تاریخ انتشار: چهارشنبه 1400/06/10 - 16:35
کد خبر: 406443

انتخاب طرح فرش ماشینی

عامل مهم در تعیین کیفیت، دوام و قیمت فرش، الیاف یه کار رفته در آن می‌باشد در مجموعه فرش آویژه استفاده از الیاف ممتاز و با کیفیت و همچنین تراکم بالا باعث افزایش طول عمر و پایداری فرش می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، امروزه فرش ها یکی از عناصر جدایی ناپذیر در دکوراسیون منازل هستند بصورتیکه در هر خانه ای حداقل یک فرش نیاز است پس لازم است قبل از انتخاب و خرید فرش ماشینی خوب به این سوالات پاسخ دهیم.

فرش ماشینی کاشان دارای تنوع بی‌نظیری در طرح‌های سنتی، مدرن و فانتزی است. تقریبا انواع طرح فرش ایرانی نظیر شاه عباسی، اسلیمی، افشان، بته جقه، درختی، شکارگاه،گلدانی، ماهی درهم، محرابی و … را می‌توان در فرش‌های ماشینی امروزی یافت.

انتخاب طرح فرش ماشینی

انتخاب اگر محدودیتی در میزان بودجه ندارید فرش 1200 شانه یا 1500 شانه بهترین انتخاب برای دکوراسیون های مجلل و فاخر است. این فرش‌ها تراکم بالایی دارند، از این رو شباهت بیشتری به فرش‌های دستبافت دارند و طرح و نقشه فرش را زیباتر نمایان می‌‌کنند. برجسته بودن فرش های 1200 شانه از ویژگی های ایست که در فرش های 700 شانه یافت نمیشود و طرفداران مخصوص به خود را دارد.

اما اگر تصمیم دارید فرش خوب و با کیفیتی را با قیمت مناسب خریداری کنید بهتر است از میان طرح‌های مختلف فرش های 700 شانه را انتخاب کنید. فرش های 700 شانه به دلیل برخورداری از ضخامت زیاد، عمر مفید بیشتری دارند و برای مکان‌های پر رفت ‌و آمد گزینه مناسبی محسوب می‌شوند.

فرش آویژه  با تنوع بالای محصولات برا انواع فضا ها فرشی مناسب را به شما پیشنهاد میدهد .برای اتاق خواب به‌ویژه اتاق خواب کودکان می‌توانید انتخاب طرح‌های مدرن و فانتزی را در اولویت قرار دهید. این فرش‌ شامل: چهل تکه ، وینتیج و فرش های مدرن است که شما می‌توانید برای خرید فرش ماشینی خوب با توجه به دکوراسیون اتاق خواب فرشی با طرح و رنگ مورد نظر خود اقدام نمایید.

 

خرید فرش

خرید فرش ماشینی خوب یکی از دغدغه‌هایی است که معمولا هنگام خرید اسباب و لوازم مورد نیاز برای یک خانه، در ذهن افراد شکل می‌گیرد. از آنجایی که وجود فرش و قالی در زندگی ما ایرانی‌ها نقش انکارناپذیری دارد بسیار مهم است که در هنگام خرید فرش دقت زیادی به خرج دهیم تا در نهایت بتوانیم فرشی را برای استفاده در منزل خود تهیه کنیم که متناسب با نوع نیازهای ما باشد. بر این اساس توجه به چند مساله در هنگام خرید فرش ماشینی کاشان برای یک خانه از اهمیت بالایی برخوردار است که عبارتند از: کیفیت فرش، ماندگاری فرش و حساسیت‌زا‌ بودن فرش.

در صورتی که به دنبال یک فرش مناسب و با کیفیت برای خانه خود هستید ، پیشنهادی که می‌توانیم به شما داشته باشیم خرید فرش‌های ۷۰۰ شانه  و 1200شانه آویژه هست چراکه این فرش در مقایسه با دیگر فرش‌های ماشینی دارای کیفیت و ضمانت نامه 60 ماهه معتبر است.

انتخاب طرح فرش ماشینی

عوامل تاثیر گذار بر قیمت فرش ماشینی کاشان

آیا برای شما پیش‌آمده که دو فرش با طرح و رنگ مشابه را با دو قیمت در دو فروشگاه فرش مشاهده کنید؟ این تفاوت قیمت همیشه به دلیل تفاوت در سود فروشنده نیست. بلکه عواملی هستند که بر کیفیت و درنتیجه قیمت فرش ماشینی مؤثر هستند.

شانه و تراکم فرش : مهمترین عامل در تعیین قیمت فرش ماشینی، شانه و تراکم است. با افزایش شانه فرش، تراکم آن نیز افزایش می‌یابد که به معنای ریزبافت‌ترشدن فرش ماشینی است. فرش ریزبافت‌تر، زیباتر و گرانتر است، چراکه نیاز به تکنولوژیهای جدید و گرانتری دارد.

الیاف فرش : عامل مهم  دیگر در تعیین کیفیت، دوام و قیمت فرش، الیاف یه کار رفته در آن می‌باشد در مجموعه فرش آویژه استفاده از الیاف ممتاز و با کیفیت و همچنین تراکم بالا باعث افزایش طول عمر و پایداری فرش می شود. این به این معناست که سال ها بعد از خرید، فرش به همان زیبایی که در هنگام خرید نظر شما را جذب کرده بود، همجنان با در خانه شما خودنمایی خواهد کرد. الیاف اکریلیک علاوه بر آنکه خاصیت بازگشت پذیری بسیار خوبی دارد، عایق حرارتی خوبی نیز هست  این دو ویژگی نخ اکریلیک در تمامی الیاف منحصر بفرد است و تقریبا هیج لیف طبیعی یا مصنوعی این دو ویژگی را در کنار هم ندارد. استحکام متوسط، ازدیاد طول تا حد پارگی بالا، ثبات رنگ بالا، جذب رطوبت بسیار کم و مقاومت بالا در برابر نور و حرارت و حفظ ظاهر و زیبایی فرش در طول زمان از دیگر ویژگی های نخ برجسته می باشد.

انتخاب طرح فرش ماشینی

علاوه بر موارد بالا، کاهش ارتفاع نخ خاب فرش، کاهش اندک ابعاد فرش ماشینی و کاهش میزان تراکم فرش، از عوامل دیگری هستند که از کیفیت و قیمت فرش ماشینی می‌کاهند؛ بنابراین نیاز است که علاوه بر داشتن آگاهی، خرید فرش خود را از یک فروشگاه فرش معتبر انجام دهید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top