به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ گروهی از اتباع فراری کره شمالی در پایتخت ژاپن با شکایت به یک دادگاه به طور نمادین کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی را به دادگاه احضار کردند.
این شکایت غیرعادی هدفش مسئول دانستن پیونگ یانگ از بابت یک برنامه است که طی آن در فاصله سالهای ۱۹۵۹ تا ۱۹۸۴ بیش از ۹۰۰۰۰ نفر از ژاپن به کره شمالی منتقل شدند.



