تاریخ انتشار: شنبه 1400/05/23 - 13:10
کد خبر: 404786

بازدید از پارک شگفت انگیز دلفین‌های کیش

شاید تا الان تصور می­کردید که در مجموعه پارک دلفین­ها تنها شاهد حرکات نمایشی دلفین­ها خواهید بود، اما این پارک بزرگ بخش­های دیگری نیز دارد. فضای سبز و پارک پرندگان این مجموعه، طرفداران بسیاری دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، پارک دلفین­ها یا همان دلفیناریوم کیش، اولین پارک دلفین­ها در ایران است که هرساله میزبان گردشگران مختلفی است که به این جزیره زیبا سفر می­کنند. اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش و رزرو هتل در این جزیره را داشتید، به شما پیشنهاد می­کنیم که حتما بازدید از پارک دلفین­های کیش را در برنامه خود بگنجانید. ما در این مقاله می­خواهیم این پارک را برای شما معرفی کنیم و نکاتی را که برای بازدید از این پارک نیاز است که بدانید، برایتان شرح دهیم. با ما همراه باشید.

بازدید از پارک شگفت انگیز دلفین‌های کیش

دلفیناریوم پارک

یکی از معروف­ترین بخش­های این پارک، دلفیناریوم آن است. علاوه بر اینکه در این بخش، دلفین­های متعددی نگهداری می­شوند که برنامه­های نمایشی متنوعی را برای بازدیدکنندگان اجرا می­کنند، آبزیان دیگری مانند شیر دریایی، گراز دریایی و گربه دریایی نیز در این بخش نگهداری می­شوند.

فضای سبز و پارک پرندگان

شاید تا الان تصور می­کردید که در مجموعه پارک دلفین­ها تنها شاهد حرکات نمایشی دلفین­ها خواهید بود، اما این پارک بزرگ بخش­های دیگری نیز دارد. فضای سبز و پارک پرندگان این مجموعه، طرفداران بسیاری دارد. فضای سبز این مجموعه شامل گونه­های مختلف و متنوع گیاهی مانند درخت نخل، آکاسیا، گل ختمی و بیش از ۳۰ نوع دیگر از گیاهان و کاکتوس­های مختلف می­باشد. همچنین اگر دوست داشته باشید، می­توانید بازدیدی از پارک پرندگان این مجموعه نیز بعمل آورید. پارک پرندگان این مجموعه  بیش از ۵۰ گونه مختلف از جمله پلیکان، شترمرغ، طوطی ماکائو و ... را نگهداری می­کند که قطعا دیدن این پارک پرندگان نیز خالی از لطف نیست.

هزینه بلیط پارک دلفین ها

هزینه بلیط بازدید از این مجموعه به زمانی که قصد سفر به کیش و بازدید را داشته باشید بستگی دارد و قیمت مشخصی برای آن نمی­توان تعیین کرد. البته این نکته را مد نظر داشته باشید که بلیط بازدید از این مجموعه برای کودکان زیر ۲ سال رایگان و برای کودکان بین ۲ تا ۴ سال نیم بها می­باشد و افرادی که بالای ۴ سال دارند باید هزینه کامل بلیط را بپردازند.

رزرو هتل در کیش از طریق اسنپ تریپ

برای بازدید از این پارک شگفت انگیز در جنوب شرقی جزیره زیبای کیش، کافیست با رزرو یک هتل کیش مانند هتل سیمرغ کیش که فاصله کمی با پارک دلفین­ها دارد و از این هتل تا پارک با پای پیاده تنها ۲۰ دقیقه زمان نیاز دارد، در این جزیره اقامت داشته باشید و از دیدنی­های آن لذت ببرید. برای رزرو هتل در کیش کافیست وارد سایت اسنپ تریپ شده و هتل مورد نظر و همچنین مدت زمان اقامت خود را مشخص کنید. شما از این طریق می­توانید به راحتی هزینه هتل را بصورت آنلاین پرداخت کرده و از سفر خود لذت ببرید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کارآگاه بازی برادر مقتول برای یافتن سر جسد و شناسایی قاتل | راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
مینی بوس حادثه‌ساز در شهرستان سامان وارد یک حسینیه شد
پسر نابغه ایرانی می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما سارق شد
۶ پیشنهاد ایران به سران کشورهای اسلامی در خصوص رژیم اشغالگر
عضو ارشد حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از قبلی هاست
تاکید عربستان بر آتش‌بس فوری در غزه
تمجید میرجلال‌الدین کزازی از «مست عشق»
حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
نقش محوری دانشگاه در مردمی‌سازی اقتصاد
جزئیات جدید از تشکیل استان‌های غربی و شرقی تهران
ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری افزایش یافت
شناورسپاه از خط استوا عبورکرد/ اولین ماموریت در نیمکره جنوبی
اتفاقات ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است؛ ظرف یک هفته بررسی کنید و گزارش دهید
فیلم/ در ون‌های پلیس چه می گذرد؟
انقلاب فرهنگی امام صادق (ع) برای جهاد بود
فیلم/ برگزاری راهپیمایی میلیونی در یمن
سازمان جهانی بهداشت: در صورت حمله اسرائیل به رفح «حمام خون» به راه می‌افتد
قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
امدادرسانی به ۲۴۰ شهروند گرفتار در سیل/مردم به هشدارها توجه کنند
تداوم بارش‌های رگباری؛ هشدار سیل به ۱۳ استان کشور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top