تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/05/25 - 12:27
کد خبر: 405001

معرفی سایت دانلود فیلم و سریال عصرمووی

در وب‌سایت عصرمووی انواع ویدئوها با دسته‌بندی در ژانرهای مختلف با موضوع فیلم و تاریخ ساخت که هرکدام باعث می‌شود شما آسان‌تر فیلم‌ها را پیدا نموده و با توجه سریالی یا سینمایی بودن آنها اقدام به دانلود نمایید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، یکی از به‌روزترین وب‌سایت‌ها در زمینه انتشار جدیدترین سریال‌ها، فیلم‌ها، انیمیشن‌ها وب‌سایت عصرمووی می‌باشد که هر روز در هر ساعت با انتشار جدیدترین مطالب در ژانرهای مختلف و کیفیت‌های عالی می‌تواند انواع فیلم‌ها را برای شما دوستان عزیز فراهم بیاورد.

امروز می‌خواهیم شما را با یکی از برترین سایت‌های دانلود فیلم در ایران آشنا کنیم. همیشه ما اوقاتی را تحت عنوان اوقات فراغت یا استراحت داریم که نیاز داریم در آن ساعت به یک کار مفرح مشغول شویم، یکی از کارهایی که اکثرا افراد جامعه انجام می‌دهند، دیدن سریال و فیلم‌ها می‌باشد که از محبوب‌ترین کارها به شمار می‌رود.

معرفی سایت دانلود فیلم و سریال عصرمووی

در وب‌سایت عصرمووی انواع ویدئوها با دسته‌بندی در ژانرهای مختلف با موضوع فیلم و تاریخ ساخت که هرکدام باعث می‌شود شما آسان‌تر فیلم‌ها را پیدا نموده و با توجه سریالی یا سینمایی بودن آنها اقدام به دانلود نمایید.

البته سریال‌ها و فیلم‌های خارجی نیاز به زیرنویس و دوبله دارند که بعد از انتشار می‌توانید هرکدام را باکیفیت‌های مختلف و فریم ریت‌های متفاوت دانلود نماید و قابلیت جستجو میان هزاران فیلم و اثر سینمایی را نیز در وب‌سایت خواهید داشت. تمامی سریال‌ها به صورت هفتگی یا در زمانی که انتشار پیدا کرده‌اند در اختیار افراد قرار خواهد گرفت.

دانلود سریال در وب‌سایت عصرمووی

یکی از آثار متنوع و مداوم در وب‌سایت انتشار سریال‌ها و فیلم‌های سریالی می‌باشد، سریال‌ها هر هفته در وب‌سایت عصر مووی به‌روزرسانی می‌شود که می‌توانید جهت دانلود سریال جدید هرروز به عصرمووی مراجعه کنید، بعضی از سریال‌ها با دوبله فارسی و بعضی نیز با زیرنویس فارسی منتشر می‌شوند، البته فعلاً ما فقط در این وب‌سایت به انتشار سریال‌های خارجی بسنده کرده‌ایم که جدیدترین و جذاب‌ترین سریال‌های آمریکایی و کشورهای دیگر را با زبان فارسی و یا زیرنویس فارسی از وب‌سایت دریافت نمایید. سریال‌های اروپایی، کره‌ای، دانمارکی، آلمانی، فرانسوی، آمریکایی و...  را بدون دغدغه و مشکل دریافت کرده و هر اطلاعات درباره فیلم نظیر نام کارگردان، بازیگران، سال تولید و... را به همراه امتیاز IMDB در هر پست مشاهده نمایید.

دانلود فیلم

یکی از مزیت‌های سایت عصرمووی در زمینه قراردادن انواع فیلم‌ها و دانلود فیلم در ژانرهای مختلف نظیر ترسناک، ماجراجویی، عاشقانه، درام، علمی تخیلی، هیجان‌انگیز و...  می‌باشد که در کیفیت‌های مختلف ارائه شده‌اند.

جدیدترین آثار کلاسیک، فیلم‌های سینمایی روز دنیا، کمدی، تلخ، پلیسی، خانوادگی، تاریخی و مستند را باکیفیت بالا و پرسرعت از طریق سرورهای قدرتمند وب‌سایت دریافت نمایید.

یکی از دغدغه‌های افراد برای دانلود سریع و بدون دردسر فیلم‌ها با بهترین سرعت نداشتن تبلیغات آزاردهنده می‌باشد. این فیلم‌ها که در وب‌سایت منتشر می‌شود در ریلیزهای مختلف به‌محض منتشر شدن از سوی منابع در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. اکثر فیلم‌ها و سریال‌ها باکیفیت‌هایی نظیر 1080، 720 و 480 منتشر می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را از سایت با لینک مستقیم دریافت نمایید. گاهی بعضی از فیلم‌ها به صورت کالکشن منتشر می‌شوند که در صورت تکمیل شدن قسمت‌های مختلف آن می‌توانید به صورت یکجا آن را دریافت کنید.

دانلود انیمه

انیمه به انیمیشن‌های سریالی که عموما در کشور ژاپن عرضه می‌شوند، می‌گویند، یکی از مزایای وب‌سایت عصرمووی در زمینه ارائه انواع انیمه‌های ژاپنی و جذاب می‌باشد. انیمه‌ها اکثراً به زبان ژاپنی و با زیرنویس فارسی قرار گرفته است. عصرمووی در بخش دانلود انیمه سعی نموده است نام موضوع، ژانر، نام بازیگران، امتیاز فیلم در IMDB و خلاصه داستانی از انیمه را قرار دهد. زیرنویس‌ها را برای راحتی شما عزیزان به صورت چسبیده به انیمه قرار داده شده است.

معرفی سایت دانلود فیلم و سریال عصرمووی

همچنین عصرمووی یک تیزر یا تریلر از انیمه را برای نمایش در پست مطلب قرار داده است. پوسترانیمه‌ها را باکیفیت مناسب و جذاب قرار داده شده که به‌راحتی قابل‌ملاحظه باشد. همچنین در کنار قراردادن لینک‌های دانلود یک پخش آنلاین برای هر قسمت نیز قرار داده شده که به‌راحتی بتوانید به صورت آنلاین نیز هر قسمت را مشاهده نمایید.

درباره سایت عصرمووی

عصرمووی جدیدترین فیلم‌ها را باکیفیت بالا قرار می‌دهد و همچنین انیمیشن‌ها در دسته‌بندی‌های مختلف سایت قرار می‌گیرند، همچنین می‌توانید نسخه‌های دوبله شده دوبله گلوری، زیرنویس و همین‌طور کیفیت‌های بلوری را بعد از انتشار نهایی از تمامی وب‌سایت‌ها زودتر دریافت نمایید. حتی اگر فیلم یا سریالی در وب‌سایت قرار داده نشده باشد می‌توانید درخواست کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن بهترین کیفیت ممکن آن را دانلود نمایید.

فیلم‌های سینمایی خارجی نیز به‌محض نمایش در وب‌سایت‌های معتبر دنیا در دسترس عموم برای دانلود قرار خواهد گرفت. هر فیلمی را که می‌خواهید به‌راحتی در نوارابزار بالای سایت کلمه مورد نظرتان را قرار داده و اینتر بزنید. همچنین در یک بخش پیشنهادهای فیلم توسط عصرمووی را می‌توانید ببینید که فیلم‌های مطرح دنیا را در بخشی تحت عنوان پیشنهاد ویژه سایت به شما معرفی می‌کند.
یک بخش ویژه در سایت معرفی شده که در آن آخرین سریال‌های به‌روز شده در ساید بار سمت چپ قرار می‌گیرد و کاربر به‌محض ورود به سایت مطلع می‌شود که چه فیلمی به‌تازگی منتشر و به‌روزرسانی شده است. همچنین آخرین فیلم‌های دوبله شده را نیز در کادر پایین همین بخش قرار داده شده است. دسته‌بندی‌ها بر اساس ژانر فیلم و ژانرهای مختلف سریال قرار گرفته شده است تا کار بازدیدکنندگان راحت‌تر شود.

عصرمووی در شبکه اجتماعی

عصرمووی نه‌تنها در وب‌سایت بلکه در شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز فعالیت می‌نماییم. شما به‌راحتی می‌توانید هر فیلمی که در وب‌سایت قرار گرفت را در اینستاگرام ما نیز ببینید، پس همین حالا پیج ما را در اینستا فالو نمایید و از جدیدترین فیلم‌ها در آنجا نیز مطلع شوید. آدرس پیج عصرمووی به نشانی instagram.com/asrmovie می‌باشد.

معرفی بخش‌های ویژه سایت

همچنین ما در دسترسی سریع سایت به معرفی 250 فیلم برتر دنیا از نظر IMDB و همچنین 250 سریال برتر نیز از منظر همین وب‌سایت را قرار داده‌ایم تا کاربران سریع‌تر به آنها دسترسی داشته باشند.

هر دیدگاه، انتقاد و پیشنهادی داشتید می‌توانید در هر مطلب زیر همان فیلم در بخش نظرات آن را مطرح سازید. عصرمووی سعی نموده‌ایم لینک‌ها را به صورت سالم و صحیح قرار دهد، اگر شما هر مشکل یا نقصی در لینک‌ها یا مطالب و زیرنویس‌ها مشاهده نموده‌اید حتماً آن را با عصرمووی در جریان بگذارید تا کارشناسان سایت سریعاً به رفع مشکل مربوطه بپردازند.
ما یکی از وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده فیلم‌های خارجی به‌روز در ایران عصرمووی می‌باشد که سعی کرده‌ است طبق سلایق کاربران خود، فیلم‌های جذاب و پربازدید را قرار دهد تا همه با دیدن آنها لذت ببرند. فیلم‌ها اکثراً کیفیت بالایی دارند و بدون مشکل در پخش بوده و بعضی با دوبله فارسی و برخی که جدیدتر هستند نیز با زیرنویس قرار گرفته می‌شوند، البته بعداً همین فیلم‌های جدید نیز به صورت دوبله انتشار پیدا می‌کنند.

همچنین فیلم‌ها از سرورهای قدرتمند وب‌سایت عصر مووی با سرعت و کیفیت بالایی منتشر می‌شوند و به‌راحتی می‌توانید آنها را با لینک مستقیم از سرورهای اختصاصی دریافت نمایید.

سایت عصرمووی دارای چه ویژگی‌هایی است

به‌طورکلی وب‌سایتی که جامع و کامل باشد، باید تمامی نیازهای مخاطب را هدف قرار دهید، به‌عبارت‌دیگر مخاطب بعد از ورود به سایت مورد نظرش، برای رفع نیازهایش به سایر سایت‌ها مراجعه نکند. سایت عصرمووی در این زمینه با داشتن آرشیو کامل فیلم‌های خارجی و سریال‌ها در ژانرهای مختلف پیشرو است.

شما می‌توانید به آرشیو جذاب این سایت برای دانلود فیلم، دانلود سریال، دانلود انیمه دسترسی داشته باشید.

اگر علاقه‌مند به تماشای فیلم و سریال در خانه همراه با خانواده‌تان هستید، در حال حاضر سایت خدمات متنوعی ارائه می‌کند و تمامی نیازهای شما را در زمینه دانلود فیلم خارجی برطرف می‌سازد. پس در ادامه جهت بهره‌مندی از این امکانات و خدمات به عصرمووی در نشانی https://asrmovie.com/ مراجعه نمایید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش سازمان ملل به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان
جدول لیگ برتر/ تداوم صدرنشینی استقلال
تداوم تساوی های بدون گل/ توقف پرسپولیس مقابل سپاهان
تساوی بدون گل دو تیم استقلال و تراکتور
ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی؛ فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران
زارع‌پور: به زودی سایتی برای نمایش سرعت اینترنت اپراتورها رونمایی می‌شود
سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملو از کودک بود
اصابت موشک‌های حزب‌الله به ۲ سازه در شمال فلسطین اشغالی
۹۰ درصد مردم غزه زیر خط فقر قرار گرفتند
میانگین مالیات طلافروشان کمتر از کارمندان شد
کاهش نرخ تورم چرا هنوز به نقطه مورد انتظار دولت نرسیده است؟
تجمع دانشگاهیان در حمایت از دانشجویان آمریکا و اروپا
فریب مردم با درج "بدون کلسترول" روی روغن‌های نباتی
بررسی آخرین وضعیت ایجاد حساب واحد خزانه توسط دستگاه‌ها در کمیسیون اصل نود
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر معظم انقلاب +عکس
ثبت دانشکده تاریخی «سه‌گوش» اهواز به نام دانشگاه
بازداشت حداقل ۱۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های آمریکا
برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های دشمن برای نابود کردن خانواده‌هاست
آماده‌باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید
استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top