تاریخ انتشار: چهارشنبه 1400/07/21 - 12:41
کد خبر: 410736

آموزش طراحی سایت با وردپرس در وبسافت ۳

همچنین اگر میخواهید نحوه طراحی وبسایت های حرفه ای را یادبگیرید باید ضمن گذراندن مرحله قبل نحوه استفاده از قالب های تجاری وردپرس و همچنین افزونه هایی مثل صفحه ساز المنتور، فروشگاه ساز ووکامرس و فرم ساز ها را یادبگیرید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، به گزارش وبسافت3 : امروزه در بین مشاغل حوزه آیتی بیشتر از هر زمان دیگری از طراحی سایت صحبت میشود این موضوع دلایلی دارد که در ادامه بررسی میکنیم اما جالب است بدانید هرجا صحبت از طراحی سایت است ابزاری به نام "وردپرس" هم در میان است درواقع میتوان گفت امروزه عموما طراحی سایت با وردپرس شناخته میشود و هر کسی میخواهد طراح سایت شود سراغ یادگیری وردپرس میرود. در این مقاله میخواهیم به بررسی سیستم وردرس و همچنین یکی از بهترین منابع آموزش وردپرس یعنی وبسافت3 به آدرس https://websoft3.com بپردازیم

آموزش طراحی سایت با وردپرس در وبسافت ۳

رشد روزافزون بازار طراحی سایت نشان از کوچ کسب و کارها از دنیای واقعی به فضای مجازی و همچنین راه اندازی کسب و کارها در بستر وب است شاید در نگاه اول تنها دلیل آن تاثیرات شیوع ویروس کرونا و خانه نشین شدن مردم باشد اما اینکه مهارت طراحی سایت نسبت به دیگر مهارت های حوزه آیتی رشد چند برابری داشته دلیل دیگری دارد دلیل آن وجود ابزاریست به نام وردپرس، که عمل طراحی سایت را بسیار ساده کرده به طوری که هر کسی میتواند با یک سری آموزش های اولیه و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی، وبسایت خود را راه اندازی کند. شما هم میتوانید با دیدن آموزش های وبسافت3 طراحی سایت با وردپرس را یادبگیرید در ادامه آموزش وردپرس رایگان در وبسافت3 را معرفی میکنیم.

چرا طراحی سایت با وردپرس؟

رایگان : استفاده از وردپرس کاملا رایگان است و شما میتوانید بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای اقدام به طراحی سایت با وردپرس کنید.

یادگیری آسان : یادگیری وردپرس بسیار آسان است و شما براحتی میتوانید بدون هیج پیشنیاز خاصی (همین که با کامپیوتر بلد باشید کار کنید کفایت میکند) وردپرس را یادبگیرید و از امکانات آن استفاده کنید.

منابع آموزشی : با توجه به محبوبیت و گسترش وردپرس، آموزش های بسیار زیادی هم در سطح نت برای یادگیری وردپرس تولید شده همین الان هزاران ویدیو آموزشی به زبان فارسی و رایگان برای آموزش وردپرس و نحوه طراحی سایت با وردپرس در سطح نت وجود دارد که میتوانید ببینید و استفاده کنید.

رشد جهانی : استفاده از وردپرس محدود به یک کشور یا منطقه خاص نیست وردپرس در همه جای دنیا توسعه پیدا کرده و به گزینه شماره یک طراحی سایت در جهان تبدیل شده بطوری که الان حدود نصف سایت های جهان وردپرسی شدند و این روند هم به شدت رو به افزایش است.

انعطاف پذیری : وبسایت شما در چه حوزه ای است؟ فروشگاهی؟ شرکتی؟ خبری؟ شخصی؟ گردشگری؟ سازمانی؟ آموزشی؟ یا... مهم نیست در هر حوزه ای باشد میتوانید از وردپرس استفاده کنید و این نشان از انعطاف پذیری بالای وردپرس در طراحی انواع وبسایت هاست.

امکانات مدرن : با وجود افزونه هایی که برای وردپرس طراحی و تولید شده تقریبا میتوان گفت امکان ندارد ویژگی های مد نظر شما با افزونه های وردپرس تامین نشود درواقع شما هر امکاناتی که برای وبسایت خود بخواهید احتمال 99 درصد افزونه ای برای آن طراحی شده و شما براحتی با چند کلیک میتوانید از آن افزونه استفاده کنید. لازم به ذکر است افزونه ها غالبا رایگان هستند و تا همین لحظه بیش از 60 هزار افزونه رایگان در مخزن اصلی وردپرس ثبت شده امادر صورت میتوانید از افزونه های پولی هم استفاده کنید.

 

آموزش وردپرس در وبسافت3

آموزش وردپرس در وبسافت3 در سطوح مختلف ارائه میشود و شما در هر سطحی باشید میتوانید یادگیری را شروع کنید. اگر از صفر بخواهید شروع کنید در قدم اول باید نحوه نصب و راه اندازی وردپرس را یاد بگیرید و اینکه وردپرس چگونه کار میکند چه ساختاری دارد و همچنین نحوه کار با بخش های مختلف پنل وردپرس را یادبگیرید که همه این موارد را میتوانید در دوره آموزش کار با وردپرس وبسافت3 بصورت رایگان شرکت کنید و یادبگیرید. مدت زمانی که برای گذراندن این مرحله باید طی کنید حدود 5 روز است.

همچنین اگر میخواهید نحوه طراحی وبسایت های حرفه ای را یادبگیرید باید ضمن گذراندن مرحله قبل نحوه استفاده از قالب های تجاری وردپرس و همچنین افزونه هایی مثل صفحه ساز المنتور، فروشگاه ساز ووکامرس و فرم ساز ها را یادبگیرید که همه اینها جزئی از متعلقات وردپرس هستند. یادگیری این مرحله چیزی حدود دو ماه زمان میبرد. توجه داشته باشید همه این موارد بدون نیاز به کدنویسی هستند.

 

کدنویسی وردپرس

اما اگر میخواهید کدنویسی در وردپرس را یادبگیرید اول باید با زبان های html و css شروع کنید این دو زبان کدهای فرانت اند (ظاهر سایت) را تشکیل میدهند درواقع اگر شما بخواهید با کدنویسی ظاهر وبسایتتان را تغییر دهید نیازمند یادگیری این دو زیان هستید اما اصلا نگران نباشید اگر با آموزش های سایت وبسافت3 پیش بروید کار چندان سختی ندارید و میتوانید با استفاده از دوره آموزش html در وبسافت3 که بصورت رایگان هم ارائه شده نهایتا در دو هفته html css را یادبگیرید. البته برای تخصص در کدنویسی وردپرس باید آشنایی با زبان برنامه نویسی php هم داشته باشید چراکه وردپرس با php ساخته شده تا در نهایت بتوانید کدها و توابع وردپرسی را یادبگیرید و از آنها در طراحی قالب وردپرس و کدنویسی وردپرس استفاده کنید.

 

رضاحیدری مدرس دوره های آموزش وردپرس در وبسافت3

رضاحیدری مدرس دوره های آموزش وردپرس، طراحی سایت و برنامه نویسی با تاسیس سایت وبسافت3 در سال 93 و برگزاری دوره های حضوری و غیرحضوری مهارت محور و پرورش متخصص برای بازارکار فعالیت های زیادی را در این زمینه انجام داد همچنین ایشان فعالیت خوبی هم در شبکه های اجتماعی دارند و با ارائه ویدیو های آموزشی کوتاه در اینستاگرام ارتباط خوبی با مخاطبین خود برقرار کرده لذا پیشنهاد میکنم حتما پیج اینستاگرامی ایشان با نام کاربری @websoft3_com را فالو کنید

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نرگس
1400/08/02 - 20:16

سلام وقت بخیر - منم مدتیه اسم وردپرس رو خیلی میشنوم و میگن مهارت آینده داریه و درآمد داره و ...
میخواستم ببینم شما هم این موضوع رو کاملا تایید میکنید؟ چون برای پسرم میخواستم و اینکه آموزش وردپرس در وبسافت3 رایگان هست یا پولی؟
تورهای مسافرتی آفری
پخت نان کامل باید مجدداً در روستاهای کشور احیا شود/ اقدامات شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد
رهبرانقلاب: امنیت شغلی کارگر از وظایف مسئولین است +فیلم
استعفای بالاترین مقام نظامی صهیونیست‌ها +فیلم
آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
مثال جالب رهبرانقلاب درمورد پیشرفت +فیلم
دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
تحلیل رهبرانقلاب درباره تحریم‌های علیه ایران +فیلم
وظایف مهم مسئولین در قبال جهش تولید از نگاه رهبر انقلاب +فیلم
آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد
احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد
اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
همخوانی کارگران در حضور رهبرانقلاب +فیلم
تحریم های جدید ایران تا چه حد جدی است؟
پیام کارگران هفت تپه به رهبر انقلاب +عکس
گزارش تصویری/ دیدار کارگران با رهبر انقلاب
دیدار کارگران با رهبر انقلاب
ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید آغاز شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top