تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/06/22 - 19:36
کد خبر: 407671

به سمت عدالت فراگیر در زمینه زنان و خانواده گام بر می‌داریم

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: هدف ما این است که به دور از نگاه سیاسی تا آنجا که ممکن است برای رفتن به سمت عدالت فراگیر در زمینه زنان و خانواده گام برداریم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر؛ انسیه خزعلی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در نشست و دیدار با زنان فعال اصلاح طلب در حوزه زنان و خانواده با یادآوری اینکه این جلسه ششمین نشست معاونت در دوره جدید است، اظهار داشت: نشست با زنان سرپرست خانوار، نخبگان، سازمان‌های مردم نهاد و فعالان اجتماعی و سیاسی را داشتیم و امروز نشست با زنان اصلاح طلب فعال در حوزه زنان و خانواده داریم.

وی افزود: امیدواریم تجربیات همه فعالان این عرصه، بتواند راه را روشن‌تر و کمبودها و کاستی‌ها را بیشتر نشان دهد تا در مسیر برداشتن کاستی‌ها و افزایش نقاط قوت گام برداریم.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه اتفاق نظر داریم که جایگاه معاونت زنان و خانواده یا به طور کلی پرداختن به زن و خانواده هنوز در جایگاه مناسب خود قرار نگرفته است، خاطرنشان کرد: متأسفانه جنبه تشریفاتی آن بر جنبه کاربردی، تصمیم گیری و تأثیرگذاری جدی آن برتری دارد.

خزعلی با بیان اینکه نگاه سیاسی در همه دوره‌ها به جایگاه زنان باعث شده که از کارایی و تأثیرگذاری اجتماعی آن در رفع محرومیت و حرکت به سمت عدالت کاسته شود، یادآور شد: هدف ما این است که تا آنجا که ممکن است برای رفتن به سمت عدالت فراگیر در زمینه زنان و خانواده گام برداریم.

وی تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم با همراهی، همکاری و مشارکت و هم افزایی جامعه زنان از هر قشر و گروهی که هستند و با این نگاه که همگی به دنبال اهداف مشترک هستیم از همه توانمندی‌ها استفاده کنیم.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با استمداد از خداوند برای راهنمایی و هدایت و توفیق برای برداشتن گام‌های هر چند کوچک در این مسیر تصریح کرد: امیدواریم با همه موانعی که وجود دارد و مشکلاتی که کشور با آن درگیر است بتوانیم در جهت حل مسائل زنان گام برداریم.

خزعلی تصریح کرد: در نشست‌های قبلی و در این نشست از میهمانان می‌خواهیم مطالبی که در سیاست‌های کلی اولویت است ارائه دهند و تجربیات هشت سال گذشته را عنوان کنند.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه در این جلسات شنونده نظرات، آرا و پیشنهادات هستیم گفت: یکی از جلسات خوب ما امروز است که موارد پیشرفت هشت سال گذشته و همین طور موارد منفی یا سلبی را که فعالان پیش رو داشتند در حوزه زنان می‌شنویم تا بتوان راهکارهایی برای آن اندیشید. ضمن اینکه اولویت‌ها و چشم اندازی که برای بانوان مدنظر دارند ارائه دهند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top