تاریخ انتشار: شنبه 1400/06/27 - 16:10
کد خبر: 408122

بولگانو، مرکز خرید کفش مردانه و کفش زنانه اصل در قشم

اگر با راه رفتن، دویدن، گردش و یا در محل کار، دچار زانو درد و کمر درد می‌شوید، باید کفش‌هایتان را اصلاح کنید؛ چراکه کفش‌هایتان توان حمایت از بدن شما را در برابر ضربه و فشار ندارند و عملکرد بیومکانیک بدن شما را با مشکل مواجه کرده‌اند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، انتخاب کفش مردانه و کفش زنانه مناسب، بسیار حائز اهمیت است. باید گفت، کفش مهم‌ترین پوشیدنی است که اگر استاندارد نباشد،  سلامتی شما را تهدید می‌کند. تابه‌حال از این زاویه به کفش نگاه کرده‌اید که چگونه می‌تواند از بهبود وضعیت جسمانی گرفته تا حضور در یک اجلاس مهم، کیفیت ظاهر و زندگی شما را بهبود ببخشد؟! کفش قادر است از آسیب‌های جدی به پای شما پیشگیری کند، کار در شرایط خطرناک را برای افراد ایمن کند، مشکل قوس یا صافی کف پا را بهبود بخشد و برخی از عیوب پا را پنهان کند. بنابراین انتخاب کفشی مناسب وضعیت پاهای هرکس، بسیار مهم است.

بولگانو، مرکز خرید کفش مردانه و کفش زنانه اصل در قشم

مزایای کفش مردانه و کفش زنانه مناسب

در سال ۱۹۰۰ انگلی موسوم به کرم قلاب در روستاهای امریکا به علت پایین بودن سطح بهداشت و عدم حفاظت از پا مانند چنگک به پای افراد می‌چسبید و عوارضی مانند کم‌خونی‌های مزمن را پدید آورد. در این شرایط و برای کمک به آسیب دیدگان، مراکز بهداشتی و گروه‌های داوطلب، کفش مردانه و کفش زنانه مناسب را برای حفاظت از پای روستاییان تهیه و به‌ آن‌ها رساندند و به این شیوه بحران پایان یافت.

امروزه دیگر خبری از کرم‌های انگلی نیست، اما لزوم حفاظت از پاها به‌خصوص در بیماری‌هایی که پا را درگیر می‌کنند، هم‌چنان احساس می‌شود. دیابت، از آن بیماری‌هایی است که مبتلایانش مستعد مشکلات و زخم پا هستند. استفاده از کفش‌های استاندارد، بستر به‌وجود آمدن عفونت در پا را برای این افراد به حداقل می‌رساند. میخچه از دیگر عوارضی است که بسیاری از ما با آن درگیر شده‌ایم. کفش مناسب از بروز این عارضه جلوگیری می‌کند و حتی می‌تواند با سایش مناسب، میخچه را از بین ببرد. کفش مردانه و کفش زنانه استاندارد، می‌تواند راه رفتن افراد و حالت بدن آنان را نیز اصلاح کند. در واقع این کفش‌ها قادرند حرکت مچ پا، زانو، لگن، باسن و مهره‌های کمر را تراز کنند تا عیوب برخی قسمت‌های بدن را پنهان کنند.

اگر با راه رفتن، دویدن، گردش و یا در محل کار، دچار زانو درد و کمر درد می‌شوید، باید کفش‌هایتان را اصلاح کنید؛ چراکه کفش‌هایتان توان حمایت از بدن شما را در برابر ضربه و فشار ندارند و عملکرد بیومکانیک بدن شما را با مشکل مواجه کرده‌اند. نه تنها در انتخاب کفش مردانه و کفش زنانه باید نهایت دقت و اهمیت را قائل شوید، بلکه تهیه کفش استاندارد برای کودکان را نیز نباید فراموش کنید. جهش رشدی کودکان سریع است و از این رو باید مداوما پاهایشان را اندازه بگیرید تا کفش‌هایی که دیگر اندازه نیستند و نمی‌توانند از پاهایشان حفاظت کنند را کنار بگذارید. در ادامه به خصوصیات انواع کفش زنانه و کفش مردانه با دقت و ریز بینی خواهیم پرداخت.

بولگانو، مرکز خرید کفش مردانه و کفش زنانه اصل در قشم

نقش کفش مردانه و کفش زنانه بر ظاهر و شخصیت افراد

کفش مردانه و کفش زنانه، نماینده موقعیت اجتماعی افراد هستند و اگر درست انتخاب شوند، شخصیتی که از افراد به نمایش می‌گذارند را ارتقا می‌بخشند. هر موقعیت، کفش متناسب خود را می‌طلبد. استفاده از کفش‌های مجلسی پاشنه بلند برای خانم‌ها در محل کار، اصلا وجهه خوبی ندارد. همانطور که پوشیدن  در محیط اداری، اصلا مناسب نیست. بنابراین باید دانست که کدام کفش را در کدام موقعیت باید استفاده کرد.

 شناخت این موضوع، ضمن اینکه بر ظاهر و شخصیت افراد تاثیر دارد، بر سلامت آنان نیز می‌افزاید. تصور کنید پیاده‌روی‌های طولانی مدت را با کفش‌های مجلسی و یا دویدن را با کفش‌های اداری؛ چه اتفاقی می‌افتد؟ کمر درد، زانو درد، ورم و کبودی پا کمترین اتفاقاتی است که رخ می‌دهد. کفش مردانه و کفش زنانه مناسب موقعیت‌های مختلف تهیه کنید. در کمد لباستان چند جفت کفش با کیفیت مناسب و کاربردهای متعدد داشته باشید تا مجبور نشوید از یک کفش، برای مصارف متعدد استفاده نمایید.

برای خرید کفش، هرگز اقتصادی عمل نکنید. بابت کیفیت، پول زیاد پرداخت کنید و نگران از دست دادن پس‌اندازتان نباشید؛ چراکه در ازایش راحتی، زیبایی و سلامتی را دریافت می‌کنید. کفش‌های نامرغوب، هزینه بیشتری از شما صرف می‌کنند، زود خراب می‌شوند و پاهایتان را نیز بیمار می‌کنند، بنابراین به اصل پیشگیری، بهتر از درمان است، پایبند باشید.

اهمیت روانی کفش مردانه و کفش زنانه مناسب

کفش مردانه و کفش زنانه استاندارد، عزت نفس و آرامش روانی ایجاد می‌کنند. با یک جفت کفش دویدن استاندارد، هرگز نگران بدنتان نخواهید بود و از  اوقات ورزشی‌تان لذت می‌برید. یک فوتبالیست، با علم به‌اینکه کفش‌های مناسبی به‌پا دارد، با اعتماد به نفس و کیفیت بهتری فوتبال بازی خواهد کرد. کفش مناسب، باکیفیت و برند حتی در جلسات کاری و گردهمایی‌ها هم به شما امنیت روانی می‌بخشد.

از طرفی پوشیدن کفش از برندهای معروف، نشان‌دهنده اهمیت شما به ظاهر است و شخصیتتان را قوی‌تر به مخاطبانتان نشان می‌دهد و تاثیر روانی خاصی بر همکاران یا کسانی که با آن‌ها تعامل دارید، می‌گذارد. پس با انتخاب هوشمندانه کفش مردانه و کفش زنانه، هم خودتان را از نظر روانی تجهیز کنید و هم بر مخاطبانتان اثر دلخواه را بگذارید.

خرید کفش مردانه و خرید کفش زنانه مناسب

در روزهایی که بیرون رفتن از خانه با هزینه‌ سنگین ابتلا به کرونا همراه است، خرید اینترنتی کفش مردانه  و زنانه را از مراکز معتبر تجربه کنید. بولگانو، فروشگاهی باسابقه در زمینه عرضه انواع کفش از معروف‌ترین برندهای روز دنیاست که خدماتی مانند ضمانت کیفیت کالا، پشتیبانی قوی، مشاوره در خرید و ضمانت برگشت کالا، این روزها آن را به یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید آنلاین کفش مردانه و کفش زنانه تبدیل کرده است. با هر سلیقه‌ای که باشید و به دنبال هر سبک کفشی که بگردید، فروشگاه خرید اینترنتی کفش بولگانو برای شما پاسخ مناسبی دارد. ضمنا این فروشگاه مجهز به نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صمت است و از طریق یک درگاه امن بانکی قادرید تا هزینه سفارشات خود را پرداخت نمایید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top