به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛

کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت: باورتون میشه یه موقعی عادی ترین اتفاق تو مدارس فلک کردن بوده و از اون عجیب تر اینکه اگه الان از بابا و بابابزرگتون در موردش بپرسید میگن: درس خوندن هم درس خوندنای قدیم. یادش بخیر، لذتی که تو چوب و فلک بود تو تعریف و تمجید معلمای الان نیست! آخه دیگه فلک شدن چه خیری تو یادش هست.
به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛
