تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/07/13 - 11:45
کد خبر: 409948

بیانیه شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

شورای صنفی خود را موظف میداند آنچه این مدت بر نمایندگان دانشجویان روا شد را در قالب این بیانیه به اطلاع دانشجویان عزیز برساند و اعلام نماید که همچنان پیگیر مطالبات به حق دانشجویان در تمامی سطوح قانونی ممکن خواهیم بود و بابت برآورده نشدن مطالبات و حل نشدن مشکلات آموزشی از دانشجویان عزیز پوزش طلبیده و از صبر و شکیبایی ایشان متشکریم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود درپی مطالبات دانشجویان بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر می باشد:

به نام خدا

رسالت شورای صنفی به عنوان نماینده تمامی دانشجویان، پیگیری مطالبات و مشکلات دانشجویان و همچنین احقاق حقوق ایشان در چارچوب قانون است.

همانطور که مستحضرید طولانی شدن پاندمی از طرفی و کم و کاستی های آموزش مجازی از طرفی دیگر، همگی منجر به وارد آمدن لطمه ای بزرگ به مسئله مهم آموزش شده. فلذا این مهم یعنی ارتقا سطح کیفیت آموزش مجازی، حضوری شدن دوباره کلاس ها و کارآموزی ها البته با رعایت جوانب عقل و احتیاط(در شرایطی که کثرت دانشجویان واکسینه شده اند) و روشن شدن وضعیت ترم پیش رو به اساسی ترین مطالبه اکثریت دانشجویان مبدل گشته و به تبع آن نمایندگان شورای صنفی نیز با جدیت مامور پیگیری این مطالبات شدند.

در همین راستا شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تلاش کرد به بررسی دقیق مطالبات دانشجویان و برآورد عقلانی شرایط و زیرساخت های موجود بپردازد و سرانجام پیشنهاداتی منطقی( که حاصل ساعت ها همفکری داخل ساختار شورای صنفی و مشورت با دانشجویان صاحب نظر بود) را در جلساتی با حضور ریاست محترم و مسئولین آموزش تمام دانشکده ها مطرح سازد که متاسفانه این جلسات به حل مشکلات و برآورده شدن مطالبات نیانجامید. (جز در دانشکده پزشکی که بخشی از پیشنهادات پذیرفته شده است که البته در مقام عمل می توان همکاری یا عدم همکاری در این خصوص را سنجید.)

به دنبال عدم توفیق جلسات مذکور با مسئولین دانشکده ها، شورای صنفی دانشجویان ،طی نامه ای خطاب به معاونت محترم آموزش دانشگاه، خواستار پیگیری جدی تر مطالبات با محوریت گره گشایی از معضلات آموزشی ترم جاری شد که در نهایت امر مجموعه جلساتی به همت معاونت آموزشی دانشگاه با حضور شخص معاون محترم آموزش و مدیران مربوطه در هر دانشکده به صورت مجزا، مجدداً برگزار گردید که صورت جلسات مذکور قبلاً از طریق کانال شورای صنفی در تلگرام منتشر شده است.

در نتیجه اینکه علی رغم پذیرش کاستی های برنامه آموزشی و تصریح لزوم آموزش حضوری از سوی معاونت محترم آموزشی دانشگاه، متاسفانه این جلسات نیز به مانند جلسات گذشته به نتایج مطلوب نرسید.

متاسفانه این جلسات به مثابه توجیه شرایط موجود و به مانند جلسات پرسش و پاسخ از مسئولین بوده و اثری از نقش مشورتی شورای صنفی در جلسات دیده نشد.

 البته ما قدردان زحمات مسئولین محترم هستیم اما حقیقتا علت واقعی عدم همکاری سیستم آموزشی با پیشنهاداتی که خود بر وثوق آنها صحه می‌گذارند را نمی‌دانیم!

شورای صنفی خود را موظف میداند آنچه این مدت بر نمایندگان دانشجویان روا شد را در قالب این بیانیه به اطلاع دانشجویان عزیز برساند و اعلام نماید که همچنان پیگیر مطالبات به حق دانشجویان در تمامی سطوح قانونی ممکن خواهیم بود و بابت برآورده نشدن مطالبات و حل نشدن مشکلات آموزشی از دانشجویان عزیز پوزش طلبیده و از صبر و شکیبایی ایشان متشکریم.

والسلام.

شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اتهامات تتلو اعلام شد
خادمی نجم‌الدین شریعتی در حرم رضوی(ع) +فیلم
طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی +فیلم
تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر
یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد +جزئیات
تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
مراحل طلاق توافقی در سال ۱۴۰۳
بیماری فردگرایی و افول جنبش دانشجویی
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می‌شود؟
سرلشکر باقری: همه سناریوها را بررسی می‌کنیم
فیلم آتش‌سوزی در یکی از کارخانه‌های قم +فیلم
سرانجام دختر فوت شده در مترو تجریش +فیلم
بازنمایی سروده رهبر انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور +عکس
پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top