تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/06/14 - 14:06
کد خبر: 406780

برگزاری کلاس‌های مهارت‌های بالینی ویژه فراگیران پزشکی عمومی

معاون آموزش پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران از آغاز کلاس های مهارت های بالینی فراگیران پزشکی عمومی به صورت حضوری و مجازی خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، دکتر شباهنگ جعفرنژاد؛ معاون آموزش پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اعلام این خبر افزود: کلاس های مهارت های بالینی فراگیران پزشکی عمومی در روزهای ۱۴ تا ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۰ به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

وی افزود: بعد از ابلاغ معاونت آموزش پزشکی وزارت بهداشت در تاریخ ۲۷ تیر ماه سال جاری مقرر شد تا دانشکده ها، آموزش را به صورت تلفیقی برگزار کنند.

جعفرنژاد افزود: پیرو این ابلاغیه و طی برنامه ریزی فشرده در طول ۴۵ روز گذشته برای هماهنگی بین اساتید و دانشجویان علاقمند و تعیین مکان به لحاظ شرایط موجود (پاندمی اخیر سویه دلتا) تصمیم این شد که به عنوان اولین دانشگاهی باشیم، که مقوله آموزش تلفیقی را به اجرا در بیاوریم.

وی گفت: دانشجوها را به دو دسته تقسیم کردیم. گروه اول، دانشجویانی هستند که تمایل به حضور داشتند و یا محدودیت های جایابی به لحاظ تخصیص خوابگاه را نداشتند. دسته دوم، دانشجویان شهرستانی هستند که به لحاظ محدودیت تخصیص خوابگاه و یا عدم تمایل به صورت حضوری (به علت شرایط پاندمی کرونا) اعلام کردند که به صورت مجازی در کلاس ها شرکت کنند.

معاون آموزش پزشکی عمومی خاطرنشان کرد: کلاس ها در بازه زمانی ۱۲ روزه از ۱۴ تا ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ در قالب پانزده ایستگاه و در شیفت صبح و عصر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ۳۶۰ دانشجو به صورت حضوری و ۱۰۰ دانشجو نیز به صورت مجازی به عنوان شرکت کننده در این کلاسها حضور خواهند داشت، افزود: برای گروه اول دانشجویان، تقویم حضور در نظر گرفته و برای دانشجویان مجازی نیز فایل های آموزشی تهیه و به صورت آفلاین در سامانه مدیریت آموزش مجازی بارگذاری شده و آماده بهره برداری است.

جعفرنژاد تصریح کرد: حدود ۴۵ نفر از اعضای هیئت علمی در گروه های مختلف بالینی برای کلاس های صبح و عصر به صورت حضوری دعوت شده اند.

وی اظهار داشت: برای برگزاری کلاس های مهارت های بالینی فراگیران پزشکی عمومی؛ فضایی به متراژ حدود ۶۰۰ متر مربع و ۱۵ ایستگاه را در مرکز همایش های رازی و با ملاحظات پروتکل های بهداشتی اختصاص داده شده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار
کنایه سنگین یک استقلالی به پرسپولیس
واکنش‌ها به گفته‌های تازه اشکان خطیبی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top