تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/08/16 - 09:03
کد خبر: 413055

همه چیز درباره ارز اسکویید گیم

در نهایت به آخرین مرحله یعنی تبدیل ارز می‌رسیم که در اینجا باید صرافی معتبر را شناسایی کنید که از عرض اسکویید گیم پشتیبانی کند. سپس کافیست تا کیف پول خود را به صرافی متصل کنید و bnb‌ها را به ارز دیجیتال اسکویید گیم تبدیل کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، سریال اسکویید گیم یا همان بازی مرکب که این روز‌ها سر و صدای بسیار زیادی به پا کرده و مخاطبان زیادی را از سراسر جهان جذب خود کرده است، اخیراً با معرفی رمز ارز انحصاری خود یعنی ارز اسکویید گیم به صورت رسمی وارد بازار ارز‌های دیجیتال شده است.

همه چیز درباره ارز اسکویید گیم

 تولید‌کنندگان این سریال محبوب پس از سود‌آوری میلیون دلاری خود برای پلتفرم تفلیکس، حال با هوشمندی و نگاه تجاری خود قصد دارند تا از طریق عرضه و فروش رمز ارز‌های خود سود بیشتری را به نام این سریال را کسب کنند.  

در این مقاله قصد داریم به طور کلی اطلاعات مربوط به ارز دیجیتال اسکویید گیم را مورد بررسی قرار دهیم و همچنین روش خرید توکن های این سریال را نیز به شما بگویم.  

همه چیز درباره ارز اسکویید گیم

اطلاعات کلی درباره این رمز ارز:  

همانطور که گفتیم این سریال سهام پلتفرم نتفلیکس را تا حد بسیار زیادی افزایش داد و رکورد تعداد مخاطب این پلتفرم را شکست. همچنین توانست در حدود 900 میلیون دلار سود بر را نصیب نتفلیکس کند. در واقع ابتکار و خلاقیت بزرگی که مدیران عرضه این رمز ارز به خرج دادند این است که بازی مشابه با داستان سریال را در مراحل مختلفی آماده‌سازی کردند تا کاربران بتوانند با خرید تعداد مشخصی از ارز اسکویید گیم، در این بازی شرکت کنند.

 بسته به مراحلی که طی می‌کنند در آخر سهم خود را از آن دریافت کنند. این روش اکثر کاربران در سراسر دنیا را ترغیب کرده است تا در این بازی شرکت کنند و با پرداخت هزینه اولیه در آخر صاحب توکن‌های زیادی از این ارز شوند و همین عامل سبب افزایش چند صد درصدی ارز دیجیتال اسکویید گیم خواهد شد.  

اطلاعات تکمیلی و مربوطه

این ارز بر روی شبکه BEP-20 بایننس به عنوان روشی معتبر برای شرکت در بازی و همچنین پرداخت ایجاد شده است و گفته می‌شود میزان گنجایش برای شرکت‌کنندگان در این بازی اینترنتی نامحدود است. به طور کلی بازیکنان بعد از پشت سر گذاشتن هر مرحله به عنوان تاییدیه NFT دریافت می‌کنند. طبق گفته سازندگان این بازی ۱۰% از آن برای ارائه‌دهندگان محفوظ است و ۹۰ درصد دیگر به قلک جایزه می‌رود تا در آخر به برنده یا برندگان هر دست از بازی اهدا شود.  

همچنین لازم به ذکر است بگوییم به گفته سازندگان این بازی، فرد شرکت‌کننده ملزم است تا تعداد ۴۵۶ توکن به صورت حداقلی و ۱۵ هزار توکن به صورت حداکثری از ارز اسکویید گیم را خریداری کند تا بتواند در این بازی شرکت کند.  

به این ترتیب بازی اینترنتی اسکیت گیم راه‌اندازی شده است تا از این طریق توکن‌ها به فروش برسند.  

 

خرید ارز اسکویید گیم:  

حالا که با اطلاعات کلی و نحوه دریافت و شرکت در این بازی به منظور دریافت ارز دیجیتال اسکویید گیم آشنا شدید، در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه خرید مستقیم این رمز ارز را نیز به شما بگوییم.   

 

خرید BNB:  

به منظور خرید ارز اسکویت گیم ابتدا باید در صرافی آنلاین معتبر ثبت نام کنید و پس از انجام مراحل احراز هویت و نهایی شدن افتتاح حساب، معادل میزان بودجه خود که برای خرید توکن‌های بازی مرکب اختصاص داده‌اید BNB خریداری کنید. همانطور که گفتیم این رمز ارز بر روی شبکه بایننس راه‌اندازی شده است و خریداران باید از طریق BNB خرید خود را انجام دهید.

همه چیز درباره ارز اسکویید گیم

انتقال به کیف پول:  

پس از خرید BNB، باید آن را به کیف پول خود انتقال دهید. کیف پول‌های زیادی برای انتقال و ذخیره انواع رمز ارز‌ها وجود دارند که از معروف‌ترین آن‌ها باید به اتوم ولت و تراست ولت اشاره کنیم که هردوی آن‌ها رایگان بوده و از امینت بالایی برخوردار هستند. به منظور انتقال BNB به کیف پول خود، کافیست اپلیکیشن مربوط به ولت را دانلود کرده و بعد از افتتاح حساب، شبکه BEP-20 را به آن اضافه کنید تا بتوانید BNB‌ها را از طریق این به کیف پول خود انتقال دهید. همچنین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که آدرس رمز ارز‌های بایننس در کیف پول با عبارت 0x شروع می‌شوند.  

 

تبدیل ارز:  

در نهایت به آخرین مرحله یعنی تبدیل ارز می‌رسیم که در اینجا باید صرافی معتبر را شناسایی کنید که از عرض اسکویید گیم پشتیبانی کند. سپس کافیست تا کیف پول خود را به صرافی متصل کنید و bnb‌ها را به ارز دیجیتال اسکویید گیم تبدیل کنید.  

در نتیجه از با گذراندن سه مرحله ذکر شده می‌توانید توکن‌های بازی مرکب را از صرافی مد نظر خود خریداری کنید.

 

خرید این ارز کار درستی است؟

به طور کلی ما در این مقاله شما را از رویداد جدیدی که به نام سریال بازی مرکب ایجاد شده است آگاه کردیم. حال تصمیم با شما است که توکن های این سریال را خریداری کنید یا خیر! ولی به طور کلی به دلیل این که ارز اسکویید گیم به تازگی رونمایی شده است، پیشنهاد میکنیم کمی وقت به آن بدهید و در صورت تایید رسمی اعتبار، میزان سود دهی، قیمت هر واحد، کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انجام بازی و مواردی از این قبیل و همچنین بعد از انجام بررسی های دقیق، اقدام به خرید این ارز نمایید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top