تاریخ انتشار: شنبه 1400/05/09 - 08:16
کد خبر: 403260

شیب بندی ساختمان با پوکه معدنی

البته این کار هم از نظر امنیت ساکنین سازه در آینده به دلیل لرزش های زمین در اثر زلزله و تکان کسل های زیر زمینی می توانست برای ساکنان ساختمان خطرناک باشد و هم حمل و نقل و انتقال این مواد سنگین به پشت بام ها سخت بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، شیب بندی ساختمان با پوکه معدنی قروه معظمی  را تست  کنید. کاهش 50 درصدی مصرف سیمان و کاهش بار مرده ساختمان را شاهد خواهید بود. امروزه شیب بندی با پوکه معدنی پیشنهاد عمده ی کارشناسان و مهندسین در ساختمان سازی است. برای شیب بندی کف یا پشت بام، پوکه معدنی قروه  سایز نخودی را پیشنهاد می‌کنیم. البته سایزهای نخودی – بادامی یا مخلوط پیشنهاد مناسب از سوی مهندسین می‌باشد. پودری پوزولان قروه  را در کنار دانه نخودی و بادامی خریداری کنید. تا تاثیر مثبت آن را در حین اجرا ببینید.

شیب بندی ساختمان با پوکه معدنی

پشت بام هر ساختمان از نقاطی است که به دلیل بارش نزولات جوی نیاز به شیب بندی، ناودانی و کفشور برای خروج آب های روان حاصل از بارش برف و باران دارد تا بدین وسیله مانع از تجمع آب و ریزش، یا نفوذ آن در سقف و تارو پود ساختمان شود و شیب بندی اصولی و ‌کار آمد پشت بام با استفاده از مواد و مصالح با کیفیت می تواند نقش مهم و غیر قابل انکاری داشته باشد.

شیب بندی ساختمان با پوکه معدنی

سابقه شیب بندی ساختمان در سال های نچندان دور

در گذشته های نه چندان دور برای شیب بندی ساختمان از خاک یا ضایعات ساختمان استفاده می کردند. که این کار هر چند می توانست برای سازنده ساختمان ارزان تمام شود و مقرون به صرفه باشد ولی استفاده از مواد و مصالح نسبتا سنگین باعث افزایش بار ساختمان و سنگین شدن پشت بام و تاثیر این سنگینی بر ساختار نسبتا ضعیف سازه های قدیمی می شد که از ترک های ایجاد شده در دیوار نزدیک سقف می شد به سنگینی سقف و پشت بام پی برد.

البته این کار هم از نظر امنیت ساکنین سازه در آینده به دلیل لرزش های زمین در اثر زلزله  و تکان کسل های زیر زمینی می توانست برای ساکنان ساختمان خطرناک باشد و هم حمل و نقل و انتقال این مواد سنگین به پشت بام ها سخت بود. با پیشرفت های انجام شده در صنعت ساخت و ساز و افزایش تراکم سازه های ساختمانی نیاز به استفاده از مواد و مصالح سبک در ساختن این سازه ها مورد توجه قرار گرفته و توجه به مصالح سبک مانند پوکه های معدنی برای استفاده در این صنعت در اولویت کاری قرار داده شده است.

برای اطلاع  از انواع پوکه و شرایط مصرف هر کدام می توان با یک ‌تماس ساده با کارشناسان و متصدیان و عرضه کنندگان پوکه از کم‌ و کیف و قیمت انواع پوکه اطلاع کافی بدست آورد و به آسانی  مواد مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تهیه کرد.

چرا پشت بام شیب بندی می شود؟

شیب بندی ساختمان با پوکه معدنی

از شیب بندی ساختمان برای انتقال آب حاصل از بارش باران و برف بر روی سازه های مسکونی و غیر مسکونی استفاده می شود. اگر سطح پشت بام شیب بندی نشود آب های روان حاصل از بارش ها راهی برای خروج از سطح پشت بام نداشته و درصورت بارش های زیاد ممکن است موجب ریزش آب از سقف  به داخل سازه شده و باعث خرابی، نم دادن و یا تخریب سقف سازه شود. به همین منظور با شیب دادن نقاط مختلف پشت بام به یک نقطه و در صورت بزرگ بودن پشت بام انتقال این شیب به چند نقطه باعث روان شدن آب سطح پشت بام شده و مانع از تجمع آب و ایجاد خسارت می شوند. برای تهیه پوکه مناسب برای انواع شیب بندی و کف سازی سازه های مختلف می توان با مراجعه به مراکز فروش از طریق حضوری و غیر حضوری نسبت به تهیه انواع پوکه با کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه اقدام نمود. عرضه کنندگان پوکه در حال حاضر پوکه ها را با کیفیت و قیمت مناسب برای رضایت مشتری به بازار عرضه می کنند.

چرا از پوکه برای شیب بندی ساختمان ها استفاده می شود

بدلیل تراکم سازه ها و وسعت پشت بام های سازه های امروزی استفاده از مواد و مصالح سبک جزء نیاز های اساسی و پایه ای ساختمان سازی در شرایط فعلی می باشد. چون پوکه های معدنی بر خلاف حجم بزرگ خود دارای وزنی سبک هستند که استفاده از آن ها می تواند نقش موثری در کاهش وزن سازه های مختلف داشته باشد و به دلیل خاصیت آتشفشانی پوکه های معدنی این مواد علاوه بر سبکی و تخلخل بودن، از خاصیت عایق  و نارسانایی بودن برخوردار بوده و می توانند مانع خروج گرما و سرما از منافذ سقف و انتقال از طریق حالت رسانایی مواد دیگر شوند.

همچنین به دلیل سبک بودن این مواد راحتی کار و سرعت عمل سازنده های ساختمانی در انتقال مصالح به پشت بام برای کار بیشتر شده و در نتیجه سرعت و پیشرفت کار بیشتر می شود. لذا برای استفاده از مزایا و برتری سنگ های معدنی می توان با مراجعه به کارگزاران و کارشناسان شرکت های عرضه کننده پوکه  نسبت به آگاهی از پوکه های موجود در بازار و خرید نوع مناسب آن اقدام نمود و پوکه را با قیمت مناسب و کیفیت بالا برای استفاده در کارهای مختلف تهیه کرد.‌ پوکه با کیفیت و ارزان می تواند راندمان کار را بالا برده و بر ارزش کار بیفزاید.

چرا در ساختمان شیب بندی می‌کنیم؟

به منظور هدایت کردن آب از روی کف یا سقف ساختمان از روش شیب بندی استفاده می‌کنیم. سازنده‌ها شیب بندی را با هدف تخلیه آب از روی سطوح انجام می‌دهند.

از شیب بندی در چه فضاهایی استفاده می‌شود؟

  • در سرویس‌های بهداشتی، حمام
  • در آشپزخانه
  • در آبریزگاه‌های ساختمان در فضای داخلی
  • در فضاهایی مثل پیاده رو
  • محوطه سازی
  • حیاط سازی
  •  پشت بام
  • هم چنین از پوکه معدنی برای باغچه حیاط در کاشت نهال گل محمدی و نهال انگور استفاده می شود پوکه باعث می شود نهال ها و یا گل های موجود در حیاط همیشه مرطوب و رشد بی نشیری داشته باشند

به اطلاع مشتریان عزیز می‌رسانیم اگر به دنبال اجرای پوکه ریزی معدنی و صنعتی، بتن ریزی و فوم بتن به شکل کاملا جدید و به روز در پروژه خود هستید، کافیست با شماره‌ حاجی حیب معظمی ۰۹۱۸۶۸۴۵۱۵۵ تماس بگیرید و از خدمات تیم اجرای پوکه معظمی  بهره‌مند شوید.

امیدواریم که مطالب مفیدی را در رابطه با “شیب بندی ساختمان با پوکه معدنی” با شما به اشتراک گذاشته باشیم. سپاسگزاریم، اگر سوال و یا پیشنهادی دارید  از طریق بخش “نظرات” با ما در میان بگذارید

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
abrahim
1400/11/22 - 19:08

جناب مقاله خوبی بود از کجا میتونم این محصول را سفارش بدم؟
تورهای مسافرتی آفری
آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
اعلام جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور
آغاز عرضه خودروهای برقی از هفته آینده
هیأت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی‌ مجلس دوازدهم انتخاب شد
۸۵ میلیون ریال به حساب حجاج سال ۱۴۰۲ برگردانده می‌شود
برگزاری نشست همدلی و همفکری نیروهای انقلاب با حضور ۱۴۰ نماینده منتخب
جمعی از معلمان سراسر کشور فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
لایحه امنیت شغل کارگران امروز در دولت تصویب شد
تامین ۴.۸ میلیارد دلار ارز در مرکز مبادلات برای واردات از ابتدای سال
شاخص بورس تهران ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد افت کرد
واردات خودروهای کارکرده در انتظار ابلاغ دولت به وزارت صمت
آزمون مجدد برای این کنکوری‌ها برگزار می‌شود
شرایط پرداخت ارز حجاج اعلام شد
دیدگاه مالکان جدید می‌تواند استقلال را متحول کند
چرا گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی جعلی است؟
نسخه پیچیده فروش اینترنتی دارو
فیلم/ ورود نیروهای پلیس برای سرکوب دانشجویان در دانشگاه یوتا
رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
اولین تصویر از درب طلای حرم امام رضا (ع)
رشد ۲.۴ درصدی موالید مادران زیر ۲۴ سال
آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
اعلام جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور
آزمون مجدد برای این کنکوری‌ها برگزار می‌شود
دانشجویان معترض ساختمان دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند
تجمع دانشگاهیان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مخبر خواستار اجرای سریع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شد
تصویب راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها
جذب ۷۲ هزار معلم از طریق آزمون‌های استخدامی
فراهم شدن امکان تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور
مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
جذب نیروی امریه در پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top