به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، یحیی گلمحمدی پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: فکر میکنم بازی درگیرانه و فیزیکی بود. دو تیم به خوبی پرس شدید گذاشته بودند و فضای کمی در اختیار هم قرار میدادند و برای همین بازی بیشتر در میانه میدان بود. در مجموع بازی خوبی از آب درآمد و تماشاگرپسند بود. دو تیم هم موقعیتهای خوبی داشتند.

وی در ادامه افزود: نساجی تیم خوبی بود و بازی سختی را پیشبینی میکردیم که همینطور هم شد. به بچهها گفته بودم این بازی اصلاً راحت نیست. بازی خانگی بود، ولی کار سختی داشتیم. این اولین سه امتیاز خانگی ما بود و امیدوارم این مسیر را ادامه دهیم، هرچند که مشکلات عجیب و غریبی داریم. بچهها با تمام کمبودها کار میکنند و امیدوارم این مشکلات حل شود.



