تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/07/06 - 08:10
کد خبر: 409124

ابزارهای شگفت انگیز برای تولید محتوا در اینستاگرام و یوتیوب

برای مشاهده و انتخاب پروژه می توانید به وب سایت بیگ موشن مراجعه کنید و در بخشی که مستقیما به همین پروژه های اینستاگرامی دسترسی خواهید داشت به تماشای ویدئوی دمو یا پیش فرض که برای درک بهتر از ویدئوی پایانی برایتان قرار داده شده بپردازید

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، تبلیغات در اینستاگرام یا تبلیغات اینستاگرامی امروزه یکی از پربازده‌ترین روش ها برای صاحبات کسب و کار شده است و تبلیغات موبایلی از نوع تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی توانسته بازخورد و نتیجه ی به مراتب بیشتری نسبت به سایر موارد در مقایسه با روش های دیگرکه اغلب با هزینه های هنگفتی نیز همراه می باشد محسوب می‌شود. اینستاگرام برای برندها اهمیت زیادی دارد؛ چراکه طبق آمار به ثبت رسیده میلیون ها ایرانی در این برنامه، حساب کاربری وحضور فعال دارند و درصد بیشتری از افراد، برندهای محبوبشان را از طریق این شبکه دنبال می‌کنند. با توجه به بازدهی بسیار زیاد تبلیغات در اینستاگرام ،ما به شما کمک خواهیم کرد تا تبلیغات پربازده و هدفمندی را در این بستر قدرتمند تجربه نمایید.

 ابزارهای شگفت انگیز برای تولید محتوا در اینستاگرام و یوتیوب

روش های تبلیغ در اینستاگرام

در بالا به قدرت اینستاگرام در جذب مخاطب اشاره کردیم و گفتیم که تعداد کاربران ایرانی فعال بسیار زیاد می باشند ، که اکثرا پیج های شخصی خود را دارند و درکنار دنبال کردن افرادی نظیر خانواده و دوستان به پیج هایی که علاقه مند هستند نیز واکنش مثبت نشان داده و آنها را نیز دنبال می کنند مانند پیج های علمی و نظری یا آموزشی و عده ای نیز ترجیح می دهند بجای خرید حضوری از فروشگاه ها که نیاز به وقت و هزینه برای رفت و آمد را نیز شامل می شود ، از طریق دنبال کردن صفحه اینستاگرام آن فروشگاه از اجناس و قیمت و خصوصیات محصول آگاه شوند و این گونه خرید خود را انجام دهند و درب منزل تحویل بگیرند.

که البته با وجود شرایط موجود و پیشرفت های حاصل شده این یک اتفاق مثبت قلمداد می شود. فروشندگان نیز هر روز با آگاهی از این موضوع سعی دارند بهترین روش را در جذب مخاطبین اینستاگرامی به کار گیرند.

برای جذب نیز اولین قدم معرفی چشم گیر محصولات و نمایشی حرفه ای که کسب و کار خود را متمایز از سایر رقبا به نمایش بگذارند. بنابراین دانستن این که رقابت در این بازار بزرگ اینترنتی و صفحات اینستاگرامی برای همه می تواند عیان باشد.

روش هایی که تا بحال به کار گرفته شده نیز به این صورت بوده که از تصاویر محصولات تصویر تهیه کرده و با قید خصوصیات در بخش دیسکریپشن به مشتری اطلاعاتی از محصولات خود ارائه می دهند. در بخش استوری نیز از تخفیفات و اجناس تازه رسیده خود نیز آگاه می کنند. ولی ما برای شما پیشنهاد بهتری داریم.

ویدئوی تبلیغاتی خود را بساز و در اینستاگرام منتشر کن !

بله می بایست از روش های مرسوم که صرفا تصاویری به صورت عکس به همراه متنی از خصوصیات محصول تا بحال ارائه میشده کمی جلوتر برویم و برای چشم گیر تر شدن محصولاتمان برای جذب مخاطب بیشتر بهتر است زودتر از دیگران به این ایده جامع عمل بپوشانیم

پست و استوری آماده اینستاگرام

شاید این روش در ابتدا کمی سخت به نظر برسد و به خود بگویید ساخت ویدئو برایتان مقدور نیست. زیرا هم نیاز به دانش و هم امکانات در این زمینه باشد. ولی ما برایتان پیشنهاد خوبی داریم که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

پروژه آماده افتر افکت اینستاگرام

پیشنهاد ما به شما استفاده از پروژه آماده افتر افکت اینستاگرام است که در این پروژه های از پیش ساخته شده شما می توانید به طور روزانه و با کمترین تلاش به ویدئویی تبلیغاتی در قالب پست آماده اینستاگرام و استوری آماده اینستاگرام دست پیدا کنید. تنها با چند کلیک ساده.

پروژه هایی که در بالا اشاره کردیم در نرم افزار افتر افکت قابل اجرا و ویرایش هستند و به طور عموم به عنوان پروژه آماده افتر افکت از این قبیل پروژه ها نام برده می شود . یعنی شما می بایست ابتدا از میان پروژه های بسیاری که بر این اساس طراحی شده نوع نمایش دلخواه خود که به سبک حرفه و کسب و کار شما مرتبط می شود را انتخاب نموده و پس از دریافت پروژه ، درون نرم افزار افترافکت به جایگزینی تصاویر و مطالب خود کنید و خروجی کار که یک ویدئوی تبلیغاتی اینستاگرامی می باشد را دریافت کنید و منتشر کنید.

پروژه آماده اینستاگرام را از کجا تهیه کنم؟

حال برای مشاهده و انتخاب پروژه می توانید به وب سایت بیگ موشن مراجعه کنید و در بخشی که مستقیما به همین پروژه های اینستاگرامی دسترسی خواهید داشت به تماشای ویدئوی دمو یا پیش فرض که برای درک بهتر از ویدئوی پایانی برایتان قرار داده شده بپردازید. یعنی اینکه طراحان پس از طراحی یک ویدئو به عنوان پیش نمایش برایتان در نظر گرفته اند که می توانید پس از مشاهده آن در انتخاب خود مسمم تر و راحت تر تصمیم گیری کنید.

ما در وب سایت بیگ موشن برای انواع کسب و کارها پروژه قرار داده ایم . البته در این مطلب فقط به موضوع اینستاگرام و راههای تبلیغات حرفه ای در اینستاگرام اشاره کردیم. ولی می توانید از این شیوه برای تبلیغات ویدئوی در بسیاری از موارد دیگر نیز بهره مند شوید.

پروژه افتر افکت دکمه سابسکرایب یوتیوب

یکی دیگر از دسته بندی های محبوب در وب سایت بیگ موشن پروژه های آماده برای یوتیوبر ها می باشد. اگر شما در وب سایت یوتیوب فعالیت دارید و به دنبال بهبود انیمیشن های گرافیکی خود هستید می توانید در این دسته بندی به ابزار های بسیار مفیدی دسترسی پیدا کنید.

احتمالا اگر شما مدیر یک کانال یوتیوب باشید متوجه فعالیت هایی که رقبای خود و یا همکاران خود در دقت به کار گیری از پناسیل های گرافیکی ویدئوهای ارسال شده بوده اید. اگر شما نیز می خواهید ویدئوهای خود را با کیفیت بهتری ارائه کنید ، پیشنهاد می کنم حتما بخش مخصوص پروژه های آماده افتر افکت با موضوع یوتیوب وب سایت بیگ موشن را فراموش نکنید.

ابزارهای شگفت انگیز برای تولید محتوا در اینستاگرام و یوتیوب

در بخش پروژه آماده افتر افکت یوتیوب شما می توانید برای مثال به انواع انیمیشن های آماده برای داشتن یک دکمه سابسکرایب اختصاصی جذاب برای کانال یوتیوب خود تهیه کنید. یا برای ویدئوی پیش نمایش و ابتدایی یا اینترو خود یک نمایش هیجان انگیز با استفاده از پروژه هایی که در نرم افزار افتر افکت صرفا برای توتیوب طراحی شده داشته باشید. قطعا با بالا رفتن استقبال و جذابیت یوتیوب شما می بایست کیفیت ویدئوهای خود را با استفاده از ابزار های سودمند به بلاترین حد ممکن تلاش خود را به کار گیرید. بنابراین با مراجعه به این بخش می توانید به مشاهده این ابزار و پروژه ها بپردازید و بهترین انتخاب ها را برای بهبود ویدئوی یوتیوب خود به همراه داشته باشید.

 

ویرایش پروژه افتر افکت چگونه است ؟

همانطور که گفتیم استفاده و ویرایش پروژه بسیار آسان و ساده خواهد بود و شما می توانید به راحتی ویرایش پروژه خود را انجام دهید. در بسیاری از پروژه هایی که مشاهده خواهید کرد یک ویدئو یا یک فایل آموزشی اختصاصی از همان پروژه را نیز دریافت خواهید کرد که قدم به قدم همراه شما تا تکمیل ویرایش همراهی خواهد کرد. در اکثر موارد این آموزش برایتان وجود خواهد داشت و همراه فایل دریافت خواهید کرد.

اگر باز هم شرایط ویرایش برایتان به دلایل مختلف امکان پذیر نبود نیز می توانید با پشتیبانی وب سایت در تماس بوده و ویرایش آن را به عهده طراحان بیگ موشن قرار داده و فایل ویدئویی خود را جهت اشتراک در صفحه اینستاگرام و یا هر بستر دیگری دریافت کنید.

در پایان باید بدانید بیگ موشن با آدرس اینترنتی www.bigmotion.ir همیشه برای ارائه بهترین روش ها و بازخورد در کسب و کارتان همراهتان خواهد بود و شما را در انتخاب بهترین خروجی همیاری خواهد نمود. می توانید با ما برای رشد حرفه و کسب و کار خود در تماس باشید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top