسندش سوال شود، صد در صد کالوین کلاین یکی از انتخاب های او خواهد بود که به شما معرفی می کند.

بهترین فصل استفاده از عطر کالوین کلین ایفوریا زنانه چه فصلی است؟

عطر زنانه ایفوریا محبوب ترین ادکلن برند کالوین کلین و یکی از خوش رایحه ترین و لطیف ترین عطر هایی است که به بازار عرضه می شود. این عطر با رایحه دلنشینی که دارد شما را مجذوب خود خواهد کرد. با ما همراه باشید تا در ادامه ویژگی های عطر زنانه ایفوریا را بهتر بشناسید.

عطر زنانه ایفوریا برند کالوین کلین:

Euphoria یا همان ایفوریا از جمله خوش رایحه ترین و لوکس ترین عطر هایی است که توسط کمپانی کالوین کلاین در سال ۲۰۰۵ تولید و عرضه شد.

معنای کلمه Euphoria در زبان انگلیسی لذت و شادی پایان ناپذیر می باشد که این در واقع همان حسی است که بعد از استشمام این عطر خواهید داشت. در واقع هدف از نامگذاری عطر ایفوریا همین احساس زیبایی است که در هر فرد ایجاد می شود.

یک رایحه جادویی و کاملا استثنایی که از نت های شرقی و گل دار حاصل می شود، احساس جذابیت و برتری به شما خواهد داد که به راحتی در مرکز توجه اطرافیان قرار خواهید گرفت.

با این که عطر ایفوریا یکی از عطر های قدیمی برند کالوین کلاین محسوب می شود اما باز هم جزو عطر های پر فروش و برتر این برند است و در میان خانم های با سلیقه جایگاه ویژه ای دارد.

بررسی ویژگی های ظاهری عطر زنانه ایفوریا:

سه عطر ساز برجسته با نام های دومینیک روپیون، کارلوس بنیم و لوک دانگ خالق عطر لوکس و فوق العاده جذاب ایفوریا هستند که از بهترین ها در راه تولید این عطر به کار برده اند.

برجسته ترین رایحه ای که از عطر ایفوریا استشمام می شود، عطر گل بنفشه است به همین علت برای طراحی ظاهری عطر ایفوریا نیز از رنگ بنفش استفاده کردند تا هم به عنوان نماد گل بنفشه و هم نماد عطر لوکس باشد.

شیشه عطر ایفوریا همانند چشم طراحی شده است که در واقع از جادوی افسون گری شخصیت زنان جذاب الهام می گیرد. این عطر در حجم ۱۰۰میلی لیتر تولید می شود و از نوع ادوپرفیوم می باشد.

بهترین فصل استفاده از عطر کالوین کلین ایفوریا زنانه چه فصلی است؟

عطر زنانه ایفوریا ساخت کدام کشور می باشد؟

شرکت کالوین کلاین همیشه در تمام عرصه ها از بهترین طراحان و مرغوب ترین مواد اولیه استفاده می کند که این موضوع باعث شده است جزو برترین و مشهور ترین برند های آمریکایی به حساب بیاید. مثلا در زمینه تولید عطر، عطر های لوکس و کلاسیکی ارائه می دهد که رایحه ای فوق العاده دل نشین دارند و گزینه مناسبی برای تمام خانم های شیک پوش محسوب می شوند.

تبلیغات عطر ایفوریا توسط کدام سلبریتی ها انجام شده است؟

نقطه اوج عطر کالوین کلین ایفوریا زنانه زمانی بود که یک هنرمند محبوب و پرطرفدار استرالیایی به نام مارگو رابی، تبلیغات آن را انجام داد.

مارگو حس لطافت و زیبایی که یک زن افسونگر و جذاب که از عطر زنانه ایفوریا استفاده کرده است را به صورت خارق العاده ای به تصویر کشید و به خوبی برای همگان نمایان کرد.

علاوه بر مارگو رابی سلبریتی های دیگری چون آنجلینا جولی نیز از این عطر استقبال کردند که بعد از آن، طرفداران این هنرمندان جذب عطر ایفوریا شدند و در زمان کوتاهی، تعداد زیادی از بانوان لذت استفاده از این رایحه دلنشین را تجربه کردند.

عطر زنانه ایفوریا برای کدام دسته از خانم ها مناسب تر می باشد؟

اگر بخواهیم عطر ها را بر اساس شخصیت افراد طبقه بندی کنیم و بر اساس ماه تولد، عطری پیشنهاد بدهیم، قطعا رایحه بی نظیر عطر ایفوریا کمپانی کالوین کلاین، انتخاب درستی برای یک خانم فروردینی می باشد.

عطر زنانه ایفوریا ترکیب پیچیده ای از میوه ها و گل های خوشبو است که آن را به عطری جذاب و اسرار آمیز تبدیل می کند.

اما علاوه بر خانم های فروردین ماهی، خانم هایی که علاقه مند به سبک کلاسیک و لوکس هستند و می خواهد عطر خود را در مشام اطرافیان ثبت کنند، عطر زنانه ایفوریا انتخاب ویژه ای می باشد که به راحتی احساس شادابی و جذابیت را به شما هدیه می کند.

عطر زنانه ایفوریا را در چه فصلی استفاده کنیم؟

عطر ایفوریا گرما و انرژی زیادی در خود دارد که می تواند انتخاب مناسبی برای سرد ترین فصل سال باشد. رایحه شیرین و شرقی این عطر در شب های زمستانی، گرما را در شما به وجود می آورد که احساس لطافت و شادی بی نظیری خواهید داشت.

ماندگاری و پخش بو عطر زنانه ایفوریا چقدر است؟

در تولید عطر زنانه ایفوریا از ترکیب میوه ها و گل های شرقی استفاده شده است که باعث ماندگاری بسیار زیاد این عطر می شود. در واقع ماندگاری این عطر چیزی حدود ۵ تا ۸ ساعت می باشد.

پراکندگی رایحه شیرین و ملایم آن نیز بسیار خوب است به طوری که این عطر به صورت جاودانه ای در ذهن دیگران ثبت خواهد شد.

نت های بویایی عطر زنانه ایفوریا:

  • نت آغازی: انار
  • نت میانی: گل ارکیده، نیلوفر آبی
  • نت پایانی: مشک، کهربا، چوب ماهگونی، گل بنفشه

خلاصه ای از اطلاعات مربوط به عطر زنانه ایفوریا برند کالوین کلاین:

  • مناسب برای: بانوان
  • نوع عطر: ادوپرفیوم Eau De Parfum
  • رایحه: گرم و شیرین
  • فصل: زمستان
  • حجم: ۱۰۰ میلی لیتر
  • ماندگاری: عالی
  • پخش بو: خوب
  • کشور سازنده: آمریکا
مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top