تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/05/31 - 08:46
کد خبر: 405364

دانلود ماورا طبیعی شدن با چند کلیک ساده

با کتاب ماورا طبیعی شدن جودیسپنزا متوجه می شویم که همه امکانات آناتومیک و شیمیایی و فیزیولوژیکی مورد نیاز در اختیار ما قرار گرفته است و این رویکرد کمک می کند تا دنیای بهتری را کشف کنیم و شرایط دیگری را بسنجیم. دکتر جودیسپنزا به هر چیزی علاقه داشت جز امور عادی! او دست از راضی کردن منتقدان برداشت و انرژی خود را به بخش دیگری معطوف ساخت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، ماورا طبیعی شدن یک ریسک است! حتی صحبت در این مورد نیز ریسک دارید، اما زندگی بدون ریسک نمی شود. جودیسپنزا معتقد است هر کجا که جامعه آماری به سمت ریسک کشیده شود اثربخشی بهتری دارد پس بیخیال انتقادهای عجیب و غریبی که همیشه بوده و هست!

شاهکار جودیسپنزا

دکتر جودیسپنزا نوشته های زیادی از خود بجا گذاشت اما کتاب ماورا طبیعی شدن شاهکار جودیسپنزا بود. موفقیت در زندگی کشف کردنی است و کتاب ماروا طبیعی کمک می کند تا به قدرت ماورا خود پی ببرید. در این کتاب که ما در سکوی پرتاب به آن اهمیت زیادی داده ایم، یاد می گیرید که چطور قرارتر از زندگی عادی قدم برداریم. صحبت سحر و جادو نیست! همه چیز به خود انسان باز می گردد.

دکتر جودیسپنزا معتقد است که انسان باید خارق العاده زندگی کند اما نه اینکه دست روی دست بگذارد و دنبال یک زندگی خارق العاده باشد.

اولین باری که سکوی پرتاب به فکر بررسی و تحلیل کتاب ماورا طبیعی شدن گرفت با عبارات عجیبی روبرو شد اما اندکی تحلیل مشخص کرد که دکتر جو توانسته یک سری آموزه های علمی را با هم ترکیب کند و معجونی عجیب و غریب بسازد! بخشی از کتاب ماوراطبیعی شدن، به "ملارپا" اشاره دارد، یعنی ترکیب بیولوژی مولکولی و فیزیک کوانتوم با تجربه های عرفانی! بی نظیر نیست؟

کتاب ماورا طبیعی شدن به شما ثابت می کند که افراد عادی هم توانایی انجام کارهای غیر عادی را دارند. هر چیزی نقطه اوج خود را دارد پس شما هم با تمرین زیاد می توانید مهارت های زندگی را به نقطه اوج برسانید.

دکتر جودیسپنزا معتقد است که پلی در بین دنیای علم و دنیای عرفان زده شده است و این پل همان میانبری است که سطح زندگی را بالاتر می برد و اثر گذاری زیادی دارد.

دانلود ماورا طبیعی شدن با چند کلیک ساده

ماورا طبیعی شدن

چند کلامی از دکتر جودیسپنزا

دکتر جودیسپنزا در توضیحات خود اشاره کرد که نوشتن کتاب ماورا طبیعی شدن برای او ریسک بزرگی به همراه داشت. معمولاً هرا صحبت از زندگی در سطح ایده آل و بالاتر از حد معمول است منتقدین زیادی وجود دارند که کار را مانند یک رویکرد شبه علم بدانند. این نکته در سکوی پرتاب بارها بارها تکرار شده است که برای رسیدن به موفقیت زندگی باید گوش شنیدن به تلخ ترین حرف ها را داشت.

دکتر جودیسپنزا معتقد بود که هر کاری که انجام دهد باز هم گروهی پیدا می شوند که مخالف باشند و یا سنگ بندازند، درست مثل آغاز یک راه دشوار در زندگی که شاید بسیاری از افراد شما را منصرف سازند.

بگذارید یک مثال برای شما بزنیم، شاید روزهای اولی که تمرین رانندگی می کردید بسیاری از افراد به شما می گفتند که راننده نخواهید شد اما پس از گذشت چند ماه در ذهن خود به قدری مسلط بودید که انگار مادرزادی رانندگی در ذهن شما بوده است. اینجاست که قدرت انسان مشخص می شود.

دکتر جودیسپنزا به هر چیزی علاقه داشت جز امور عادی! او دست از راضی کردن منتقدان برداشت و انرژی خود را به بخش دیگری معطوف ساخت.

از ماورا طبیعی شدن بیشتر بدان!

کسانی که قصد دارند در زندگی یک پله بالاتر باشند می توانند از کتاب صوتی ماورا طبیعی شدن از اثر جودیسپنزا استفاده کنند اما قبل ا اینکه این کتاب را از سکوی پرتاب خریداری کنید، بهتر است ماورا طبیعی شدن را بشناسید و بدانید که قرار است پا در چه دنیایی بگذارید!

دکتر جودیسپنزا در طول چند سال به کمک تیم تحقیق خود تلاش کرد تا یک سری تحولات بیولوژیکی را به صورت کاملاً علمی اندازه گیری نماید و ثبت و تحلیل قابل قبولی در این راستا رویت شد. او دوست داشت ثابت کند که افراد عادی توانایی انجام کارهای غیر عادی را دارند.

کسانی که قصد خرید و دانلود کتاب صوتی جودیسپنزا را دارند معمولاً شنیده اند که مطالب این کتاب بسیار غیر باور هستند. اما سکوی پرتاب تحلیلی در این زمینه انجام داده است به طوری که محتوای این کار بر آموزه ها و تمارینی استوار است که نقطه اوج آنها ایجاد توانایی در فرد بوده و مربوط به قلمروی عرفان است.

بهتر است تا فرصت است بین جهان علم و دنیای عرفان پلی بزنید و این دو را به هم وصل کنید درست همین نقطه است که می بینید راههای رسیدن به موفقیت آنقدرها هم غیر ممکن نیست. همه کتابهای جودیسپنزا تا حد زیادی به این نکات اشاره دارند و اینجاست که قدرت علم ماورا طبیعی شدن مشخص می شود.

دانلود ماورا طبیعی شدن با چند کلیک ساده

موفقیت در زندگی

پایان زندگی خطی با کتاب ماوراطبیعی شدن

بهتر است در ابتدا تعریف راز موفقیت را در ذهن خود مرور کنیم، باید باور کنیم که ما انسان های چند بعدی هستند و زندگی خطی دوره اش تمام شده است. وقتی زندگی چند بعد دارد پس باید از همه ظرفیت خود استفاده کنیم و به نتیجه برسیم. با کتاب ماورا طبیعی شدن متوجه می شویم که همه امکانات آناتومیک و شیمیایی و فیزیولوژیکی مورد نیاز در اختیار ما قرار گرفته است و این رویکرد کمک می کند تا دنیای بهتری را کشف کنیم و شرایط دیگری را بسنجیم.

کتاب ماورا طبیعی شدن به شما کمک می کند که زندگی عرفانی تری داشته باشید. استفاده صحیح از این کتاب اهمیت زیادی دارد تا درک درستی حاصل شود. اگر افراد بتوانند مدیریت درستی روی آموخته های خود داشته باشند به نتیجه بهتری خواهند رسید. همه چیز با تمرکز درست می شود. جریان های آگاهانه و انرژی منظم تر شما را در مسیر درست زندگی قرار می دهد می توانید ذهن خودآگاه خود را تنظیم کنید و تجربیات خود را به شکل روتینی مورد ارزیابی قرار دهید.

کتاب ماورا طبیعی شدن چه به من می آموزد؟

کتاب صوتی ماورا طبیعی شدن تغییر ساختار 7 مرکز انرژی بدن را به ما یاد می دهد اینکه چطور روی آنها تسلط کامل داشته باشیم و موقعیت بهبودی را طبیعی تر دنبال کنیم. در این کتاب یاد می گیریم که بدن خود را چطور بازپروری کنیم یعنی در این راستا ذهن خود را رها می سازیم.

با کتاب ماورا طبیعی شدن یاد می گیریم که چطور سطح انرژی خود را در بخش های مختلف زندگی تغییر دهیم به این ترتیب موقعیت یادگیری برای ما بهتر و روتین تر می شود. هرچه در دنیای امروز زندگی سخاوتمندانه تری داشته باشیم موفق تر خواهیم بود.

انسان دو بعد مشهور دارد، بعد سوم و بعد پنجم، کتابهای جودیسپنزا کمک می کنند تا تفاوت بین این دو بعد را متوجه شویم و شرایط را بسنجیم.

دکتر جودیسپنزا ماوراطبیعی شدن را کشف علم مخفی غده پینه آل می داند و نقش آن را رد دستیابی به عرصه های عرفانی به دقت دنبال می کند در دنیای امروز این علم اثربخشی روتینی دارد و می تواند شاخص های واقعی را مدنظر قرار دهد.

همه انسان ها باید تمایز بین فضا و زمان را بدانند و درک درستی از این موقعیت داشته باشند. هوشمندانه زندگی کنید!

دانلود ماورا طبیعی شدن با چند کلیک ساده

مهارت زندگی با ماورا طبیعی شدن

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد!
اقبال بلند خرید جنجالی استقلال
لحظه اعلام فوت رضا رشیدپور توسط علی اوجی! + فیلم
فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود
نماهنگ/ رژیم صهیونیستی ماندنی نخواهد بود +فیلم
پاسخ به شایعه/ محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد
لحظه دیدنی از گزارشگری هادی عامل هنگام قهرمانی امین میرزازاده +فیلم
توسعه نسخه جدید این سیستم عامل بر مبنای هوش مصنوعی
یک استقلالی به در خروج هدایت شد
اگر امتیازات برابر باشد قهرمان لیگ چگونه مشخص می‌شود؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top