تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/05/05 - 13:02
کد خبر: 403009

خدمات تعمیرات موبایل به صورت آنلاین

هارد گوشی وظیفه ذخیره اطلاعات را بر عهده داشته و با آسیب دیدن آن امکان حذف تمام فایل ها و اطلاعات مختل وجود خواهد داشت. ضربه به هارد می تواند منجر به آسیب رسیدن به آن گردد. تعمیرکاران حرفه ای ما قادرند هارد گوشی را در برندها و مدل های مختلف تعمیر نمایند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، آیا تا به حال برایتان پیش آمده که ناگهان تلفن همراهتان خراب شده و شما را دچار دردسر سازد؟ احتمالا پاسخ بسیاری از افراد به این سوال مثبت است. چرا که تلفن های هوشمند دارای ساختاری حساس بوده و امکان ایجاد مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف در آن اجتناب ناپذیر است. همین ساختار حساس باعث می شود تا نتوان برای تعمیرات موبایل از افراد غیر متخصص استفاده کرد. اگر تا به حال قطعات داخلی انواع موبایل را مشاهده کرده باشید متوجه پیچیدگی و حساسیت بالای آن شده اید. این روزها موبایل به وسیله ای ضروری برای افراد تبدیل شده است و در صورت هرگونه خرابی آن، نیاز است تا هرچه سریعتر جهت رفع مشکل اقدام نمود.مرکز تعمیرات موبایل در موبایل امداد با برخورداری از متخصصین با سابقه و کاربلد قادر به رفع انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری تلفن های هوشمند در برندهای مختلف است. فرآیند ثبت سفارش و تحویل گوشی به تعمیرگاه به صورت آنلاین انجام شده و نیازی به حضور فیزیکی فرد و صرف زمان اضافه نخواهد بود.

خدمات تعمیرات موبایل به صورت آنلاین

چرا باید موبایل امداد را انتخاب کرد؟

موبایل امداد خدمات مختلفی را برای راحتی و آسایش مشتریان در اختیار آنها قرار می دهد. سپردن تلفن همراه معیوب به افرادی که در این زمینه تخصصی ندارند می تواند منجر به آسیب بیشتر به دستگاه شده و هزینه زیادی را برای فرد به دنبال داشته باشد. از این رو نیاز است تا پس از سپردن دستگاه خود به تعمیرکار، در ابتدا در این رابطه تحقیقات کافی را به عمل آورده و با خیالی آسوده از تعمیر موبایل خود اطمینان داشته باشید.

افرادی که در مرکز تعمیرات موبایل در موبایل امداد مشغول به کار هستند، دارای تخصص بالایی در زمینه تعمیر گوشی بوده و سال هاست که در این حوزه فعالیت می نمایند. این متخصصان خبره، نسبت به انواع برندهای تلفن همراه آگاهی داشته و تعمیرات گوشی در مدل های و برندهای متنوعی را انجام می دهند.

با توجه به این که به روزرسانی و فناوری های جدید در مدل های گوشی مختلف در تایم های کوتاهی انجام می گیرد، نیاز است تا فردی که متخصص تعمیرات موبایل است نسبت به این فناوری های جدید آگاهی داشته و با نحوه تعمیر آنها آشنایی داشته باشد. تعمیرکاران مرکز تعمیرات موبایل در موبایل امداد از این ویژگی برخوردار بوده و تلاش می کند تا اطلاعات خود را در رابطه با مدل ها و تکنولوژی های جدید انواع گوشی آپدیت نمایند.

سرعت عمل بالا به همراه کار با کیفیت از جمله خصوصیاتی است که امداد موبایل در تعمیر گوشی از آن برخوردار است. امروزه تلفن همراه وسیله ای ضروری برای افراد محسوب شده و خراب شدن آن می تواند بسیاری از کارها و امور روزمره فرد را به تعویق بیندازد. در نتیجه نیاز است تا تعمیرات گوشی به فردی سپرده شود که مسئولیت پذیر بوده و کار را به موقع و کمترین زمان ممکن به مشتری تحویل دهد.

تعمیرات موبایل در محل توسط تیم حرفه ای موبایل امداد انجام گرفته و در نتیجه باعث صرفه جویی زیادی در زمان فرد می گردد.

خدمات تعمیرات موبایل به صورت آنلاین

انواع خدمات ارائه شده در موبایل امداد

این مرکز دارای سابقه زیادی در امر تعمیرات انواع موبایل و تبلت است و در این سال ها موفق به جلب رضایت مشتریان خود گشته است. اعضای متخصص زیادی در این شرکت مشغول به فعالیت هستند که به ارائه انواع مشاوره های لازم در حوزه تعمیرات موبایل به مشتریان پرداخته و آنها را در خرید و تعمیر گوشی به طور کامل راهنمایی می نمایند.

در حال حاضر امکان تعمیرات آنلاین موبایل برای افرادی که ساکن تهران هستند امکان پذیر است. امداد موبایل در نظر دارد تا در آینده امکان تعمیر گوشی و تبلت را برای ساکنان خارج از تهران نیز فراهم نماید. 

از جمله خدمات مرکز تعمیرات موبایل در موبایل امداد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعمیرات موبایل آیفون
  • تعمیرات موبایل شیائومی
  • تعمیرات موبایل سامسونگ
  • تعمیرات موبایل هواوی
  • تعمیرات تبلت در برندهای مختلف
  • تعویض ال سی دی گوشی
  • تعویض گلس گوشی
  • تعویض هارد گوشی
  • تعمیر گوشی آب خورده
  • تعمیرات موبایل در محل

این مرکز همچنین آموزش تعمیرات موبایل را برای افراد علاقمند به این حرفه برگزار می کند. افراد می توانند به عنوان کارآموز در موبایل امداد مشغول به کار شده و مهارت های لازم برای فعالیت در حوزه تعمیر موبایل را کسب نمایند.

خدمات تعمیرات موبایل به صورت آنلاین

ویژگی های مرکز تعمیرات موبایل امداد

این مرکز تمامی خدمات خود را با هدف جلب رضایت مشتری انجام داده و برای این کار تلاش زیادی می کند. از ویژگی های این مرکز می توان به دریافت هزینه های مناسب از مشتریان است. در واقع تعمیرکاران موبایل امداد هزینه ها را بر اساس تعرفه تعیین شده توسط اتحادیه محاسبه کرده و هیچ گونه هزینه اضافی از مشتری دریافت نمی گردد.

در صورتی که قطعه ای خاص در گوشی نیاز به تعویض داشته باشد متخصصین ما قطعه را به صورت اورجینال خریداری کرده و برای تعمیر موبایل به کار می برند. ارائه کارت ضمانت قطعات باعث می شود تا مشتریان نسبت به قطعه تعویضی اطمینان کامل داشته باشند.

همچنین این شرکت کارت ضمانت تعمیرات را به مشتریان تحویل می دهد تا در صورت خرابی مجدد امکان تعمیر آن توسط تعمیرکاران به صورت رایگان وجود داشته باشد.

امکان مشاوره رایگان با کارشناسان مجموعه برای تمامی افراد وجود داشته و نیاز است تا جهت دریافت راهنمایی های لازم با شماره تعمیرات موبایل در موبایل امداد 66487400 تماس گرفته و از مشاوره های رایگان بهره مند گردید.

پیک رایگان اختصاصی برای تعمیرات آنلاین موبایل در نظر گرفته شده است.

 

نحوه تعمیر آنلاین گوشی

بهترین تعمیرات موبایل تهران را که به تعمیرات آنلاین انواع موبایل می پردازد، می توان موبایل امداد دانست. در واقع این ویژگی باعث می شود تا مشتریان نیاز به مراجعه حضوری به تعمیرگاه نداشته و تنها با یک تماس یا تکمیل نمودن فرم شرکت، موبایل خود را در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر نمایند.

برای این کار بعد از تماس با مرکز، به کارشناسان مربوطه وصل شده و در رابطه با مشکل گوشی و هزینه تعمیر آن صحبت می شود. در صورت موافقت مشتری، پیک رایگان به آدرس درخواستی اعزام شده و گوشی معیوب تحویل گرفته می شود. پس از تحویل گوشی به تعمیرکاران، پس از 24 تا 48 ساعت موبایل تعمیر شده و سالم به درب منزل مشتری توسط پیک ارسال می گردد.

تعمیر آنلاین گوشی می تواند تا حد زیادی در زمان افراد صرفه جویی کرده و تلفن همراه آنها به بهترین نحو ممکن تعمیر گردد.

 

تعمیرات موبایل به صورت تخصصی

موبایل امداد را می توان بهترین تعمیرات موبایل در تهران دانست که انواع خدمات تعمیرات موبایل و تبلت را به صورت تخصصی انجام می دهد. این مرکز به تعمیرات فوری موبایل با کیفیتی عالی پرداخته و تعمیرات موبایل آنلاین را برای راحتی هرچه بیشتر مشتریان انجام می دهد.

انواع مشکلاتی که این مجموعه قادر به برطرف نمودن آنها است در ادامه ذکر شده است:

عدم شارژ موبایل

شارژ نشدن موبایل می تواند ناشی از عوامل مختلفی باشد که از آن جمله می توان ایراد در سوکت شارژ، مشکلات باتری، مشکلات نرم افزاری، مشکلات شارژر و ... اشاره کرد. برطرف کردن مشکل شارژ نکردن گوشی در این مرکز با سرعت هرچه بیشتر انجام می گردد.

 

شکستن و ترک خوردن ال سی دی گوشی

این مشکل از جمله مشکلات متداول در انواع گوشی ها است که به دلایلی مانند ضربه و فشار ایجاد می گردد. استفاده از تجهیزات مدرن و حرفه ای و تسلط بر کار می تواند در تعویض ال سی دی و صفحه نمایش بسیار موثر باشد.

 

حذف اطلاعات گوشی

تعمیرکاران ما برای رفع این مشکل اقدام به عیب یابی نرم افزاری موبایل نموده و در نهایت با استفاده از روش های مختلف اقدام به ریکاوری اطلاعات می نمایند.

 

مشکلات هارد موبایل

هارد گوشی وظیفه ذخیره اطلاعات را بر عهده داشته و با آسیب دیدن آن امکان حذف تمام فایل ها و اطلاعات مختل وجود خواهد داشت. ضربه به هارد می تواند منجر به آسیب رسیدن به آن گردد. تعمیرکاران حرفه ای ما قادرند هارد گوشی را در برندها و مدل های مختلف تعمیر نمایند.

برای ثبت درخواست تعمیر گوشی خود می توانید از فرم همین صفحه و یا صفحه درخواست تعمیرات موبایل اقدام نمایید. بعد از تکمیل فرم، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و اعلام هزینه می نمایند. سپس پیک رایگان موبایل امداد برای تحویل گرفتن گوشی به آدرس شما مراجعه می کند و بعد از 24 تا 48 ساعت (و یا حتی کمتر) گوشی شما صحیح و سالم مجددا توسط پیک موبایل امداد به شما تحویل داده می شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top