تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/07/20 - 16:48
کد خبر: 410636

ویژگی عمل بینی خوب چیست؟

برای تصمیمات بزرگی مثل عمل های زیبایی نباید لزوما از مد روز پیروی کرد. بارها شاهد بوده ایم که چطور مد های مختلف بعد از کنار رفتن باعث به وجود آمدن هزینه و اثرهای مخربی شده اند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، چه چیزی باعث می شود نتیجه نهایی جراحی بینی خوب به نظر برسد؟ این سوال درست مثل این است که بپرسید: "چه چیزی یک اثر هنری را زیبا می کند؟" هرکس نظر متفاوتی دارد و نظر افراد مختلف لزوماً با هم یکی نیست. اما باز هم همانند هر اثر هنری، باید از یکسری قوانین تبعیت کند؛ فرد باید از نتیجه عمل راضی باشد و جراح باید مهارت و ظرافت زیادی را به کار ببرد. بینی باید بعد از جراحی به بقیه اجزای صورت بیاید و طوری نباشد که غیر طبیعی به نظر برسد. هم چنین هر فرهنگ استاندارد های زیبایی مخصوص به خودش را دارد. ممکن است در یک فرهنگ بینی خیلی کوچک با سوراخ های به سمت بالا زیبا باشد، در فرهنگ دیگر بینی با استخوان صاف و نوک بینی به سمت جلو زیبا باشد و غیره. پزشک شما باید شخصیت، ملیت و تمامی جنبه های مختلف شما را در نظر بگیرد و سپس تصمیم نهایی خود را بگیرد.

ویژگی عمل بینی خوب چیست؟

درمجموع، تنها شما و جراحتان می توانید کیفیت عمل را مشخص کنید. برای اینکه یک ذهنیت کلی برای قبل و بعد از عمل داشته باشید به نکات زیر توجه کنید:

درباره عمل بینی تحقیقات لازم را انجام دهید

راجب انواع مختلف عمل بینی مطالعه و تحقیق کنید. معمولا عمل های بینی را به دو دسته باز و بسته تقسیم می کنند. در نوع باز پوست را شکافته و باز می کنند و در نوع بسته از داخل پوست بینی عمل صورت می گیرد. داشتن اطلاعات در این باره می تواند استرس شما را کاهش دهد و در مراحل بعد از عمل هم به کار می آید. دانستن و دیدن انواع شکل های بینی هم کمک بسیاری در انتخاب شما خواهد داشت. با مقایسه انواع فرم بینی می توانید آن ها را باهم مقایسه کنید و ببینید کدام یک بیشتر از همه خوشایند است و به صورتتان می آید. هم چنین می توانید از تجربه افرادی که قبلا عمل بینی داشته اند هم استفاده کنید. بعضی از نکات ریز و تجربه های مختلف در اینترنت پیدا نمی شوند و باید آن ها را از خود افراد پرس و جو کرد.

توقعاتتان را مدیریت کنید

برای تصمیمات بزرگی مثل عمل های زیبایی نباید لزوما از مد روز پیروی کرد. بارها شاهد بوده ایم که چطور مد های مختلف بعد از کنار رفتن باعث به وجود آمدن هزینه و اثرهای مخربی شده اند. مانند ابروهای باریک که امروزه کاملا از مد رفته اند. ممکن است فرم بینی که امروزه زیبا و همه گیر است، تا پنج سال آینده زیبایی خود را از دست بدهد و شما دیگر نتوانید به مد روز دست پیدا کنید. به علاوه هر شکل بینی به هرصورتی نمی آید. اینکه بخواهید بینی تان شبیه فلان بازیگر و یا سلبریتی شود ممکن است باعث شود نتیجه ناخوشایندی دستگیرتان شود. چون اجزای مختلف صورت شما با آن فرد متفاوت است. شما و پزشک جراح باید کاملا آگاه باشید که چه نوع بینی مناسب فرم صورت شماست تا صورت حالت طبیعی خود را حفظ کند. اگر شما و پزشکتان در انتخاب فرم بینی اختلاف دارید بهتر است در تصمیم تان پافشاری نکنید. پزشک تجربه بیشتری دارد و می داند چه نوع بینی مناسب چه شخصی است.

برای دیدن نتیجه نهایی باید صبور باشید

عمل های بینی بسته به نوعشان ممکن است تا حدود یکسال زمان ببرند تا فرم نهایی مشخص شود. چون بینی تا حداقل شش ماه ورم دارد و مانع دیده شدن فرم اصلی می شود. اگر مدام در آینه به این فکر می کنید که چرا بینی شما آنطور که انتظار دارید نشده، نگران نباشید. کمیی صبر به خرج دهید و به بدنتان زمان بدهید تا بینی بتواند بعد از جراحی ترمیم شود و به حالت پایدار برسد. هم چنین تا دو هفته اول کبودی و ورم زیادی در صورت پدید می آید (مخصوصا در نوع باز جراحی) و ممکن است این ظاهر برایتان خوشایند نباشد. در کل، از عجله برای دیدن بینی خود بپرهیذید.

چیزی به نام "بینی بی نقص" وجود ندارد

حتی اگر بهترین جراح دنیا عمل بینی تان را انجام دهد، باز هم ممکن است نقص هایی را در آن پیدا کنید. ممکن است فکر کنید بینی شما مثل دیگر افرادی که جراحی بینی انجام داده اند و هنوز هم مشکلات ظاهری دارد نمی شود. اما حقیقت این است که جراح فقط تا حدی می تواند زیبایی بینی را تضمین کند. شاید بعد از عمل بینی، خود را با سلبریتی ها یا مدلینگ های اینستاگرامی مقایسه کنید و ازینکه نتوانستید نتیجه ای مثل آن ها به دست آورید دلسرد شوید اما حقیقت این است که عکس های آن ها با فیلتر، فوتوشاپ و آرایش به صورت بی نقص درآمده. قطعا آن ها هم کم و کاستی های خودشان را دارند.

ویژگی عمل بینی خوب چیست؟

شاید اصلا به عمل جراحی احتیاجی نباشد

انجام یک عمل جراحی پر هزینه همیشه هم تنها گزینه روی میز نیست. برای از بین بردن بعضی اجزای بینی که مورد پسندتان نیست – مثل غوز روی استخوان – میتوان از فیلر استفاده کرد. فیلر یک روش جایگزین برای یک سری موقعیت های مشخص است. اما مانند جراحی همیشگی نیست و باید هر شش ماه یکبار ترمیم شود. این روش بیشتر برای افرادی صورت می گیرد که می خواهند بدانند با از بین بردن غوز بینی نتیجه عمل بینی شان چگونه خواهد شد.

روش جراحی برای هر فرد متفاوت است

ممکن است عمل برای یک نفر دو ساعت و برای فرد دیگر بیشتر طول بکشد. بسته به نوع جراحی که انجام شده میزان دردی که افراد تحمل می کنند متفاوت است. اندازه ورم هرکس متفاوت است و برای بعضی ها تا دو سه ماه هم طول می کشد. پس اگر تجربه شما با فرد دیگری که عمل جراحی بینی انجام داده، متفاوت است نگران نباشید و خودتان را مقایسه نکنید.

در انتها ذکر این نکته حائز اهمیت است که باید در پیدا کردن پزشک مناسب بسیار دقت کنید. هنگام انجام مشاوره با پزشک، از سوال پرسیدن نترسید و خجالت نکشید. هرچه بیشتر با پزشک خود صحبت کنید و نظرات یکدیگر را بشنوید، بهتر و سریعتر می توانید تصمیم بگیرید و نتیجه مورد نظر را به دست آورید.

دکتر امیر حسین محمدی مفرد (www.drmofradclinic.com ) یکی از بهترین جراحان بینی تهران و ایران می باشد ، برای دیدن نمونه کارهای بیشتر روی لینک منبع کلیک کنید .

منبع : سایت دکتر امیرحسین محمدی مفرد – بهترین جراح عمل بینی تهران

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
علیرضا
1400/09/04 - 15:43

سلام دکتر امیرحسین محمدی مفرد - بهترین جراح بینی در تهران می باشد ، نمونه کار زیادی دارن
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top