تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/08/13 - 18:06
کد خبر: 412874

در بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به مناسبت ۱۳ آبان؛

آمریکا پررنگ‌ترین عامل جنگ، ترور و تحریم در زمان انقلاب است

آمریکا پررنگ‌ترین عامل جنگ، ترور و تحریم در زمان انقلاب است

ملت مقاوم ایران فراموش نکرده‌اند که ایالات متحده امریکا پررنگ‌ترین عامل جنگ و ترور و تحریم در زمان انقلاب و در سال‌های اخیر در قضیه توانمندی هسته‌ای جمهوری اسلامی بوده است. همین کشور همچنان با سیاست زور و تزویر خود، که بارها شکست آن را در برابر ملت ایران تجربه کرده، اکنون نیز قصد امتیاز گرفتن از ایران در میز مذاکرات با توسل به فشارحداکثری خود دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اتحادیه انجمن ‌های اسلامی دانشجویان مستقل به‌مناسبت فرارسیدن یوم‌الله سیزدهم آبان با انتشار بیانیه‎‌‌ای از مجاهدان و جان‌برکفان نیروی دریایی سپاه پاسداران، بابت این حرکت شجاعانه قدردانی نمود.

 سپاه پاسداران

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

«اَلَّذِینَ ءَامَنُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ اللَّهِ وَ الَّذِینَ کَفَرُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ الطَّغُوتِ فَقَاتِلُواْ أَوْلِیَاءَ الشَّیْطَنِ إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطَانِ کَانَ ضَعِیفًا»؛ «کسانی که ایمان دارند، در راه خدا پیکار می کنند و آنها که کافرند، در راه طاغوت (بت و افراد طغیانگر)؛ پس شما با یاران شیطان پیکار کنید؛ زیرا نقشه شیطان، ضعیف است.»

سیزدهم آبان ماه نه سالروزی عادی برای تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بلکه نقطه عطفی در تاریخ بشر در شکستن هژمونی طاغوت و هیمنه پوشالی استکبار و خط بطلانی بر تفکر شکست ناپذیری آنان و انقلابی در افکار آزادی خواهان و مبارزان آزاده ی جهان بود که از این رو، رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (رحمه الله علیه) فروریختن لانه جاسوسی آمریکا را «انقلاب دوم» نامید.

همه ساله بازخوانی سیاهه جنایات و جلوه‌های ضدبشری جنایتکاران و تروریست‌های بین‌المللی، در ایام الله، به‌ویژه سیزدهم آبان ماه، حقیقت استکباری و ضدانسانی شیاطینی که امروز در آمریکایی‌ها و رژیم‌های نامشروع منطقه‌ای تبلور یافته را یادآوری کرده و اجازه پیشروی و عرض‌اندام به جریان تحریف و نفوذ در داخل کشور و کشورهای منطقه را نداده و تجربه این روز گرانقدر در شکستن ابهت آمریکا، همواره ویران کننده تفکر شکست ناپذیری این رژیم های مستبد در ذهن ملت‌های منطقه بوده است.

ملت مقاوم ایران فراموش نکرده‌اند که ایالات متحده امریکا پررنگ‌ترین عامل جنگ و ترور و تحریم در زمان انقلاب و در سال‌های اخیر در قضیه توانمندی هسته‌ای جمهوری اسلامی بوده است. همین کشور همچنان با سیاست زور و تزویر خود، که بارها شکست آن را در برابر ملت ایران تجربه کرده، اکنون نیز قصد امتیاز گرفتن از ایران در میز مذاکرات با توسل به فشارحداکثری خود دارد.

از زمان مصدق تا کنون، مردم ایران طعم اعتماد دولت‌ها به آمریکا را چشیده و آثار آن را در زندگی خود و در تقابل با پیشرفت های این مرزم و بوم لمس کرده و سقوط دومینو‌وار دولت‌های منطقه که آمریکا را تکیه گاه خود کرده بودند به عینه دیده اند.

همین تجربه تاریخی در مقاومت ملت ایران و آبدیدگی آنان و خنثی سازی توطئه‌ها و فتنه های مختلف آمریکا در داخل ایران و منطقه و نیز کم اثر ساختن تحریم‌های ظالمانه، اکنون آمریکایی ها را در روش‌های گوناگون فشار علیه ملت، به استیصال کشانده تا جایی که برای مقابله با فروش نفت توسط ایران، این ابرقدرت پوشالی به دزدی دریایی رو آورده است.

تحرکات متجاوزانه نیروهای نظامی آمریکا در غرب آسیا و حرکت شنیع آنها در دزدیدن نفت از دریای عمان نشان از ضعف و استیصال آنها در راهبردهای اشغالگرانه منطقه ای شان به ویژه در مقابله ی با اراده مردم ایران است.

 سپاه پاسداران

حرکت فداکارانه و مقتدرانه نیروهای جان بر کف سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در بازپس گیری ناوکش سرقت شده، نشان داد جمهوری اسلامی در پاسخ قاطع به تهدیدات و حفظ استقلال و امنیت خود حتی فراتر از مرزهای جغرافیایی، با کسی تعارف ندارد. این عملیات در آستانه ۱۳آبان بار دیگر روحیه شجاعانه و استکبار ستیزی و استقلال طبی مردم ایران را به نمایش گذاشت.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان ضمن عرض تبریک بابت ایام الله ۱۳ آبان‌ماه که متقارن شده است با شکست آمریکایی‌ها در دریای عمان، از مجاهدان و جان‌برکفان نیروی دریایی سپاه پاسداران، بابت این حرکت شجاعانه قدردانی نموده و حمایت خود را از هر حرکت استکبار ستیزانه، مقتدرانه و در راستای حفظ استقلال و عزت این مرز و بوم اعلام می دارد.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
کاریکاتور| پاسخ مسخره!
قدردانی زلفی‌گل از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی
زلفی گل: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا: به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است
جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
تجمع دانشجویان در محکومیت عملکرد آمریکا در برخورد با دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین +عکس
حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
نامه‌ی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top