تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/07/06 - 15:03
کد خبر: 409208

تونرهای تی تری، سویید، ویتامین E بادی شاپ

بادی شاپ شرکتی بریتانیایی است که در زمینه تولید لوازم آرایشی، بهداشتی و عطر و ادکلن فعال است. The Body Shop فعالیت خود را از سال 1976 شروع کرده است. این برند بین المللی هم اکنون محصولات خود را در سراسر جهان به فروش می رساند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، در این مقاله ۳ تا از معروف و پرفروش ترین تونرهای برند بادی شاپ که ساخت و مبدا انگلستانی دارد را معرفی میکنیم. این سه تونر عبارت اند از (تونر مات کننده تی تری بادی شاپ حاوی روغن درخت چای)، (تونر سیوید بادی شاپ برای پوست مختلط و چرب)، (تونر آبرسان ویتامین E بادی شاپ) برای خرید هرکدام از این تونر ها بر روی عنوان آن کلیک کنید و سپس به فروشگاه اینترنتی شیکولات منتقل خواهید شد.

معرفی و آشنایی با برند بادی شاپ

بادی شاپ شرکتی بریتانیایی است که در زمینه تولید لوازم آرایشی، بهداشتی و عطر و ادکلن فعال است. The Body Shop فعالیت خود را از سال 1976 شروع کرده است. این برند بین المللی هم اکنون محصولات خود را در سراسر جهان به فروش می رساند. تنوع محصولات برند Body Shop به بیش از 1000 می رسد و در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست یکی از پرچمداران این صنعت در اروپا است. همچنین به دلیل ترکیبات طبیعی بی نظیر و دوستدار حیوانات بودن، طرفداران بسیاری دارد. این محصولات علاوه بر مواردی که ذکر شد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و میزان اثرگذاری بالایی دارند. برند بادی شاپ از گذشته تا به امروز همواره سعی در تولید محصولات با کیفیت داشته و در این مسیر نیز موفق عمل کرده است.

تونرهای تی تری، سویید، ویتامین E بادی شاپ

تونر مات کننده تی تری بادی شاپ حاوی روغن درخت چای

تونر مات کننده تی تری بادی شاپ حجم 250، علاوه بر خاصیت پاک کنندگی که دارد موجب کوچک شدن منافذ باز صورت نیز می شود. مواد مات کننده موجود در تونر بادی شاپ براقی و چربی اضافه پوست را گرفته و آن را مات و طبیعی جلوه می کند. با استفاده مداوم از این محصول در روتین روزانه مراقبت پوست، به مرور زمان طراوات و شادابی پوستتان ملموس خواهد شد. زمانی که بعد از شستن صورت با شوینده مناسب از تونر استفاده کنید، PH پوستتان تنظیم می شود، چربی اضافی گرفته می شود و منافذ پوست عمیقاً پاکسازی می شود. تونر تی تری بادی شاپ، یک تونر پاک کننده و مات کننده عالی است که کمک می کند پوست صورت شفاف‌تر به نظر برسد و روشن‌تر شود.

تونر مات کننده تی تری بادی شاپ، از روغن درخت چای سبز رشد یافته در دامنه های کوه کنیا ساخته شده است. خواص درمانی روغن درخت چای بر روی پوست اثبات شده است. این تونر کم‌نظیرترین و و پر فروش ترین تونر تی تری از برند بادی شاپ جهت از بین بردن آلودگی های پوست، پاکسازی و شادابی آن بشمار میرود. تونر مات کننده تی تری کاملا وگان بوده و برای استفاده روزانه مناسب است است.

این محصول پوست را خشک نمی کند و دارای اثرات مات کنندگی عالی روی پوست است و جزو بهترین تونرها در بازار برای انواع پوست مخصوصا پوست چرب و جوش دار بحساب‌ می‌آید. تونر مات کننده درخت چای بادی شاپ  آلودگی ها و ناخالصی های پوستی که منجر به مسدود شدن منافذ می شود را کاملاً پاک کرده و از ایجاد جوش و آکنه روی صورت جلوگیری میکند. همچنین با پاکسازی عمیقی که انجام می دهد طراوت و شادابی را برای پوست به ارمغان خواهد آورد.

تونرهای تی تری، سویید، ویتامین E بادی شاپ

تونر سیوید بادی شاپ برای پوست مختلط و چرب

تونر سیوید  از برند محبوب بادی شاپ جهت متعادل‌سازی چربی پوست و تمیز کردن منافذ پوستی طراحی  و تولید شده است. این محصول، با استفاده از عصاره‌ی جلبک‌ دریایی ایرلندی و عصاره جلبک قرمز که سرشار از مواد معدنی برای تقویت و محافظت پوست هستند، تولید شده است. تونر سی وید بادی شاپ مناسب برای پوست‌های چرب یا مختلط  است و حین پاکسازی آلودگی ها و مواد آرایشی از پوست و منافذ پوستی، میزان چربی پوست را متعادل کرده و منافذ باز پوست را کوچک می‌کند.

تونر سیوید بادی شاپ محصولی عالی برای پاکسازی عمیق و قوی منافذ، تسویه پوست از باقیمانده مواد آرایشی ، تغذیه پوست با عصاره‌های گیاهی و مواد معدنی،متعادل کردن میزان چربی پوست و در نهایت روشن  و شفاف کردن پوست است. این محصول با داشتن فرمولاسیون گیاهی و فاقد اتانول تاثیر خوبی در تمیز کردن پوست دارد و همچنین با پوست کاملا ملایم بوده و باعث ایجاد سوزش یا تحریک و خشکی پوست نمی شود.

تونرهای تی تری، سویید، ویتامین E بادی شاپ

تونر آبرسان ویتامین E بادی شاپ

تونر آبرسان ویتامین E بادی شاپ با حجم 250 میلی لیتر و محصول انگلیس، یک تونر آبرسان و مرطوب کننده ایده آل برای صورت است. این تونر علاوه بر تنظیم ph پوست، باقی مانده مواد آرایشی و ناخالصی­‌ها را از بین می برد و پوست را شفاف می‌کند. تونر آبرسان ویتامین ای Body Shop غنی از ویتامین E و روغن جوانه گندم و روغن سویا می‌باشد و پوست را کاملا آبرسانی و تغذیه کرده و از آن در برابر آسیب های محیطی و اثرات مخرب رادیکال های آزاد محافظت می‌کند. این تونر برای انواع پوست خصوصا پوست های خشک و دهیدراته بسیار مناسب است و سبب شاداب شدن پوست می‌شود.

تونر آبرسان ویتامین ای بادی شاپ بافت سبکی دارد و به راحتی جذب پوست شده و موجب طراوت پوست خواهد شد. این تونر با تامین رطوبت مورد نیاز پوست، خشکی و کم آبی پوست را برطرف می‌کند و سبب نرمی و لطافت آن می‌شود. تونر آبرسان ویتامینE برند The Body Shop با پاکسازی پوست، آن را برای استفاده از سایر محصولات مراقبتی آماده کرده و کمک می کند تا کرم ها بهتر جذب پوست شوند. این محصول کاملا وگان بوده و فاقد پارابن، الکل و سیلیکون می باشد و برای پوست های حساس و خشک نیز مناسب است.

 

منبع: https://shikolat.com

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top