تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/08/30 - 22:47
کد خبر: 414635

افت شاخص امتیاز در حوزه آموزش به دلیل شیوع ویروس کرونا

دبیر شورای مرکزی انضباطی دانشجویان وزارت بهداشت،اضافه کرد: در طول ۱۰ سال رتبه‌بندی که دانشگاه‌ها انجام دادیم، شاخص‌های متفاوتی را داشتیم و با مساعدت شما این مسیر را طی کردیم شاخص‌های ما در این رتبه‌بندی بسیار متنوع بود و تغییراتی را به دنبال داشت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، دکتر وحید صرامی دبیر شورای مرکزی انضباطی دانشجویان وزارت بهداشت در نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی که در سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، گفت: به واقع شورای انضباطی در دانشگاه‌ها تیر آخر است که ما از آن استفاده می‌کنیم با دو شاغول قانون و دلسوزی که در صحبت‌های معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت این نگاه دلسوزانه مشهود بود.

در قسمت پژوهش، سال‌های کمی است که بر پژوهش تاکید داریم که در سال ۱۳۹۹ این شاخص متاثر از شریط کرونایی بوده است.

صرامی با اشاره به آن‌چه که در شورای انضباطی طی سال‌های گذشته اتفاق افتاده است، اضافه کرد: در طول ۱۰ سال رتبه‌بندی که دانشگاه‌ها انجام دادیم، شاخص‌های متفاوتی را داشتیم و با مساعدت شما این مسیر را طی کردیم شاخص‌های ما در این رتبه‌بندی بسیار متنوع بود و تغییراتی را به دنبال داشت.

وی با اشاره به روند ارزیابی دانشگاه‌ها اظهار داشت: باید گفت از سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ سطح دانشگاه‌های عالی ارتقاء پیدا کرده است و این در حالی است که غیر قابل قبول‌های ما نیز به دلیل سخت‌گیری‌ها رشد داشته است که در ادامه و در سال ۹۹ رشد قابل قبولی در میانگین اخذ امتیازها رخ داده است.

دبیر شورای مرکزی انضباطی دانشجویان وزارت بهداشت به ارتقای امکانات دبیرخانه‌های شورای انضباطی در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی اشاره کرد و گفت: در خصوص امکانات دبیرخانه‌های شورای انضباطی بنا بوده است هر ساله امکاناتی را دبیرخانه‌ها داشته باشند و این امکانات به مساعدت معاونان در حال فراهم شدن است، در سال جاری با هماهنگی که اتفاق افتاد، تامین لپ تاپ و گوشی همراه اندروید رقم خورد که اتفاق بسیار خوبی به شمار می‌رفت.

وی به افت امتیاز در حوزه آموزش در سال ۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: در قسمت پژوهش، سال‌های کمی است که بر پژوهش تاکید داریم که در سال ۱۳۹۹ این شاخص متاثر از شریط کرونایی بوده است.

صرامی به انتخاب دبیران منتخب شوراهای مرکزی انضباطی دانشجویان از میان قطب‌های ۱۰ گانه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، اشاره کرد و گفت: در بین مناطق، منطقه ۱۰ رشد چشمگیری در طول این چهار سال داشته است و در منطقه ۲ به دلیل تاسیس شورای انضباطی در این مناطق، با افت همراه بوده‌ایم، در سال ۹۹ رتبه یک ما دانشگاه سبزوار و دانشگاه‌های بندرعباس و شهید بهشتی در جایگاه دوم و سوم قرار داشتند و دو دانشگاه قم و شوشتر نیز شایسته تقدیر شدند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top