تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/06/14 - 13:57
کد خبر: 406774

دورکاری کارشناسان آموزشی دانشگاه الزهرا لغو شد

دانشگاه الزهرا اعلام کرد: با توجه به شروع سال تحصیلی جدید دورکاری کارشناسان آموزشی دانشکده‌ها و ستاد و نیز کارکنان حوزه معاونت اداری و مالی و کارشناسان آزمایشگاه ها لغو شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، معاونت مالی و اداری دانشگاه الزهرا، نحوه کار این دانشگاه تا اطلاع ثانوی را اعلام کرد.

بر این اساس با توجه به ادامه وضعیت قرمز در شهر تهران، کلیه فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، اجرایی، اداری و مالی همه واحدهای دانشگاه الزهرا به صورت مجازی و حضوری دایر است.

معاونت مالی و اداری این دانشگاه تاکید کرده است، معاونین، روسا و مدیران باید به نحوی برنامه‌ریزی کنند که حداقل یک دوم اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه الزهرا در دانشگاه حضور یابند و یک دوم به صورت دورکاری وظایف خود را به انجام رسانند.

همچنین اعلام شده، با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و حجم فعالیت‌های آموزشی و ضرورت انجام امور مربوط در شهریور و مهر ماه، دورکاری کارشناسان آموزشی دانشکده‌ها و ستاد و نیز کارکنان حوزه معاونت اداری و مالی و کارشناسان آزمایشگاه ها تا اطلاع ثانوی لغو می شود.

ساعت کار دانشگاه الزهرا نیز تا اطلاع ثانوی از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top