تاریخ انتشار: جمعه 1400/07/02 - 11:54
کد خبر: 408784

تحصیل حدود ۸ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگران در دانشگاه پیام نور

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور پذیرای ۷ هزار و۹۸۰ دانشجو از خانواده شهدا و ایثارگر است که باید مورد حمایت ویژه باشند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه پیام نور، محمد هادی امین ناجی اظهار داشت: دوران دفاع مقدس یادآور تمام نیک مردی و جوانمردی است که یادکردن از آن ایام وظیفه‌ای همگانی و همه زمانی است و برگزاری کنگره شهدای دانشجویی دانشگاه پیام نور نیز در همین راستا صورت می‌گیرد.

وی افزود: ویژگی‌های بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ روز دفاع از ایران و اسلام و مرز و ایمان در همگان نهادینه شده است و هر ساله باید برای گرامیداشت یاد شهیدان که که نماینده و نمایانگر رشادت و دلیرمردی آنان است، اهتمام و عزمی جدی داشته باشیم.

امین ناجی ادامه داد: مجریان و میزبانان زیادی برای برگزاری کنگره شهدای دانشجویی دانشگاه پیام نور در بوشهر تلاش کردند که در این راستا به یکایک آنهایی که در بوشهر و عرصه ملی وظیفه خود را در دانشگاه پیام نور، بنیاد شهید و وزارت علوم نقش آفرینی کردند باید دست مریزاد گفت.

وی با عنوان اینکه رویدادهای مهم و متعدد فرهنگی، قرآنی، مذهبی، فرهنگی هنری و ایثارگری در دانشگاه پیام نور با گستره ملی و بین المللی برگزار می‌شود افزود یکی از این رویدادهای بزرگ کنگره شهدای دانشگاه پیام نور است.

وی یادآور شد: دانشگاه پیام نور بعد دفاع مقدس آغاز به کار کرده امام هیچگاه خود را جدا از ارزش‌های ایثارگری و شهادت ندانسته است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی افزود: دانشگاه پیام نور در این راستا پذیرای ۷ هزار و۹۸۰ دانشجو از خانواده شهدا و ایثار گر است که باید مورد حمایت ویژه باشند و با هدف تقویت بنیه علمی آنها همگان بر اساس ظرفیت و توان خود کوشا باشیم.

وی افزود: برجستگان دانشجویان خانواده شهدا و ایثارگر در سه سال منتهی به ۱۴۰۰ مورد تکریم قرار گرفتند که این مهم به برکت خون شهیدان حاصل شده است.

امین ناجی اظهار داشت: در این زمینه برای سال تحصیلی جدید نیز باید در راستای خدمت به خانواده بزرگ شاهد و ایثارگر وظایف گسترده و عالمانه‌ای تعریف کنیم.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور امسال برنامه‌های تحصیلی خود برای دانشجویان خانواده‌های شهید و ایثارگر مضاعف بر سه سال است و در کنگره‌های بعدی نیز باید شاهد پژوهش‌های علمی جامعه ایثاری گری باشیم تا برای جاودانگی این ایثار و تلاش‌ها در عرصه علمی به عنوان دانشگاه ملی و دولتی نقش خود را ایفا کنیم.

وی با گرامیداشت شهدای دانشگاه پیام نور در عرصه مدافع از مرزها و حرم اهل بیت اظهار داشت: این دانشگاه تاکنون ۷۳ شهید در عرصه دفاع از حرم اهل بیت، ولایت و مرزها تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top